Echt hè, mijn woonboot is bijna klaar. Alleen nog een hek om tegen te leunen en dan gooi ik hem voor anker bij het strandjequote:Op zaterdag 13 april 2019 19:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd erg boeiend en interessant dit soort conversaties tussen een stelletje.
Ik was brak gekquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ook echt pas om half 8 beginnen aan eten koken
Ik heb mijn ipoemea's verpot vandaag en ik hou van gebraden kip met een pittig tintje.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè, mijn woonboot is bijna klaar. Alleen nog een hek om tegen te leunen en dan gooi ik hem voor anker bij het strandje
Hoe groot is je tuinquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb mijn ipoemea's verpot vandaag en ik hou van gebraden kip met een pittig tintje.
ik ben ook pas net begonnenquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ook echt pas om half 8 beginnen aan eten koken
Netjesquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb mijn ipoemea's verpot vandaag en ik hou van gebraden kip met een pittig tintje.
Ik ookquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een balkon van 1 bij 3 meter.
Wat kook jequote:
Ik heb daar een zwak voor, duurt bij mij maar een maand of zo in het voorjaar maar dan moet ik plantjes en zaadjes hebben, voorjaarquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook
Ga volgende week mn bakken vullen met aardbeienplantjes en munt
Hou niet van bontquote:Op zaterdag 13 april 2019 20:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb je geen bontjas bij je bril gekocht?
Nee mag gewoonquote:Op zaterdag 13 april 2019 21:44 schreef Trollscience het volgende:
is het modbash als ik zeg dat dit goede tt is
Inderdaadquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:27 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb rozevla een keer boos gemaakt lol kijk hoe gefrustreerd hij is
Niet zo zeiken joh.quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:41 schreef Le_Professeur het volgende:
Gotvertyfus welke idioot geeft er nou een tuinfeestje bij deze temperaturen, flikker eens op mongool met je tyfus foute teringmuziek @#}*$@
Joooost is anders geaaard joooo alalalalaaa laaa lalalalalaaaaa laaa laaa la la la laaa laa laaaquote:
quote:Op zondag 14 april 2019 00:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Joooost is anders geaaard joooo alalalalaaa laaa lalalalalaaaaa laaa laaa la la la laaa laa laaa
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |