Mja, interessant betekent "leuke foto's" vaak volgens mij.quote:Op maandag 15 april 2019 18:00 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ik match alleen jongens van de bovenste categorie. Zat op een datingapp waar alle categorien op mij konden reageren zegmaar (geen tinder of happn ofzo).
Met categorie bedoel ik interessant (bovenste vink van mijn eerdere post) tot zeeeer oninteressant.
Oh nee hoor, ik doe ook echt mijn best om te versieren maar zelfs dat loopt vaak vast omdat sommige mannen de sociale vaardigheden hebben van een visquote:Op maandag 15 april 2019 18:11 schreef ludovico het volgende:
Grappig wel, hoe de vrouwen in dit topic goed laten merken dat zij de partij zijn die versierd worden en niet andersom
Ik voel me soms een vis, maar een vrouw die mij weet te prikkelen weet de interessantste verhalen uit me te trekken.quote:Op maandag 15 april 2019 18:16 schreef Allures het volgende:
Oh nee hoor, ik doe ook echt mijn best om te versieren maar zelfs dat loopt vaak vast omdat sommige mannen de sociale vaardigheden hebben van een vis
Naja met dit soort opmerkingen weet ik niet of we wel bij elkaar passen.quote:
Ja leuke foto’s, mits geen slechte tekst. Tip ook om weinig tot geen tekst te zetten. Sommige mannen hebben de neiging iets te zetten als: ben tikkeltje eigenwijs/ hou wel van een discussie etc. aub niet doen. Ook geen levensverhalen... mensen vragen er wel naar als ze het willen weten. Die foto’s zijn vooral erg belangrijk vind ik en geen awkward tekst erbij.quote:Op maandag 15 april 2019 18:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mja, interessant betekent "leuke foto's" vaak volgens mij.
Oh nee dat zeg ik niet hoor, het is ook de klik en de ander kan stroef zijn. Ik merk alleen op dat er van die bijzondere vrouwen zijn waar ik echt eens beter op moet letten hoe zij het precies doen, die weten qua sociaal gedrag echt het beste uit mij te krijgen.... Dat moet ik lerenquote:Op maandag 15 april 2019 18:20 schreef Allures het volgende:
Oké dan ben ik niet interessant
Zijn piemel blijkbaar wel. Die probeerde hij er steeds in te sneaken en dan kon ie wel 100 uit praten
Vrouwen die versierd worden zijn vaak vrouwen die de behoefte niet hebben om te versieren want ze worden toch wel versierd? De jagende vrouw heeft het misschien moeilijker en moet dan meer moeite doen omdat ze minder vaak wordt versierd?quote:Op maandag 15 april 2019 18:11 schreef ludovico het volgende:
Grappig wel, hoe de vrouwen in dit topic goed laten merken dat zij de partij zijn die versierd worden en niet andersom
Who knows, welke ben jij?quote:Op maandag 15 april 2019 18:24 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Vrouwen die versierd worden zijn vaak vrouwen die de behoefte niet hebben om te versieren want ze worden toch wel versierd? De jagende vrouw heeft het misschien moeilijker en moet dan meer moeite doen omdat ze minder vaak wordt versierd?
quote:Op maandag 15 april 2019 18:16 schreef Allures het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik doe ook echt mijn best om te versieren maar zelfs dat loopt vaak vast omdat sommige mannen de sociale vaardigheden hebben van een vis
Laatst nog iemand afgekapt omdat ie voor de 3e keer zei 'je mag me alles vragen' nadat ik na de eerste 2x al uit had gelegd dat ik een hekel heb aan dat vragen spel en liever een gesprek over en ik echt gefrustreerd raakte omdat het met hem maar niet van de grond kwam om daarna echt 100 handvatten te geven waar ie op aan kon haken
Veel meer kansen kan ik je dan ook echt niet geven he. En hij leek me echt leuk![]()
Maar ik ga shit niet uit je trekken.
Causaal verband gespot.quote:Op maandag 15 april 2019 18:20 schreef Allures het volgende:
Oké dan ben ik niet interessant
Zijn piemel blijkbaar wel. Die probeerde hij er steeds in te sneaken en dan kon ie wel 100 uit praten
Op die apps/sites heb je een enorme berg van zulke mensen. Die zelf dat vergeten zijn of geen moeite willen doen maar wel belachelijke standaarden opleggen aan de ander.quote:Op maandag 15 april 2019 18:26 schreef TheInnocent het volgende:
Denk dat het net zo is voor sommige heel knappe mannen. Weten niet meer hoe ze moeten jagen of doen dat gewoon niet, want dat hoeft niet als je het eten voorgeschoteld krijgt?
Dit idd.quote:Op maandag 15 april 2019 18:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Op die apps/sites heb je een enorme berg van zulke mensen. Die zelf dat vergeten zijn of geen moeite willen doen maar wel belachelijke standaarden opleggen aan de ander.
ik ken ze wel, kunnen prima paar weken lang chit chatten of een jaar later terugkomen of via andere social media proberen contact te leggen.. maar mij op een serieuze date vragen doen ze niet. Hooguit een wil je voor me koken. Dan ben ik er ook klaar mee.quote:Op maandag 15 april 2019 18:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mja ik ken die mannen niet, heb serieus nog nooit een man ontmoet die zegt dat hij echt wel wat vaker benaderd wordt.
Wil je voor me koken, seriously? Voor haar koken is toch veel leukerquote:Op maandag 15 april 2019 18:33 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
ik ken ze wel, kunnen prima paar weken lang chit chatten of een jaar later terugkomen of via andere social media proberen contact te leggen.. maar mij op een serieuze date vragen doen ze niet. Hooguit een wil je voor me koken. Dan ben ik er ook klaar mee.
Misschien zijn sommige heel knappe mannen wat anders gewend.. dat ze niet eens de kans hebben gehad om moeite te doen voor een vrouw, om te voelen hoe dat is. Nee, sommige vrouwen werpen zich aan hun voeten en koken voor ze en doen verder alles voor ze, waardoor deze mannen zo zijn geworden.quote:Op maandag 15 april 2019 18:36 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Wil je voor me koken, seriously? Voor haar koken is toch veel leuker
Okcupidquote:Op maandag 15 april 2019 18:26 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
[..]
Causaal verband gespot.
Anyway, ff serieus, via Tinder of waar vond dit laatste gesprek plaats?
Zit zelf sinds paar dagen weer op Tinder, en valt me op dat er wel leukere meiden op zitten dan een paar jaar geleden, toen was het wel heel erg gericht op puur seks leek het.
Pics? Kan me niet voorstellen welk type jij voor je ziet.quote:Op maandag 15 april 2019 18:41 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Misschien zijn sommige heel knappe mannen wat anders gewend.. dat ze niet eens de kans hebben gehad om moeite te doen voor een vrouw, om te voelen hoe dat is. Nee, sommige vrouwen werpen zich aan hun voeten en koken voor ze en doen verder alles voor ze, waardoor deze mannen zo zijn geworden.
quote:Op maandag 15 april 2019 18:41 schreef Allures het volgende:
Je weet toch wel hoe dat moet... je praat toch wel eens met een vrouw. Op je werk, of je zus of zo.
quote:Op maandag 15 april 2019 18:41 schreef Allures het volgende:
[..]
Okcupid
En ik start ook gesprekken en flirt omdat ik dat 'netjes' vind. Waarom moeten mannen al het werk doen?
Nu trouwens een aan de haak die alleen loopt te neggen of seksuele toespelingen maakt. Op happn.hij krijgt nog 1 kans anders gaat ie er ook uit
Ik snap het gewoon niet.
Doe. Gewoon. Normaal
Je weet toch wel hoe dat moet... je praat toch wel eens met een vrouw. Op je werk, of je zus of zo.
Dan zeg je dat toch: maar (naam) vind je het normaal om zo te communiceren, je begrijpt dat je hiermee je kansen hebt verspeeld.quote:Op maandag 15 april 2019 18:41 schreef Allures het volgende:
[..]
Okcupid
En ik start ook gesprekken en flirt omdat ik dat 'netjes' vind. Waarom moeten mannen al het werk doen?
Nu trouwens een aan de haak die alleen loopt te neggen of seksuele toespelingen maakt. Op happn.hij krijgt nog 1 kans anders gaat ie er ook uit
Ik snap het gewoon niet.
Doe. Gewoon. Normaal
Ja dat typte ik toch net al dat ik dat uit eindelijk ook zeg? Als reactie op jou ook nog...quote:Op maandag 15 april 2019 18:46 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
[..]
Dan zeg je dat toch: maar (naam) vind je het normaal om zo te communiceren, je begrijpt dat je hiermee je kansen hebt verspeeld.
Ja dat spelletjes spelen gaat ook niet werken.quote:Op maandag 15 april 2019 18:46 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
[..]
Dan zeg je dat toch: maar (naam) vind je het normaal om zo te communiceren, je begrijpt dat je hiermee je kansen hebt verspeeld.
hierna laat je hem het werk doen en reageer je pas heel laat wanneer zijn reactie je bevalt, anders reageer je niet?
Tjah, ze zijn er wel genoeg die testen hoor.quote:Op maandag 15 april 2019 18:49 schreef Allures het volgende:
En dan verbaasd zijn dat sommige mannen hier denken dat ze getest worden en dat vrouwen spelletjes spelen
prima, moeten ze doen. Weet ik meteen dat ik ze niet op date hoef te vragen want mijn type mens is het nietquote:Op maandag 15 april 2019 18:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tjah, ze zijn er wel genoeg die testen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |