Niet gelezen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
als klein incontinent corpulent jochie liep ik over straat met een joggie en een kloffie pikken bij de lobbit, stelen was 'n hobby
hyper en angstig blijf ik af van de koffie ah ah, man, ah ah, ja ik heb dit
als autist op de bank kijk ik netflix pik benger Jordy Kuipers is 'n bad bitch
ja die crews om je heen doen me echt niks Als je niet meetelt en jezelf de baas bent
Is het hard als je een klein beetje nadenkt geen ene gab heeft niks op de biggie s shit is krom maar Simon rapt die dingen recht six pack had niets op de Binnenweg alles fictie, verdwijn, binnen weg
Dacht vroeger aan een klapper en een handbel maar dat is shit wat ik denk en dat mag wel
Op de hoek met een sixpack vet als de big mac whoppe kijk eens wie daar aan komt kloppe
Skybox op de wereld overzicht op het overzicht en overzicht op 't zicht wat over is
Geen ene gap heeft niks op de biggie biggie alleen één met zo'n watch that throws a wizziy wizzy
Genoeg pappies met flappies laat me dat niet vertellen schaal van 1 op 10 hee tante Lien baby
Speedy die komt sneller weg dan Roadrunner respect aan m'n speed what de jongen wil stunten beter willen schrijven dan grunten picture a new lijst van pappies die de game runnen wedden dat ik zo meteen weer op m'n kop krijg liefde is dat ding dat ik nu op schrijf
Smaakvol, Schitter, tast in het duister hang als dat tientje in je portefeuille
Viktor en Rentenier Want ze zoeken shit op de wacht en dan krijgen we 't hier (hier hier hier hier hier)
[ afbeelding ]
Ja misschien vind jij dat zelfs wel beter dan normaalquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar misschien vind ik dat juist opwindend als je hitlertje lijkt
*bootquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:17 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Beter blijft ie lekker in zijn kraakpand met zijn ongewassen kop
Houd je wel van vrouwen met snorren?quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar misschien vind ik dat juist opwindend als je hitlertje lijkt
We zullen het nooit weten waarschijnlijkquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja misschien vind jij dat zelfs wel beter dan normaal
Nee dat vind ik smerigquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Houd je wel van vrouwen met snorren?
Vind ik niet erg, hows your doggies. Ga je weer zwemmen binnenkortquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten waarschijnlijk
Nee hoor.quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]niet mijn probleem maar je mist wel veel
Gaat goed, liggen beneden in de zonquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind ik niet erg, hows your doggies. Ga je weer zwemmen binnenkort
Smeerlapquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn baard is momenteel viesdik en lang.
Ben te lui om hem te scheren, zie eruit als een zwerver
Vanmorgen die van mij laten bijwerkenquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Same herequote:Op zaterdag 13 april 2019 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
bahquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mea culpaquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hier kun jij niet over meepraten hoor
Vanaf volgende week wordt het warmquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gaat goed, liggen beneden in de zon
Binnenkort niet denk ik, veel te koud :s hopelijk kan het wel weer snel dan iedere zondag lekker aan een meertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |