Als je verliefd bent dan wil je juist zo vaak mogelijk van iemand horen en iemand willen zien.quote:Op maandag 15 april 2019 21:29 schreef Allures het volgende:
[..]
1. Er staat ook 'zou ik
2. Je hoeft me ook niet elk half uur te appen nee. Maar ik geloof dat er zelfs stond 1x per maand? Ik vind om de dag toch wel leuk, als ik je leuk vind. Als ik je niet leuk vind is het inderdaad stom. Maar als ik je leuk vind hoor ik graag van je. Dan zit ik er juist op te wachten. Dat is juist het ding
En je eigen leven hebben en een 'hey ik zag dit konijntje en dacht aan jou. Hoe ging je presentatie konijntje' gaat ook echt wel samen hoor
Ja er is een balans maar die is niet meteen verpest als je graag contact zoekt. Vooral niet als het elkaar leuk vinden wederzijds is
Ik app nu ook met iemand die ik leuk vind. Zaterdag bijna de hele dag gesproken. Zondag ook. Vandaag niet en dat vind ik jammermorgen ga ik zeker weer appen hoor
Ik vind het leuk om hem te spreken dus dat ga ik gewoon lekker doen. En ik kan multitasken dus het kan vast wel naast mijn leven
Dat is echt niet waar. Liefde is niet zo zwart-wit.quote:Op maandag 15 april 2019 21:57 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Als je verliefd bent dan wil je juist zo vaak mogelijk van iemand horen en iemand willen zien.
Als dat niet zo is dan ben je waarschijnlijk ook niet verliefd op die persoon.
Als mensen niet meer verliefd zijn dan gaan ze uit elkaar ja.quote:Op maandag 15 april 2019 22:01 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Dat is echt niet waar. Liefde is niet zo zwart-wit.
Dus als ik jouw redenering volg: als die verliefdheid weg gaat, dat zeker een keer gebeurt, wil je haar dan ook niet meer willen zien en spreken?
Verliefdheid is ook voor iedereen anders hé.
Oh nou mooi dat mijn ouders dan nog steeds verliefd zijn??????????quote:Op maandag 15 april 2019 22:05 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Als mensen niet meer verliefd zijn dan gaan ze uit elkaar ja.
Really?quote:Op maandag 15 april 2019 22:05 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Als mensen niet meer verliefd zijn dan gaan ze uit elkaar ja.
??quote:Op maandag 15 april 2019 22:07 schreef Halimede het volgende:
[..]
Oh nou mooi dat mijn ouders dan nog steeds verliefd zijn??????????
Ja uh het is toch zo? Je blijft toch niet samen als je niet meer verliefd bent op elkaar.quote:Op maandag 15 april 2019 22:07 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Really?![]()
Succes in ieder geval. Jouw relaties zullen dan maar zo 5 á 6 maanden duren
Nee is echt niet waar.....quote:Op maandag 15 april 2019 22:13 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ja uh het is toch zo? Je blijft toch niet samen als je niet meer verliefd bent op elkaar.
Waarom zou je.
Hoevaak ben jij ook alweer verliefd geweest?quote:Op maandag 15 april 2019 22:14 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Nee is echt niet waar.....
Liefde en die vlinders in je buik blijven niet voor altijd. Dat is een keer over.
Verliefdheid gaat over op respect en acceptatie
verliefdheid word houden van. Dat is wel essentieel andersquote:Op maandag 15 april 2019 22:13 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ja uh het is toch zo? Je blijft toch niet samen als je niet meer verliefd bent op elkaar.
Waarom zou je.
Dit bedoelde ik inderdaad.quote:Op maandag 15 april 2019 22:15 schreef Allures het volgende:
[..]
verliefdheid word houden van. Dat is wel essentieel anders
Hoezo? Hebben ze een hekel aan elkaar dan?quote:Op maandag 15 april 2019 22:17 schreef Halimede het volgende:
[..]
Omdat ze volgens jouw logica anders niet meer bij elkaar zouden zijn????
Ja zo. Dan begrijp ik het wel.quote:Op maandag 15 april 2019 22:15 schreef Allures het volgende:
[..]
verliefdheid word houden van. Dat is wel essentieel anders
Na 30+ jaar zijn ze echt niet meer verliefd hoor.quote:Op maandag 15 april 2019 22:18 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Hoezo? Hebben ze een hekel aan elkaar dan?
Ik mag toch wel hopen dat ze wel van elkaar houden neem ik aan? Dat er nog steeds wel liefde is?quote:Op maandag 15 april 2019 22:20 schreef Halimede het volgende:
[..]
Na 30+ jaar zijn ze echt niet meer verliefd hoor.
Dat is niet hetzelfde als verliefd zijnquote:Op maandag 15 april 2019 22:21 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ik mag toch wel hopen dat ze wel van elkaar houden neem ik aan? Dat er nog steeds wel liefde is?
het schijnt qua hormonen niet langer te kunnen dan 2 jaar of zoiets. Verliefdheidquote:Op maandag 15 april 2019 22:19 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ja zo. Dan begrijp ik het wel.
Maar dat is echt pas na een hele lange periode van samen zijn.
Ook goed.quote:Op maandag 15 april 2019 22:22 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde als verliefd zijn
Interessant. Is dit doormiddel van een onderzoek gevonden?quote:Op maandag 15 april 2019 22:22 schreef Allures het volgende:
[..]
het schijnt qua hormonen niet langer te kunnen dan 2 jaar of zoiets. Verliefdheid
Ja. Ik dacht dat dit ook redelijk algemeen bekend was.quote:Op maandag 15 april 2019 22:31 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Interessant. Is dit doormiddel van een onderzoek gevonden?
quote:Op maandag 15 april 2019 22:35 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja. Ik dacht dat dit ook redelijk algemeen bekend was.
De hormonen die de verliefde gevoelens bij je los maken kun je maar 2/3 jaar (dacht ik) max aanmaken.
Als je geluk hebt hou je dan al van je partner
Als je pech hebt ben je 'uit elkaar gegroeid' (nee je hormonen zijn gewoon op)
Oke, maar nogmaals, dit was uiteindelijk niet waar ik op doelde.quote:Op maandag 15 april 2019 22:35 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja. Ik dacht dat dit ook redelijk algemeen bekend was.
De hormonen die de verliefde gevoelens bij je los maken kun je maar 2/3 jaar (dacht ik) max aanmaken.
Als je geluk hebt hou je dan al van je partner
Als je pech hebt ben je 'uit elkaar gegroeid' (nee je hormonen zijn gewoon op)
Wat dan wel?quote:Op maandag 15 april 2019 22:40 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Oke, maar nogmaals, dit was uiteindelijk niet waar ik op doelde.
Maar goed mensen moeten natuurlijk helemaal zelf weten hoe ze hun relatie willen onderhouden. Ik weet wat werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |