abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 april 2019 @ 00:08:17 #276
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186265137
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 00:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Bovendien een spelfout, wat me normaal niet veel zou uitmaken, maar met die lamlendige tekst direct zou afkeren.
Heb eens een match gehad met iemand die beweerde Disney fan te zijn, maar hij schreef Disney verkeerd :')
Alleen gematched om te zeggen dat hij het echt even goed moest schrijven.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
  woensdag 17 april 2019 @ 00:27:47 #277
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_186265432
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 00:08 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Heb eens een match gehad met iemand die beweerde Disney fan te zijn, maar hij schreef Disney verkeerd :')
Alleen gematched om te zeggen dat hij het echt even goed moest schrijven.
Best aardig van je. Vast gewoon een foutje toch?
  woensdag 17 april 2019 @ 00:31:11 #278
484106 Kopjechino
pi_186265478
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 00:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Best aardig van je. Vast gewoon een foutje toch?
Ben ook best aardig soms :)
Was een foutje inderdaad. Maar dan heb ik zoiets van, controleer je bio even van te voren _O-
pi_186267169
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 19:23 schreef Halimede het volgende:

[..]

Humor vind ik erg belangrijk
Vinden vrouwen allemaal als ik op tinder en lexa af ga. En ze gaan allemaal graag naar concerten en festvals. En ze vinden een goed gesprek belangrijk. En ze kunnen ook best een avondje op de bank hangen en Netflix kijken. en ze maken allemaal graag een wandeling in het bos. Volgens mij zijn vrouwen in mijn leeftijdscategorie allemaal hetzelfde.
Het is wat.......
pi_186267256
Je snapt toch zelf ook wel dat het verschil zit in welke film en welk concert...

Mijn hobby's zijn ook vrij generiek. Maar het zijn wel mijn hobby's. Dus tja mannen zullen het er toch mee moeten doen
pi_186267445
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 08:59 schreef Allures het volgende:
Ok door mijn laatste post in het vorige topic heb ik denk ik een 'probleem' ontdekt in mijn online dating-game

Ik val niet op de doorsnee Fred of de mooiboy. Ik heb liever iemand die er een beetje anders uit ziet. Iets van een 'randje' er aan.

Alleen ben ik zelf juist heel girly :') misschien zelfs wel gewoontjes. Het enige wat niet gewoontjes aan mij is, is het heel vrouwelijke/meisjesachtige maar ik heb het idee dat dat juist eerder word gezien als een soort meisjes variant op mooiboy?
Ik heb expres geen full body foto omdat ik denk dat dat de verkeerde types trekt maar nu denk ik eigenlijk dat ik de juiste types actief afstoot

Maar ik ga echt niet mijn look veranderen en mijn blonde haar donker verven of zo :')
Ik vind mijn look leuk
klinkt als de perfecte match... maargoed reeds bezet, suc6
pi_186267523
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 13:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Hebben Tinder Gold of plus. Dan kun je je locatie aanpassen en je locatie en/of leeftijd niet zichtbaar maken voor anderen.
wacht even die doordat iemand betaald, kunnen hun reageren op iemand die normaliter die afstandsrange en leeftijden feitelijk heeft geblocked?? lekker dan ik stel me dat voor 10km rondom te zoeken en puur 30-40... komt er een tinder-gold langs van 1000+km en 60jaar, of begrijp ik t verkeerd? anyways ik heb geen tinder, nog niet nodig... wel heb ik in t verleden Lexa gebruikt 2a3x een date opgeleverd, waarvan 1 ongeveer 1.5jaar mn vriendin was... daarna Skout geprobeert... 3dates 1 was te jong, andere had een zoon... daarna bingo AuPair uit Fillipijnen waar ik nu 7jaar mee samen ben... kortom als t ooit uitgaat, doe ik het weer met online daten (maar ik ga ook actiever in de winkels uit mn omgeving shoppen, gewoon schijt hebben en vrouwen aanspreken)
pi_186268646
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 23:43 schreef Faxie het volgende:
Gebeurd ;(
Ah crap. Even opgezocht hoe het zat.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_186268693
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 23:44 schreef Faxie het volgende:
Knap dat je daar matches mee krijgt. Goede foto's?
Nee gewoon, tbh sta jij meestal beter op foto's dan ik. Misschien was het de manier van aanspreken dan.
pi_186268803
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 23:45 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Klinkt echt super ongeïnteresseerd. Alsof je op een vlooienmarkt rondloopt of zo.
Dat is dan ook wel zo. Natuurlijk ook wel andere info ingevuld, maar dit als introductie.
pi_186268857
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 23:47 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Dit dus ja.
Voor mij werkte het wel. Al was het natuurlijk ook niet mijn bedoeling om het als vlooienmarkt te gebruiken.

Voor mij maakt het niet veel uit zit al geruime tijd in een relatie. Maar wou proberen te helpen.
pi_186270431
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 08:32 schreef g60forced het volgende:

[..]

wacht even die doordat iemand betaald, kunnen hun reageren op iemand die normaliter die afstandsrange en leeftijden feitelijk heeft geblocked?? lekker dan ik stel me dat voor 10km rondom te zoeken en puur 30-40... komt er een tinder-gold langs van 1000+km en 60jaar, of begrijp ik t verkeerd? anyways ik heb geen tinder, nog niet nodig... wel heb ik in t verleden Lexa gebruikt 2a3x een date opgeleverd, waarvan 1 ongeveer 1.5jaar mn vriendin was... daarna Skout geprobeert... 3dates 1 was te jong, andere had een zoon... daarna bingo AuPair uit Fillipijnen waar ik nu 7jaar mee samen ben... kortom als t ooit uitgaat, doe ik het weer met online daten (maar ik ga ook actiever in de winkels uit mn omgeving shoppen, gewoon schijt hebben en vrouwen aanspreken)
Ik heb een keer een match gehad op 1200 km afstand :'), was wel een super toffe match. En als ik in de buurt ben, mag ik langs komen :P
  woensdag 17 april 2019 @ 14:51:11 #288
484106 Kopjechino
pi_186273229
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 12:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik heb een keer een match gehad op 1200 km afstand :'), was wel een super toffe match. En als ik in de buurt ben, mag ik langs komen :P
Daar heb je veel aan :')
Ik vind 40 km al redelijk ver weg
pi_186273359
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 08:32 schreef g60forced het volgende:

[..]

Natuurlijk, als het hier niet lukt regel je wel een golddiger uit Zuid-Amerika, Oost-Europa of Zuidoost-Azië _O_
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_186274294
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 07:48 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Vinden vrouwen allemaal als ik op tinder en lexa af ga. En ze gaan allemaal graag naar concerten en festvals. En ze vinden een goed gesprek belangrijk. En ze kunnen ook best een avondje op de bank hangen en Netflix kijken. en ze maken allemaal graag een wandeling in het bos. Volgens mij zijn vrouwen in mijn leeftijdscategorie allemaal hetzelfde.
Wauw, goed verhaal man.
pi_186274330
quote:

[..]

De meeste mannen houden ook van neuken, bier drinken, en eten.
pi_186274660
Ik neuk nog liever een kaktus dan dat ik het doe met een festivallende reisvegan. Plant based🤮🤮🤮.
  woensdag 17 april 2019 @ 16:30:13 #293
484106 Kopjechino
pi_186274697
quote:

[..]

Welke leeftijdscategorie is dat dan?
pi_186274725
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 16:30 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Welke leeftijdscategorie is dat dan?
Ik zie die mutsen ook weleens als ik het op vrouwen zet, misschien zijn lesbo's inhoudelijk wat sterker.

En veel mannen zijn bang voor slimme vrouwen dus dan is een festivalbimbo ideaal.
  woensdag 17 april 2019 @ 16:35:23 #295
484106 Kopjechino
pi_186274782
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2019 16:32 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Ik zie die mutsen ook weleens als ik het op vrouwen zet, misschien zijn lesbo's inhoudelijk wat sterker.

En veel mannen zijn bang voor slimme vrouwen dus dan is een festivalbimbo ideaal.
Of ze willen gewoon lekker mainstream biatch zijn. Geen idee wat dat is.
Bij mannen zie ik ook altijd hetzelfde: festivals, reizen, deadliften, wintersport, trotse oom :r
pi_186274810
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 16:35 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Of ze willen gewoon lekker mainstream biatch zijn. Geen idee wat dat is.
Bij mannen zie ik ook altijd hetzelfde: festivals, reizen, deadliften, wintersport, trotse oom :r
Kindfoto's altijd naar links. Bah.

Foto's met
-auto
-motor
-bier
-vis
-ex/zus/nicht

ook.
  woensdag 17 april 2019 @ 16:37:57 #297
484106 Kopjechino
pi_186274826
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2019 16:37 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Kindfoto's altijd naar links. Bah.

Foto's met
-auto
-motor
-bier
-vis
-ex/zus/nicht

ook.
Ohja van die vieze vismannen :')
pi_186274828
Als jij 13 landen in 4 maanden hebt bezocht, hoe heb je dan tijd voor mij? Optyfen hoor.
pi_186274836
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 16:37 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Ohja van die vieze vismannen :')
Vaak met zilveren of gouden ketting en stiekels.
pi_186275057
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2019 16:38 schreef ChristmasRoses het volgende:
Als jij 13 landen in 4 maanden hebt bezocht, hoe heb je dan tijd voor mij? Optyfen hoor.
Dat hoeft toch niet te betekenen dat diegene dat elk jaar doet?

Misschien was dat een eenmalige vakantie van 4 of 5 maanden.... Maar dat zie je weer niet aan de foto's. Dus: vooroordeel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')