🙊🙈quote:Op zondag 14 april 2019 15:19 schreef phoenyx het volgende:
Ik mag zelf naakte borsten hier posten als ik zou willen
Dany heeft niet van die lekker tetters die je kan motorboaten....quote:Op zondag 14 april 2019 15:39 schreef phoenyx het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben een beetje als Danearys stormborn, mijn macht was me afgepakt en nu ben ik terug met meer macht dan ooit tevoren
quote:Op zondag 14 april 2019 15:39 schreef phoenyx het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben een beetje als Danearys stormborn, mijn macht was me afgepakt en nu ben ik terug met meer macht dan ooit tevoren
quote:Op zondag 14 april 2019 15:56 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:master/pass/disgust-incest-daenerys.jpg
https://www.vanityfair.co(...)-daenerys-sex-incestquote:
ah okquote:Op zondag 14 april 2019 16:06 schreef ToT het volgende:
[..]
https://www.vanityfair.co(...)-daenerys-sex-incest
Over dat tante Daenerys met d'r neefje de koffer in dook afgelopen seizoen!
Dat heb je wel mooi uitgebeeldquote:Op zondag 14 april 2019 16:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar het was meer voor d'r "Yuck!"-bakkes vanwege die kwarktassen bedoeld in dit geval!
Dan ruil ik haar in.quote:Op zondag 14 april 2019 16:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wacht maar tot bij jou alles verlept is
ik ookquote:Op zondag 14 april 2019 16:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is eng.
Ben wel hyped voor de nieuwe afleveringen
Same here!quote:Op zondag 14 april 2019 16:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is eng.
Ben wel hyped voor de nieuwe afleveringen
Heb je gehoord over de website waar je kan voorspellen wie er blijft leven, gaat sterven en wie er een white walker worden?quote:
Gewoon de babyfoon uitzetten tochquote:Op zondag 14 april 2019 16:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here!
En wij hebben hier ook een probleem:
[ afbeelding ]
ja!quote:Op zondag 14 april 2019 16:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je gehoord over de website waar je kan voorspellen wie er blijft leven, gaat sterven en wie er een white walker worden?
[..]
Gewoon de babyfoon uitzetten toch
Owjah!quote:Op zondag 14 april 2019 16:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je gehoord over de website waar je kan voorspellen wie er blijft leven, gaat sterven en wie er een white walker worden?
[..]
Gewoon de babyfoon uitzetten toch
Ben zelf al een draak.quote:Op zondag 14 april 2019 16:44 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ketter. Draken en tetten!.
Oh shitquote:Op zondag 14 april 2019 16:40 schreef murp het volgende:
[..]
ja!
Alleen had ik via facebook ingelogd, dus kan ik het niet delen hier
Maar alle risico's zijn voor jezelf hoorquote:
En bijdehandte oude dametjes!quote:Op zondag 14 april 2019 16:44 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ketter. Draken en tetten!.
We flikkeren er wel een fles melk en een pak luiers naast neer!quote:Op zondag 14 april 2019 16:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh shitdat is al jammer, kun je dan niet je naam wijzigen. Heb ik volgens mij wel gedaan
[..]
Maar alle risico's zijn voor jezelf hoor
Carice... soort van.quote:Op zondag 14 april 2019 16:48 schreef ToT het volgende:
[..]
En bijdehandte oude dametjes!Oh ja, niet meer....
Owjah!quote:
Mag het zichzelf voeden en verschonen, beter vroeg onafhankelijk makenquote:Op zondag 14 april 2019 16:48 schreef ToT het volgende:
[..]
We flikkeren er wel een fles melk en een pak luiers naast neer!
Ja nou in een ander topic werd me een tijdje geleden dat we hem juist zo snel mogelijk zelfstandig moesten maken!quote:Op zondag 14 april 2019 16:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mag het zichzelf voeden en verschonen, beter vroeg onafhankelijk maken
Iedereen weet het altijd beter volgens mij. Gewoon doen wat je zelf belangrijk vindt.quote:Op zondag 14 april 2019 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou in een ander topic werd me een tijdje geleden dat we hem juist zo snel mogelijk zelfstandig moesten maken!Vond ik niet zo'n heel geslaagd idee; hij kan nog niet eens kruipen!
als ze 9 zijn dan kunnen ze ook nog niets zelf hoorquote:Op zondag 14 april 2019 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou in een ander topic werd me een tijdje geleden dat we hem juist zo snel mogelijk zelfstandig moesten maken!Vond ik niet zo'n heel geslaagd idee; hij kan nog niet eens kruipen!
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 14 april 2019 16:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iedereen weet het altijd beter volgens mij. Gewoon doen wat je zelf belangrijk vindt.
Precies, maar ik heb meerdere aanvaringen gehad met mensen hier die het wel ff beter dachten te wisten hoe we hem moesten opvoeden.quote:Op zondag 14 april 2019 16:54 schreef murp het volgende:
[..]
als ze 9 zijn dan kunnen ze ook nog niets zelf hoor
Leuke foto!quote:Op zondag 14 april 2019 16:58 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
De belhamel in kwestie.
En dat roze speentje is niet omdat we hem voorbereiden gay te gaan worden; we hebben er een paar online besteld en dan krijg je willekeurige kleuren toegestuurd!
Haha thx!quote:
Leuke fotoquote:Op zondag 14 april 2019 16:58 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
De belhamel in kwestie.
En dat roze speentje is niet omdat we hem voorbereiden gay te gaan worden; we hebben er een paar online besteld en dan krijg je willekeurige kleuren toegestuurd!
wat een schatje!quote:Op zondag 14 april 2019 16:58 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
De belhamel in kwestie.
je moest eens weten, ik heb er 1 van 7 en 9 nu en die kunnen ook foto's en filmpjes maken met hun tablet.quote:Op zondag 14 april 2019 17:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha thx!
Ja elke dag maak je zo veel momenten mee dat je het echt ff wil vastleggen.
Volgens mij hebben we een nieuwe harde schijf van een paar terabyte nodig voor z'n 1e verjaardag!![]()
Zo lieffffffquote:Op zondag 14 april 2019 16:58 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
De belhamel in kwestie.
quote:Op zondag 14 april 2019 17:08 schreef murp het volgende:
[..]
je moest eens weten, ik heb er 1 van 7 en 9 nu en die kunnen ook foto's en filmpjes maken met hun tablet.
Net hadden ze de hond aangekleed met roze tutu en jasje en gefilmd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 april 2019 17:12 schreef murp het volgende:
en trouwens die het al willen zien:
Veel plezier!WejoooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op zondag 14 april 2019 17:12 schreef murp het volgende:
en trouwens die het al willen zien:
Veel plezier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gvd
quote:
Liverpool-Chelsea nu.quote:Op zondag 14 april 2019 17:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben ook teleurgesteld dat ik er in trapte
begint nu pas natuurlijk goede wedstrijd tis liverpoolquote:Op zondag 14 april 2019 17:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmm ik lig buiten in de zon beetje te duttenleuke wedstrijd? Dan zet ik het wel even op
Vind goede wedstrijd en Liverpool nou niet per se een vanzelfsprekende combinatiequote:Op zondag 14 april 2019 17:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
begint nu pas natuurlijk goede wedstrijd tis liverpool
Ja dit.. En had me er zo op verheugdquote:Op zondag 14 april 2019 17:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben ook teleurgesteld dat ik er in trapte
Ik kan niet meer met jou omgaan. Fijn leven nog verder.quote:Op zondag 14 april 2019 17:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vind goede wedstrijd en Liverpool nou niet per se een vanzelfsprekende combinatie
quote:Op zondag 14 april 2019 17:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dit.. En had me er zo op verheugd
Kwam er van de week achter dat er in m'n werkjas een label zit met "you'll never work alone"quote:Op zondag 14 april 2019 17:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
begint nu pas natuurlijk goede wedstrijd tis liverpool
Ja.quote:Op zondag 14 april 2019 17:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmm ik lig buiten in de zon beetje te duttenleuke wedstrijd? Dan zet ik het wel even op
SOOOOOW koekoek. Dan ga ik wel weer buiten in de zon liggenquote:Op zondag 14 april 2019 17:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kan niet meer met jou omgaan. Fijn leven nog verder.
Pics?!quote:Op zondag 14 april 2019 17:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
SOOOOOW koekoek. Dan ga ik wel weer buiten in de zon liggen
😎quote:Op zondag 14 april 2019 17:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo spannend is het niet, maar wacht even
Niet hard zo zonder kussens?quote:Op zondag 14 april 2019 17:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Selfie lukt niet want ik kijk in de zon en dan knijp ik met mijn ogen
Mooi blond Amsterdam serviesquote:Op zondag 14 april 2019 17:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Selfie lukt niet want ik kijk in de zon en dan knijp ik met mijn ogen
Jawel maar te lui om te pakken. Was ook niet de bedoeling dat ik buiten bleef maar wilde in de zon koffie drinken. Maar als ik zo naar binnen ga, dan blijf ik daar ook denk ikquote:
Ik vond het wel fris vandaag.quote:Op zondag 14 april 2019 17:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel maar te lui om te pakken. Was ook niet de bedoeling dat ik buiten bleef maar wilde in de zon koffie drinken. Maar als ik zo naar binnen ga, dan blijf ik daar ook denk ik
Alleen mijn koffie kopjes.quote:Op zondag 14 april 2019 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooi blond Amsterdam servies
Ik zit precies uit de wind met zon op mijn bakkes en heb ook dekentje dus valt wel meequote:Op zondag 14 april 2019 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vond het wel fris vandaag.
Uit duizenden, mijn vriendin is er helemaal weg vanquote:Op zondag 14 april 2019 17:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen mijn koffie kopjes.
+1 Dat je het herkent
Ah nice.quote:Op zondag 14 april 2019 17:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zit precies uit de wind met zon op mijn bakkes en heb ook dekentje dus valt wel mee
Die zooi hebben wij hier ook staan. Gepersonaliseerd zelfs.quote:Op zondag 14 april 2019 17:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen mijn koffie kopjes.
+1 Dat je het herkent
Zo ver ga ik dan weer niet.quote:Op zondag 14 april 2019 17:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Die zooi hebben wij hier ook staan. Gepersonaliseerd zelfs.
Oh echtquote:Op zondag 14 april 2019 17:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uit duizenden, mijn vriendin is er helemaal weg van
Ook nog eensquote:Op zondag 14 april 2019 17:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Die zooi hebben wij hier ook staan. Gepersonaliseerd zelfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |