Ook geen Merel??quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:12 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Franny, Andrea, Kaylee, Shelley, Dylan, Chris en His
Nee. Die zit met Brandon en Erik nog in de silo beneden.quote:
Ik vind het jammer dat Gerrit zijn slaapplek afstond voor die onzin voor Shelley.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik heb Greet ook in de yurt gezien, wijntje halen.
Blijven ze daar ook allemaal slapen......??quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:17 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat Gerrit zijn slaapplek afstond voor die onzin voor Shelley.
Ze kunnen ook gewoon in de silo zitten
Maar er zouden ook lui blijven slapen, het zou eigenlijk een slaapfeestje worden, slapen mag weer niet in de silo.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:17 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat Gerrit zijn slaapplek afstond voor die onzin voor Shelley.
Ze kunnen ook gewoon in de silo zitten
Ik hoorde Chris en His dat ze daar geen zin in hadden.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Blijven ze daar ook allemaal slapen......??
Omdat de nicht van Shelley vandaag een feest geeft en in augustus gaat trouwen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:19 schreef Soury het volgende:
Niemand weet waarom? Waarom is dit feestje
Andrea vond het zo'n zielige dag voor Shelley omdat ze niet naar de bruiloft mocht en wilde het leuk maken voor Shelley in de yurtquote:Op zaterdag 13 april 2019 22:19 schreef Soury het volgende:
Niemand weet waarom? Waarom is dit feestje
Achhhh wat lieffffffffffvvvvvvvvquote:Op zaterdag 13 april 2019 22:20 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Andrea vond het zo'n zielige dag voor Shelley omdat ze niet naar de bruiloft mocht en wilde het leuk maken voor Shelley in de yurt
Gerrit was er net toch ook?quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:12 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Franny, Andrea, Kaylee, Shelley, Dylan, Chris en His
Uhhhhhquote:Op zaterdag 13 april 2019 22:28 schreef DeKenau het volgende:
Franny ging met een bedrijfsuitje helemaal dronken op een brug wildplassen
Hiske '' Had je een jurk aan'''?
Franny ''nee niet meer .
Oh god wie wil dat in godsnaam zienquote:Op zaterdag 13 april 2019 22:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, hier was om gevraagd .....![]()
[ afbeelding ]
Kaylee en Dylan deel 1 - 13 april 2019.
x75s7da
Seniel mens is het. Kan beter naar huis gaan blowen en xtc slikken.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:34 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Christel als een vis in het water,gezellig hippie sfeertje. Alleen een gitaar mist en een joint.
[ afbeelding ]
die rolt zo de flappen uit de slipquote:Op zaterdag 13 april 2019 22:31 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hiske wordt nog vervelender met drank op
Topper!quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x75s7da
Heewrlukquote:Op zaterdag 13 april 2019 22:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x75s7da
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |