Lozano heeft een beetje wat Luuk had, toen z’n broer ook bij PSV speelde. Omdat Siem het moeilijk had, leek Luuk daar ook onder te lijden. Sinds Guti bij PSV speelt op de bank zit, lijkt het sprankelende van Lozano te zijn verdwenen.quote:Op donderdag 18 april 2019 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
is ook nog wel begrijpelijk als naar de eigen vorm kijkt, alleen Luuk is stabiel gebleken, Bergwijn ook nog wel, Lozano niet maar die heeft geen faalangst.
Ik vind het raar. Op woensdag kampioen worden ergens midden mei is heel anders dan op zondagmiddag.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:06 schreef RipCity het volgende:
Belachelijk. Laatste duels op een woensdag avond...
Bron?quote:Op donderdag 18 april 2019 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
KNVB riep een paar jaar terug nog dat 48 uur genoeg was...
Ajax mag niet op zowel zondag als dinsdag voetballen.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Had dit nou echt allemaal gemoeten? KNVB riep een paar jaar terug nog dat 48 uur genoeg was...
https://www.fcupdate.nl/v(...)803_2302235646515964quote:
Snelle Google search, zou dan dus prima moeten kunnen zondag 14.30 en dinsdag 21.00. Geen idee of de regels veranderd zijn sinds November 2018.quote:De KNVB meldt tegenover het bovengenoemde medium dat het zich niet kan vinden in de teksten van de trainer. "Tussen twee wedstrijden moet minimaal 48 uur zitten. FC Utrecht is donderdag om half 11 klaar, en de volgende wedstrijd is zondag om kwart over 12. Dat is voldoende."
als ze dan nog moe zijntwitter:ErikvHaren twitterde op donderdag 18-04-2019 om 16:34:59Speelronde 33 (AZ-uit) volgt voor #PSV nu 17 dagen na speelronde 32 (Willem II-uit). Soort Brabantse lentestop dus. #Ajax speelt in de tussentijd nog twee keer tegen Spurs en de bekerfinale tegen Willem II. reageer retweet
Volgens Gudde worden de wedstrijden niet verschoven zodat Ajax zich rustig kan voorbereiden op de eerste wedstrijd in de halve finale van de Champions League, uit tegen Tottenham Hotspur. 'Nee, dit wordt gedaan om aan de samen afgesproken voorwaarde van minimaal twee volledige dagen rust tussen twee wedstrijden te kunnen voldoen. Dat is het uitgangspunt voor onze competitieplanning. Dat geldt voor alle clubs en dat geldt voor alle competities waarin ze spelen; Eredivisie, bekertoernooi en Europees voetbal. Daarnaast is er het uitgangpunt dat we ten behoeve van een eerlijk verloop van de competitie er zo lang mogelijk aan vasthouden dat op de laatste twee speeldagen alle clubs tegelijkertijd in actie komen.'quote:Op donderdag 18 april 2019 16:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
https://www.fcupdate.nl/v(...)803_2302235646515964
[..]
Snelle Google search, zou dan dus prima moeten kunnen zondag 14.30 en dinsdag 21.00. Geen idee of de regels veranderd zijn sinds November 2018.
Ze zeggen dat dat de regel is.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
https://www.fcupdate.nl/v(...)803_2302235646515964
[..]
Snelle Google search, zou dan dus prima moeten kunnen zondag 14.30 en dinsdag 21.00. Geen idee of de regels veranderd zijn sinds November 2018.
Dat is allemaal prima, maar GGMM vroeg om een bron van de KNVB.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens Gudde worden de wedstrijden niet verschoven zodat Ajax zich rustig kan voorbereiden op de eerste wedstrijd in de halve finale van de Champions League, uit tegen Tottenham Hotspur. 'Nee, dit wordt gedaan om aan de samen afgesproken voorwaarde van minimaal twee volledige dagen rust tussen twee wedstrijden te kunnen voldoen. Dat is het uitgangspunt voor onze competitieplanning. Dat geldt voor alle clubs en dat geldt voor alle competities waarin ze spelen; Eredivisie, bekertoernooi en Europees voetbal. Daarnaast is er het uitgangpunt dat we ten behoeve van een eerlijk verloop van de competitie er zo lang mogelijk aan vasthouden dat op de laatste twee speeldagen alle clubs tegelijkertijd in actie komen.'
Klopt. Maar je vroeg om een KNVB bron qua de 48 uurs regeling.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze zeggen dat dat de regel is.
Maar in dat voorbeeld zat er meer dan 48 uur tussen. (donderdag, zondag)
Ja als je goed kan lezen is het dus niet volgens de regels.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat is allemaal prima, maar GGMM vroeg om een bron van de KNVB.
Boeit mij verder vrij weinig of de wedstrijden verplaatst worden of niet, maar het is wel allemaal vrij lastig voor iets wat blijkbaar al geheel volgens de regels was.
[..]
Klopt. Maar je vroeg om een KNVB bron qua de 48 uurs regeling.
toen Ajax EL speelde hadden ze er uit tegen PSV ook goed last vanquote:Op donderdag 18 april 2019 16:39 schreef GGMM het volgende:
Dat Advocaat moest huilen omdat ze donderdag en daarna weer op zondag moesten spelen is nogal zielig trouwens.
Ik zie vooral 48 uur, en niet twee volledige rustdagen, als ik er een snelle Google zoekopdracht van maak. Ben benieuwd wanneer ze naar de twee volledige dagen gegaan zijn, dat moet dan in de laatste 6 maanden gebeurd zijn.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja als je goed kan lezen is het dus niet volgens de regels.
Ja, okequote:Op donderdag 18 april 2019 16:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klopt. Maar je vroeg om een KNVB bron qua de 48 uurs regeling.
Ik heb geen idee maar blijkbaar zijn dit nu de afspraken. Dus dan lijkt het mij logisch dat ze zich daar aan houden.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zie vooral 48 uur, en niet twee volledige rustdagen, als ik er een snelle Google zoekopdracht van maak. Ben benieuwd wanneer ze naar de twee volledige dagen gegaan zijn, dat moet dan in de laatste 6 maanden gebeurd zijn.
Als dit inderdaad een maand of wat geleden besloten is, absoluut. Zou wat mij betreft wel vreemd zijn wanneer dit net besloten isquote:Op donderdag 18 april 2019 16:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar blijkbaar zijn dit nu de afspraken. Dus dan lijkt het mij logisch dat ze zich daar aan houden.
Ik neem niet aan dat Gudde hierover zit te liegen. Dat zou namelijk altijd uitkomen, en dan zouden de andere clubs ook niet zo gemakkelijk akkoord gaan kan ik mij voorstellen. Maar goed.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als dit inderdaad een maand of wat geleden besloten is, absoluut. Zou wat mij betreft wel vreemd zijn wanneer dit net besloten isKans lijkt me klein overigens.
Precies. Zeg toch ook dat die kans mij klein lijkt?quote:Op donderdag 18 april 2019 16:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik neem niet aan dat Gudde hierover zit te liegen. Dat zou namelijk altijd uitkomen, en dan zouden de andere clubs ook niet zo gemakkelijk akkoord gaan kan ik mij voorstellen. Maar goed.
Excuus, ik begreep je verkeerd. Dan zijn we het eens.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Precies. Zeg toch ook dat die kans mij klein lijkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |