abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186190929

SPOILER: Transferbeleid 2018/2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Oh.
pi_186191297
8-0
pi_186191434
5-0
Oh.
  Forum Admin zaterdag 13 april 2019 @ 14:17:44 #4
35723 crew  GGMM
pi_186191467
Arrogante TT zeg
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_186191502
Na 3-0 spelers rust geven.
AFCA!
pi_186191513
Die nieuwe trainer van Excelsior wil flink druk gaan zetten en aanvallend voetbal spelen. Dit wordt 10-0.
  zaterdag 13 april 2019 @ 14:21:29 #7
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_186191539
4-0
pi_186191557
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 14:20 schreef tompsv18 het volgende:
Die nieuwe trainer van Excelsior wil flink druk gaan zetten en aanvallend voetbal spelen. Dit wordt 10-0.
Bovenal is die Moniz een vermoeiende druktemaker. Daarvoor alleen al verdient hij een afstraffing.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_186191622
quote:
Juventus speelt in de kampioenswedstrijd tegen SPAL met maar liefst negen andere spelers. Van de elf spelers die woensdag tegen Ajax speelden komen alleen Joao Cancelo en Rodrigo Bentancur in actie.

Juventus-trainer Massimiliano Allegri kondigde vrijdag op de persconferentie al aan dat hij spelers zou sparen voor de wedstrijd tegen Ajax. Zelfs doelman Wojciech Szczesny krijgt rust van de oefenmeester. Tegen Ajax stonden Cancelo, Daniele Rugani, Leonardo Bonucci en Alex Sandro in de verdediging, maar tegen SPAL kiest Allegri voor Mattia De Sciglio, Andrea Barzagli, Paolo Gozzi (17) en Leonardo Spinazzola.

De helft van het elftal dat tegen SPAL speelt zat woensdag niet eens bij de selectie voor het duel met Ajax. Allegri kiest in het hart van de defensie voor de pas zeventienjarige Gozzi, die in de jeugd van Juventus speelt en zijn debuut maakt, naast Barzagli.

AFCA!
  Forum Admin zaterdag 13 april 2019 @ 14:28:25 #10
35723 crew  GGMM
pi_186191650
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 14:26 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Moeten zij weten.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_186191681
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 14:28 schreef GGMM het volgende:

[..]

Moeten zij weten.
Bedankt voor je reactie.
AFCA!
pi_186191720
quote:

[..]

"Kampioenswedstrijd".... Die staan inmiddels zover voor dat ze op hun dooie gemak kampioen worden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_186191810
4-0
pi_186192222
quote:

[..]

Tja, wij hebben die luxe helaas niet.

Toch denk ik dat het ook zijn voordeel kan hebben, als je gewoon met je basisploeg speelt in het weekend. Blijven ze ook lekker scherp.

Ik geloof er niet zo in dat een topsporter VEEL fitter is. Als hij 1 wedstrijdje minder speelt.
  zaterdag 13 april 2019 @ 15:16:11 #16
80382 manny
30 is best veel
pi_186192225
why are ajax so good....
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_186192298
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 15:15 schreef duo-penotti het volgende:

[..]

Tja, wij hebben die luxe helaas niet.

Toch denk ik dat het ook zijn voordeel kan hebben, als je gewoon met je basisploeg speelt in het weekend. Blijven ze ook lekker scherp.

Ik geloof er niet zo in dat een topsporter VEEL fitter is. Als hij 1 wedstrijdje minder speelt.
Ik denk ook niet dat één zo'n potje tegen Excelsior nou heel veel uitmaakt. Zeker niet als Ajax er al vroeg een paar in weet te prikken.
Het is nog eerder dat je elke wedstrijd toch weer een klein risico op een blessure oploopt. Ajax heeft toch wel een paar spelers die je liever niet mist. Ik vind Tagliafico al een aderlating, maar als je een de Ligt of de Jong moet missen dan gaat je team er toch wel flink op achteruit.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_186192329
En vergeet niet, Juve gaat toch achteruit voetballen thuis en Ajax scherp op de aanval.

Die mentale voorsprong kan wel eens de omslag zijn in Turijn.
pi_186192531
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 15:24 schreef Vollenhoven het volgende:
En vergeet niet, Juve gaat toch achteruit voetballen thuis en Ajax scherp op de aanval.

Die mentale voorsprong kan wel eens de omslag zijn in Turijn.
Die Allegri is tactische wel een sterke coach.

Als hij gewoon met Kean en Costa begint. Denk ik dat Ajax het veel moeilijker kan krijgen. Maar dat doet hij toch niet. Denk idd dat hij zoals zo vaak (want Juve speelt dit seizoen alles behalve aantrekkelijk, winnen wel altijd) afwachtend zal voetballen. En Ajax op de counter wil pakken.

Denk dat hij toch een beetje bang is om té aanvallend te spelen.

Hoop zelf dat we snel de 0-1 binnen prikken (moet je ook wat geluk bij hebben). Dan moet Juve wel komen.

Hopen dat Chiellini dinsdag nog niet fit is.

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 15:22 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat één zo'n potje tegen Excelsior nou heel veel uitmaakt. Zeker niet als Ajax er al vroeg een paar in weet te prikken.
Het is nog eerder dat je elke wedstrijd toch weer een klein risico op een blessure oploopt. Ajax heeft toch wel een paar spelers die je liever niet mist. Ik vind Tagliafico al een aderlating, maar als je een de Ligt of de Jong moet missen dan gaat je team er toch wel flink op achteruit.
Nico is idd een flinke aderlating. Maar gelukkig is Mazraoui weer terug, Verdedigend niet de sterkste. Maar zijn aanvallende impulsen zullen we dinsdag hard nodig hebben. En ik ben blij dat Matthijs geen geel heeft gepakt. Want dan zou je nog een groter probleem hebben.
pi_186192575
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 15:41 schreef duo-penotti het volgende:

[..]

Die Allegri is tactische wel een sterke coach.

Als hij gewoon met Kean en Costa begint. Denk ik dat Ajax het veel moeilijker kan krijgen. Maar dat doet hij toch niet. Denk idd dat hij zoals zo vaak (want Juve speelt dit seizoen alles behalve aantrekkelijk, winnen wel altijd) afwachtend zal voetballen. En Ajax op de counter wil pakken.

Denk dat hij toch een beetje bang is om té aanvallend te spelen.

Hoop zelf dat we snel de 0-1 binnen prikken (moet je ook wat geluk bij hebben). Dan moet Juve wel komen.

Hopen dat Chiellini dinsdag nog niet fit is.
[..]

Nico is idd een flinke aderlating. Maar gelukkig is Mazraoui weer terug, Verdedigend niet de sterkste. Maar zijn aanvallende impulsen zullen we dinsdag hard nodig hebben. En ik ben blij dat Matthijs geen geel heeft gepakt. Want dan zou je nog een groter probleem hebben.

Kean, Costa en Ronaldo in het midden aanval genot
pi_186192606
Ik denk dat Juve nog meer gaat blijven hangen en het heel hard zal spelen. Ajax uit de tent lokken en een lelijke vechtwedstrijd ervan maken is toch wel de way to go voor Juve.
-nee-
pi_186192633
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 15:44 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Kean, Costa en Ronaldo in het midden aanval genot
Als Ten Hag coach was van Juve. Had hij zo gespeeld ja. Maar zo gaat Allegri echt niet starten. Wellicht als Ajax 0-1 voorstaat en er nog 20 min zijn te spelen.

P.S. Kean heeft net trouwens weer gescoord. 6 goals in 6 wedstrijden. Kan me nog herinneren dat hij 2 jaar terug tegen Ajax A1 in de future speelde. Toen had De Ligt hem in zijn broekzak. Maar de laatste weken is hij wel on fire.
pi_186192738
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 15:48 schreef duo-penotti het volgende:

[..]

Als Ten Hag coach was van Juve. Had hij zo gespeeld ja. Maar zo gaat Allegri echt niet starten. Wellicht als Ajax 0-1 voorstaat en er nog 20 min zijn te spelen.

P.S. Kean heeft net trouwens weer gescoord. 6 goals in 6 wedstrijden. Kan me nog herinneren dat hij 2 jaar terug tegen Ajax A1 in de future speelde. Toen had De Ligt hem in zijn broekzak. Maar de laatste weken is hij wel on fire.
Moet er steeds aan denken hoe Tottenham vorig seizoen Juventus totaal weg speelde en alsnog doorging :')

Hopelijk kan Ajax weer verrassen.
pi_186192956
Alweer matchday. Amper bijgekomen van woensdag joh 😂
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')