abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 april 2019 @ 23:00:23 #201
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_186242738
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 22:14 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Verliefdheid gaat over op respect en acceptatie ;)
Wat
pi_186242771
quote:
10s.gif Op maandag 15 april 2019 23:00 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Wat
Ik bedoelde 'houden van'. Verwoordde het niet zo goed :')
pi_186242817
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 22:56 schreef Allures het volgende:

[..]

Wat dan wel?
Dat je in het begin als je iemand date en je verliefd bent, je die persoon zo vaak mogelijk wilt zien en spreken.

Maar dat wanneer je zoiets hebt van, het doet me niet zo veel, dat je waarschijnlijk dan (nog) niet verliefd bent.
pi_186242872
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 23:04 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dat je in het begin als je iemand date en je verliefd bent, je die persoon zo vaak mogelijk wilt zien en spreken.

Maar dat wanneer je zoiets hebt van, het doet me niet zo veel, dat je waarschijnlijk dan (nog) niet verliefd bent.
Ik word niet verliefd over de app hoor. Ik ben geen naïeve Amerikaanse met 3 kinderen en overgewicht in een aflevering van Catfish
En toch kan ik het via de app al heel erg waarderen als iemand laat zien dat hij/zij iets met mij wil delen
Zo bouw je toch een band op
pi_186242914
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 23:07 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik word niet verliefd over de app hoor. Ik ben geen naïeve Amerikaanse met 3 kinderen en overgewicht in een aflevering van Catfish
En toch kan ik het via de app al heel erg waarderen als iemand laat zien dat hij/zij iets met mij wil delen
Eens, maar bouw je niet juist een band op als je hem of haar (meer) in real life ziet dan over de app? En dat je gesprekken in real life hebt in plaats van over de app?
pi_186242982
quote:

[..]

Nee dat is nogal logisch dat je niet alleen via de app verliefd wordt.
pi_186243157
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 23:09 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Eens, maar bouw je niet juist een band op als je hem of haar (meer) in real life ziet dan over de app? En dat je gesprekken in real life hebt in plaats van over de app?
ja duh maar dat komt toch allemaal pas daarna
Het ging er toch over dat je vrouwen niet te veel aandacht moet geven en dat je spelletjes moet spelen en hoe je weet of ze op date wil blabla
Allemaal voor de date dus

Wat mij betreft dus onzin
Als iemand leuk is praat ik graag met die persoon en wil ik, ook via de app en voor de date, een soort band op bouwen 'hey was dat gerecht dat je ging proberen te maken nog gelukt!'
Simpel genoeg. Interesse tonen. Iets om op verder te praten etc. De ander leren kennen. Ingang om verder te praten, vertellen over die keer dat je ook iets ging koken en het ging helemaal fout haha hilarisch verhaal maar toen moest je bij de buren wat mosterd halen en bleken zij dezelfde pan te hebben eind goed al goed en nu eten jullie elke woensdag bij elkaar haha hihi haha
Je snapt wat ik bedoel
pi_186243917
Zullen we weer on topic gaan met z’n allen? Datingapps en sites dus. SC kan elders ;)
pi_186244851
quote:

[..]

Is een psychologisch trucje. Vertrouw iets een geheim of iets toe aan de ander Dit schept een band. Je kan worden geplayed.

On-topic. Hoe maken jullie profielfoto waardige fotos. En bestaan er datingapps voor Chinezen.

Ook. Speifiek aan de vrouwen, swipe je mser weg bij zwarte of Chinese mannen?

Verder ik weet dat die mooiboys het zo makkelijk hebben. Een paar makkelijke selfies en elke week dates dates dates.. Verschrikkelijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door Zomaar-een-Chinees op 16-04-2019 04:36:18 ]
pi_186245584
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 12:57 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Blijkbaar komen jouw ideeen van wat een leuk contact is niet helemaal overeen met wat zij als leuk contact beschouwd.

Dat kan. Ze is je niks verschuldigd.
Goh, was je er bij? 8)7
Het is wat.......
pi_186245860
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2019 02:08 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Is een psychologisch trucje. Vertrouw iets een geheim of iets toe aan de ander Dit schept een band. Je kan worden geplayed.

On-topic. Hoe maken jullie profielfoto waardige fotos. En bestaan er datingapps voor Chinezen.

Verder ik weet dat die mooiboys het zo makkelijk hebben. Een paar makkelijke selfies en elke week dates dates dates.. Verschrikkelijk.
Ik swipe vooral mijn type mannen naar rechts. Meeste mooi boys gaan ook naar links want ik hou niet van de stijl die ze vaak hebben.

Qua profielfoto: een selfie is prima maar zorg ervoor dat je niet alleen selfies hebt. En ik haat persoonlijk selfies van 1 iemand in de auto. En die zijn om de een of andere reden heel populair?

Laat een keer een foto van je maken als je samen koffie drinkt of in een café bent. Een met full body shot, een waar ook andere mensen op staan (maar ook weer niet allemaal). En zorg er ook voor dat je op een van de foto's volledig lacht.
pi_186245876
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 08:03 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Ik swipe vooral mijn type mannen naar rechts. Meeste mooi boys gaan ook naar links want ik hou niet van de stijl die ze vaak hebben.

Qua profielfoto: een selfie is prima maar zorg ervoor dat je niet alleen selfies hebt. En ik haat persoonlijk selfies van 1 iemand in de auto. En die zijn om de een of andere reden heel populair?

Laat een keer een foto van je maken als je samen koffie drinkt of in een café bent. Een met full body shot, een waar ook andere mensen op staan (maar ook weer niet allemaal). En zorg er ook voor dat je op een van de foto's volledig lacht.
Als je dit dus allemaal niet doet ben je automatisch dik, vriendloos, depressief en of kom je nooit buiten?
pi_186245951
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2019 08:05 schreef MCH het volgende:

[..]

Als je dit dus allemaal niet doet ben je automatisch dik, vriendloos, depressief en of kom je nooit buiten?
Hoe haal je dat hier uit?

Hij vraagt om tips voor profielfoto's. Met zulke foto's krijg ik het beste beeld van iemand.

Als iemand 6 selfies heeft van alleen zijn hoofd met een andere kleur muur.. Wat weet ik dan? Alleen maar of hij in het gezicht knap is of niet.
pi_186245960
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 08:03 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Goede tips qua foto’s! Ik merk dat ik dat zelf idd ook zoek. Een foto waar de ogen en lach goed op te zien zijn en eentje waarbij je een idee krijgt van postuur, en idd eentje met een andere persoon of personen, maar waarop je wel duidelijk ziet wie de persoon zelf is.

Ik swipe mooiboys idd ook naar links, net als toeristen, expats en niet-blanke mannen.
Sarcasme. Herken het.
pi_186246077
Waarom expats? Even nieuwsgierig
pi_186246125
quote:

[..]

Word zelf een mooiboy?
pi_186246147
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 08:33 schreef Allures het volgende:
Waarom expats? Even nieuwsgierig
Spreken vaak geen Nederlands en ik zoek iemand die er wat serieuzer in staat. En ik heb een dochter dus met het oog op een toekomst is het voor mij belangrijk dat iemand Nederlands spreekt.
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 16 april 2019 @ 08:42:58 #218
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_186246159
quote:

[..]

Ja. Omdat het meestal mijn type mannen niet zijn en ik ze niet aantrekkelijk vind. Er is wel eens een uitzondering geweest, maar over het algemeen voel ik me niet aangetrokken tot donkere en Chinese mannen. Maar dat geldt ook voor Marokkaanse, Iranese, Pakistaanse e.d. mannen. Ik val op blanke mannen :).

Dus dat is gewoon een antwoord waar je niets aan hebt. Er zijn genoeg vrouwen die wel op donkere mannen vallen :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 16 april 2019 @ 08:43:24 #219
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_186246162
Mooiboys swipe ik overigens ook links.
pi_186246270
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 08:41 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Spreken vaak geen Nederlands en ik zoek iemand die er wat serieuzer in staat. En ik heb een dochter dus met het oog op een toekomst is het voor mij belangrijk dat iemand Nederlands spreekt.
Vertel je vaak op de eerste date al dat je een dochter hebt? Of heb je dat zelfs in je Tinder profiel staan?

En heb je het idee dat het dan mannen afschrikt?
pi_186246323
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 08:41 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Oh tweetalig met Engels lijkt me dan tegenwoordig alleen maar een aanwinst
Voor school en werk later

Daarnaast ook niet altijd waar natuurlijk. Ik heb een expat nu. Hij spreekt engels, ik NL. Gaat prima. En dat na een paar maanden al

Niet dat je niet je criteria mag hebben hoor. Maar hij gaf aan dat het op Tinder voor hem niet lukt en ik dacht al dat het het expat ding zou zijn dus daarom was ik nieuwsgierig
pi_186246331
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 08:43 schreef Samzz het volgende:
Mooiboys swipe ik overigens ook links.
Ik ook. Zo niet mijn type

Volgens mij is het vooral voor een bepaald type vrouw het type, en hebben vooral onzekere mannen de opvatting dat elke vrouw het leuk vind
Of ze vallen juist op het type vrouw dat een mooiboy wil

[ Bericht 0% gewijzigd door Allures op 16-04-2019 09:07:45 ]
  dinsdag 16 april 2019 @ 09:02:29 #223
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_186246375
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 08:58 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik ook. Zo niet mijn type

Volgens mij is het vooral voor een bepaald type vrouw het type, en hebben vooral onzekere mannen fr opvatting dat elke vrouw het leuk vind
Of ze vallen juist op het type vrouw dat een mooiboy wil
Ik denk dat dit de vinger op de zere plek is.
pi_186246391
Nu al een ruime week geen matches op Tinder terwijl ik toch elke dag swipe. Meer swipen is minder kans of maakt dat niet uit? Ik wordt er behoorlijk depressief van haha. Profiel is gewoon in orde.
pi_186246742
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 08:57 schreef Allures het volgende:

[..]

Oh tweetalig met Engels lijkt me dan tegenwoordig alleen maar een aanwinst
Voor school en werk later

Daarnaast ook niet altijd waar natuurlijk. Ik heb een expat nu. Hij spreekt engels, ik NL. Gaat prima. En dat na een paar maanden al

Niet dat je niet je criteria mag hebben hoor. Maar hij gaf aan dat het op Tinder voor hem niet lukt en ik dacht al dat het het expat ding zou zijn dus daarom was ik nieuwsgierig
Snap ik! Ik zeg ook niet dat ik, als ik een leuke vent tegen zou komen, ik erop zou vallen en het blijkt een expat te zijn, ik het contact zou verbreken. Maar ja, tinder, zoveel keus. Dus moet toch ergens op filteren en heb voor mezelf besloten dat een man voor mij aan een aantal criteria moet voldoen, anders verdrink je ook in no time in de matches.
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')