Kerel, het is nooit een vooropgezet script wanneer je X vraagt en wanneer je Y vraagt. Je zit allerlei regels te bedenken wat werkt maar het werkt alleen maar tegen je zo. Ouwehoer en plaag gewoon een beetje met haar. Als dat leuk is gaat de rest vanzelf.quote:Op maandag 15 april 2019 16:25 schreef Jardis het volgende:
En waar iemand woont, wanneer vraag je dat?
Er teveel over nadenken werkt niet inderdaad. Go with the flowquote:Op maandag 15 april 2019 16:51 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Kerel, het is nooit een vooropgezet script wanneer je X vraagt en wanneer je Y vraagt. Je zit allerlei regels te bedenken wat werkt maar het werkt alleen maar tegen je zo. Ouwehoer en plaag gewoon een beetje met haar. Als dat leuk is gaat de rest vanzelf.
De crux is, doordat je zo nadenkt over wat 'werkt' en wat normaal is ben je dit juist niet. Je bent een robot die zich alleen maar aan een script houdt en geen normaal gesprek kan voeren. Daarnaast communiceer je onbewust hiermee dat je het blijkbaar niet goed genoeg vindt wat jij een vrouw te vertellen hebt. Als jij dat denkt, zal zij dit ook denken.
Kap dus met die onzin en plaag en flirt een beetje, en nodig haar na een tijdje uit voor een date. That's all there is.
Dit. En in aanvulling hierop: er is geen stappenplan zoals ik al eerder zei.quote:Op maandag 15 april 2019 16:51 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Kerel, het is nooit een vooropgezet script wanneer je X vraagt en wanneer je Y vraagt. Je zit allerlei regels te bedenken wat werkt maar het werkt alleen maar tegen je zo. Ouwehoer en plaag gewoon een beetje met haar. Als dat leuk is gaat de rest vanzelf.
De crux is, doordat je zo nadenkt over wat 'werkt' en wat normaal is ben je dit juist niet. Je bent een robot die zich alleen maar aan een script houdt en geen normaal gesprek kan voeren. Daarnaast communiceer je onbewust hiermee dat je het blijkbaar niet goed genoeg vindt wat jij een vrouw te vertellen hebt. Als jij dat denkt, zal zij dit ook denken.
Kap dus met die onzin en plaag en flirt een beetje, en nodig haar na een tijdje uit voor een date. That's all there is.
Ga toch weg man. Met dit soort verziekende comments, wat denk je nou zelf?quote:Op maandag 15 april 2019 13:16 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Je legt het nu bij haar neer, maar wat zegt het over jou dat vrouwen je negeren?
Jij bent de gemeenschappelijke factor in dit verhaal.
Anderzijds is het wel weer zo dat sommigen echt weinig interesse hebben om te chatten /af te spreken op zo een app, ik begrijp wel dat mensen dus beginnen met low effort.quote:img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op maandag 15 april 2019 14:03 schreef Allures het volgende:
Ik vind de interview vragen echt heel heel irritant en ik heb liever iemand die ook gewoon iets verteld over zichzelf zodat ik daar weer op door kan
Heb je dat al geprobeerd? Dus gewoon uit jezelf iets van een stukje tekst over jezelf geven zeg maar.
Als ze dat niet op pakt weet je ook weer wat over haar
ja ik merk dat ook steeds meer bij mezelf. Juist omdat niemand er nog moeite in stopt.quote:Op maandag 15 april 2019 17:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Anderzijds is het wel weer zo dat sommigen echt weinig interesse hebben om te chatten /af te spreken op zo een app, ik begrijp wel dat mensen dus beginnen met low effort.
Ahh okay, ja leuk man, ik ben niet zo van dat competitieve gedoe en zoek eigenlijk gewoon een leuke vrouw.quote:Op maandag 15 april 2019 14:59 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Ja, daar begin ik mee.
Je doel is namelijk haar aandacht wegkapen van andere mannen. Dat is je eerste doel.
Als dat je is gelukt, kan je richting haar. Dus meer persoonlijke dingen zoals werk, studie, hobby. Maar ik begin daar dus niet mee.
Nadat je een creatief begin hebt gemaakt en ze reageert daarop, dan loopt het gesprek vanzelf.
Stel: er is een ontzettend knappe vrouw en je hebt haar gematcht op Tinder. Dat is een goed teken. Maar nu begint het pas. Je kijkt gewoon naar haar foto's. Niet even snel, maar neemt de tijd om even goed te kijken wat een beetje opvalt. Stel dat het haar jasje is. Bedenk iets leuks daarop.
Als ze reageert, dan heeft ze net die 40 seconden van haar dag aan jou besteed in plaats van aan die andere mannen. Dus je hebt haar aandacht te pakken. Maar daarna moet je haar aandacht blijven houden. Op basis van wat zij zegt, ga jij verder. Stel ze zegt: 'ik heb dit jasje gekocht bij de H&M'. En dan ga je daarop verder. Je ziet nu dat je op basis van haar antwoord een aantal kanten op kunt. Ze geeft je hints om het gesprek verder te voeren.
Je kan ingaan op het onderwerp 'jasjes', het onderwerp 'shoppen' of het onderwerp 'H&M'. Als je daar ook weer iets leuks op bedenkt (bijvoorbeeld persoonlijke ervaring), kan je weer aanhaken op wat zij weer zegt. Zegt ze daarna alleen maar 'hahah' of stuurt ze alleen een emoticon, niet getreurd! Ze is je aan het testen. Haak weer aan op wat ze eerst zei of wat je op de foto ziet. En zo doe je dat bij elke vrouw.
Denk niet dat als ze in het begin weinig in je investeert, ze geen interesse heeft. Dat is echt een misvatting. Doordat ze kortaf of weinig reageert is ze je aan het testen. Ze wil peilen hoever je voor haar wil gaan.
Herken dat echt zo erg.quote:Op maandag 15 april 2019 17:15 schreef Allures het volgende:
[..]
ja ik merk dat ook steeds meer bij mezelf. Juist omdat niemand er nog moeite in stopt.
Iemand zei hier net 'als ik nog 1x de vraag krijg wat doe je voor werk ga ik gillen' en dat is echt super herkenbaar
Het is echt echt zo moeilijk niet om een gewoon gesprek te voeren met mensen maar ik heb het idee dat de mensen die dat kunnen uit pure irritatie de datingapss al verlaten hebben
Als ik er niet jaren uit was geweest had ik mijn telefoon ook al tegen een muur gesmeten uit frustratie vrees ik
Hoe je het wendt of keert, die competitie moet je aan.quote:Op maandag 15 april 2019 17:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ahh okay, ja leuk man, ik ben niet zo van dat competitieve gedoe en zoek eigenlijk gewoon een leuke vrouw.
Goede tipquote:Op maandag 15 april 2019 17:20 schreef TheInnocent het volgende:
Ik heb in het verleden ook een datingapp gebruikt. Zolang je voor iemand gaat die niet ver van je bedje staat qua uiterlijk en intelligentieniveau (maar vooral uiterlijk want dat is de eerste beste harde selectie van zo’n app) kan je nog best leuke dates krijgen. Nadeel van zo’n app is dat het een spel van attention kan worden (want meerdere mensen die je aandacht trekken) en je niet meer connected bent met de persoon die misschien wel de juiste persoon voor je zou kunnen zijn. Datingapps kunnen daardoor ook best vermoeiend zijn en loop je de kans onderaan de streep weer alleen te eindigen (net zoals al die ervaren gebruikers, anders zaten ze er niet jarenlang op). Mja, is het uitproberen waard.
Tip: jezelf niet opdringen en niet teveel praten (niet te vaak beschikbaar zijn)
Ik doe niet mee met die competitie, dikke lul, of het is een leuke vrouw of niet.quote:Op maandag 15 april 2019 17:22 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Hoe je het wendt of keert, die competitie moet je aan.
Op die ene leuke vrouw azen namelijk meer mannen.
Jezus, dus als ze kortaf is of weinig affectie toont, haak je dan al meteen af?quote:Op maandag 15 april 2019 17:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik doe niet mee met die competitie, dikke lul, of het is een leuke vrouw of niet.
Ga niet mijn energie zitten verspillen aan een vrouw die niet leuk overkomt.
Ik vind vrouwen die kortaf zijn en weinig respons geven niet boeiend. Volgens mij is dat ook duidelijk "geen interesse" maar goed. Zou ook echt niet weten waarom je voor dit type vrouw zou gaan?quote:Op maandag 15 april 2019 17:29 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Jezus, dus als ze kortaf is of weinig affectie toont, haak je dan al meteen af?
Wat moet ze dan doen, al meteen in je hol gaan kruipen en je gaan pleasen?
Echt flauwekul.quote:Op maandag 15 april 2019 17:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen die kortaf zijn en weinig respons geven niet boeiend. Volgens mij is dat ook duidelijk "geen interesse" maar goed. Zou ook echt niet weten waarom je voor dit type vrouw zou gaan?
Trek het maar gelijk in het extreme, ja toch.
'It takes two to tango' is het gezegde.quote:Op maandag 15 april 2019 17:29 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Jezus, dus als ze kortaf is of weinig affectie toont, haak je dan al meteen af?
Wat moet ze dan doen, al meteen in je hol gaan kruipen en je gaan pleasen?
Je weet pas of iemand ongeïnteresseerd is als ze niet met je wil daten. Hoeveel ze appt is een non-issue. Het gaat erom of ze met je een bakje koffie wil doen. Als ze dat niet wil, dan weet je dat de interesse er niet is.quote:Op maandag 15 april 2019 17:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
'It takes two to tango' is het gezegde.
Als iemand ongeïnteresseerd is en kortaf dan schiet dat toch ook geen bal op.
Ja allemaal leuk en aardig maar dit levert mij geen energie op dus daar stop ik geen moeite inquote:Op maandag 15 april 2019 17:37 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Echt flauwekul.
Oké, om van het extreme af te stappen: sommige vrouwen die kortaf zijn, zijn niet geïnteresseerd. Maar dat geldt niet voor alle vrouwen. De meeste vrouwen zijn kortaf en tonen weinig interesse (zeker in het begin) omdat ze je gewoon puur aan het testen zijn.
Vrouwen kijken dan wat jij in je mars hebt. Wat heb jij te bieden en wat doe jij om haar te versieren. Dit geldt niet andersom. Zij zal jou niet gaan versieren (meestal) en zeker niet op een app waarbij ze 50 andere potentiële dates heeft. Jij moet je presenteren. Ze test je ook gewoon uit om te kijken of je het geduld hebt of dat je meteen in haar broekje wil.
Met mijn huidige date/vriendin praatten we ook heel weinig. Zeker in en rond de eerste twee dates. Soms 5 minuten per 3 dagen. En ze antwoordde ook altijd kortaf en simpel.
MAAR ze wilde wel met me op date. En daar gaat het om. Pas op een date, face 2 face, leer je elkaar kennen. Dus 'dit type' vrouw kan je pas oordelen als je met haar op date bent geweest.
Oh dus als iemand wel wil daten dan is alles op magische wijze opeens oke? Wat een gelul.quote:Op maandag 15 april 2019 17:39 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Je weet pas of iemand ongeïnteresseerd is als ze niet met je wil daten. Hoeveel ze appt is een non-issue. Het gaat erom of ze met je een bakje koffie wil doen. Als ze dat niet wil, dan weet je dat de interesse er niet is.
Dat kan je niet opmaken uit een aantal tekstberichten![]()
Gezond gedrag, het mag wel een beetje leuk zijnquote:Op maandag 15 april 2019 17:51 schreef Allures het volgende:
Ik zou me daar als man ook echt te goed voor voelen hoor... graag of niet
Flikker op met je test
Sowieso niet mijn type mens als je meent mij te moeten (mogen!!) testen
Waarom match je die jongens /verwijder je ze niet gelijk?quote:Op maandag 15 april 2019 17:58 schreef TheInnocent het volgende:
hmm even denken, het werkt iig zo voor mij:
- als ik echt interesse heb dan mondt dat uit in een echt gesprek en blijf ik online omdat ik het heel leuk vind (deze man maakt veel kans)
- als ik iets van interesse heb stel ik de man in kwestie een vraag terug (over wat dan ook - deze man maakt een iets kleinere kans maar het is de moeite waard om het gesprek door te zetten voor deze man)
- ik reageer kortaf (“dankjewel” of “haha ja”) als de vent me vriendelijk lijkt maar ik hem niet zal daten en daar blijft het ook bij (ik blijf niet verder kortaf reageren ofzo anders vind ik het vals hoop geven)
- en als ik iemand echt zeeeer oninteressant vind of geen tijd heb (er zijn eenmaal veel actieve mannen en zo blijf je een middag lang bezig) dan reageer ik niet. Feit blijft deze mannen verliezen het van andere mannen, anders was er al contact geweest.
Ik match alleen jongens van de bovenste categorie. Zat op een datingapp waar alle categorien op mij konden reageren zegmaar (geen tinder of happn ofzo).quote:Op maandag 15 april 2019 17:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom match je die jongens /verwijder je ze niet gelijk?
Dit.quote:Op maandag 15 april 2019 17:58 schreef TheInnocent het volgende:
hmm even denken, het werkt iig zo voor mij:
- als ik echt interesse heb dan mondt dat uit in een echt gesprek en blijf ik online omdat ik het heel leuk vind (deze man maakt veel kans)
- als ik iets van interesse heb stel ik de man in kwestie een vraag terug (over wat dan ook - deze man maakt een iets kleinere kans maar het is de moeite waard om het gesprek door te zetten voor deze man)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |