Hier idem ook zonder hulp en zonder er constant over te lullen al 5 maand geen sigaretquote:Op zondag 14 april 2019 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar hij rookt nog niet en das dan wel weer knap. IK ben 9 jaar geleden gestopt zonder hulpmiddelen en er nooit meer naar omgekeken. GIng zo makkelijk.
Jessie is er wel heel veel mee bezig, maar hij houdt het nog wel vol.
Had daar niet eerst 'n natte lap over gemoeten?quote:Op zondag 14 april 2019 08:42 schreef Dotteke het volgende:
ff een crempie tegen de ouder wordende huid.................te laat Jessie![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 april 2019 08:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hier idem ook zonder hulp en zonder er constant over te lullen al 5 maand geen sigaret
aangeraakt, heb zelfs geen moeite als ze hier 'n peuk willen roken het doet me niets. En dat
na 46 jaar roken.
Hij heeft gedoucht vanmorgenquote:Op zondag 14 april 2019 08:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Had daar niet eerst 'n natte lap over gemoeten?
Gaat je lukken Poez, doe het wanneer JIJ er klaar voor bent.quote:Op zondag 14 april 2019 08:43 schreef Poezewoes het volgende:
Gisteren 2 jaar dat mijn man is gestopt met roken, na zijn operatie, die dacht heb paar dagen niet gerookt, dus ik stop ermee en zonder hulpmiddelen, nu ik nog
Had ze kunnen weten van die lui van Uto1, die moeten ook weer gewoon aan het werk, of worden bom moeder.quote:Op zondag 14 april 2019 07:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Portie zelfoverschatting.Niemand die ze herkend wanneer ze buiten zijn.
Wat een hondenkenner, natuurlijk herkend de hond hem nog!quote:Op zondag 14 april 2019 08:48 schreef Dotteke het volgende:
Jessie hoopt dat zijn hondje hem nog herkend [ afbeelding ]
Eerste woorden waren zo ongeveer, dat vind ik niet leukquote:Op zondag 14 april 2019 08:49 schreef QuarterBack het volgende:
Keelie was weer aan het miepen dat Dyllie niet weg mocht, hij liet 'r altijd alleenig
Dat gejank is dus elke ochtend aan de gang
Stom stel vind ik ze, helemaal niet leukquote:Op zondag 14 april 2019 08:49 schreef QuarterBack het volgende:
Keelie was weer aan het miepen dat Dyllie niet weg mocht, hij liet 'r altijd alleenig
Dat gejank is dus elke ochtend aan de gang
Hé polleke, ook zin an de visite van Jessie?quote:Op zondag 14 april 2019 08:50 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Eerste woorden waren zo ongeveer, dat vind ik niet leuk
En Dylan zei meteen weer sorry
Schop onder zijn hol moet ie krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |