abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 april 2019 @ 23:44:04 #176
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_186355992
Oh god, we zijn weer hier..

Jordy zegt: MJ is besneden
Autopsie: MJ is niet besneden

Dworin: Jordy heeft gelijk.

Superhartje en Luxebot *O*

Ik ga slapen.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  Moderator zondag 21 april 2019 @ 23:45:22 #177
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186356018
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2019 23:41 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Het verklaart ook waarom Michael Jackson 25 miljoen betaalde aan de Chandlers.

Je gaat toch geen geld geven aan de mensen die vuige leugens over je verspreiden als je gewoon onschuldig bent?
Vind ik ook. Juist als superster zou je denken dat je je naam wil zuiveren.
A child is born with no state of mind.
  Moderator zondag 21 april 2019 @ 23:48:43 #178
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186356073
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2019 23:44 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

Ik ga slapen.
Hiermee zeg je dat je denkt dat Dworin erover liegt. Of niet?

Slaap zacht :)
  zondag 21 april 2019 @ 23:50:02 #179
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_186356100
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2019 23:43 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ik zie geen link naar een officieel document van de beëdigde verklaring door Linden. Ik kan daarom niet verifiëren of het klopt wat in het artikel staat. Kennelijk heeft het ook niet afgehangen of Michael Jackson besneden was of niet.
[..]

bron

Als je een civiele zaak kunt winnen omdat de tegenpartij liegt, als je daar zeker van bent, hoef je die niet af te kopen. Dat deed Michael Jackson echter wel. Ook in de wetenschap dat er een strafrechtelijk onderzoek liep. Om de mogelijk uit te sluiten dat hij de gevangenis zou belanden. Waarvoor hij te vrezen? Hij was al onschuldig verklaard. En er was geen match volgens zijn advocaten? Jordan Chandler was een leugenaar in hun ogen.
Ook al 16 keer uitgelegd. Bij een strafrechtelijke zaak staat er veel meer op het spel dan een civiele zaak. Celstraf vs geld. Als de civiele zaak voor de strafrechtelijke aan zou gaan, is er geen eerlijk proces meer in de strafrechtelijke zaak.
pi_186356116
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2019 23:44 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

Ik ga slapen.
Maar goed.

Stel, Michael Jackson had een ijzersterke troef in handen omdat Jordan Chandler niet wist hoe het geslachtsdeel van hem eruit zag.

Dan is het toch vreemd om 25 miljoen te betalen aan juist die mensen die vuige leugens over je verspreiden?
  zondag 21 april 2019 @ 23:51:16 #181
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_186356119
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2019 23:48 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Hiermee zeg je dat je denkt dat Dworin erover liegt. Of niet?

Slaap zacht :)
Misschien wist hij niet beter.

Thx.
  zondag 21 april 2019 @ 23:52:03 #182
16715 Mylene
*schatje*
pi_186356126
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2019 23:50 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Ook al 16 keer uitgelegd. Bij een strafrechtelijke zaak staat er veel meer op het spel dan een civiele zaak. Celstraf vs geld. Als de civiele zaak voor de strafrechtelijke aan zou gaan, is er geen eerlijk proces meer in de strafrechtelijke zaak.
Bron?
pi_186356134
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2019 23:51 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Misschien wist hij niet beter.

Thx.
Ik vind Dworin betrouwbaarder dan een of andere complottist op internet (jij) of het talentloze neefje, Taj Jackson.
  maandag 22 april 2019 @ 00:00:57 #184
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_186356233
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2019 23:52 schreef Mylene het volgende:

[..]

Bron?
Common sense?

Bizar boek van Gutierrez :D
Wel apart dat hij 't in'97 al over Cascio's had.
Gast was iig aardig op de hoogte.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_186357938
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2019 00:00 schreef matthijst het volgende:

[..]

Common sense?

Bizar boek van Gutierrez :D
Wel apart dat hij 't in'97 al over Cascio's had.
Gast was iig aardig op de hoogte.
Klopte ook dat Evan Chandler Michael Jackson drugs gaf in dat boek.
Zou hij misschien ook opnames gemaakt kunnen hebben net zoals Conrad Murray?
  maandag 22 april 2019 @ 08:37:07 #186
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_186358575
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2019 23:52 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik vind Dworin betrouwbaarder dan een of andere complottist op internet (jij) of het talentloze neefje, Taj Jackson.
Ja, draai het maar om.

Michael Jackson is vrijgesproken van alle zaken die hier steeds worden aangehaald. Maar blijkbaar vinden jullie programma's als Dateline (waarin iemand van de aanklager iets roept dat het verhaal van de aanklager staaft, goh..) betrouwbaarder dan het rechtssysteem.

Jullie geloven de Arvizo's met hun bizarre tijdlijn van misbruik en hun ontvoering door Jackson.

Jullie geloven dat de grootste bekendheid die de wereld heeft gekend, met altijd het oog van de camera op zich, ook nog het grootste kindersex imperium ter wereld runde. Ergens tussen zijn albums opnemen, wereldtours en andere optredens. Met de helft van zijn personeel als medeplichtig (aldus Wade).

Jullie geloven dat iemand is misbruikt in een treinstation dat nog niet bestond (aldus Safechuck).

En jullie geloven blijkbaar ook Gutierrez, de bewezen leugenaar..

Maar nee, ik denk in complotten..

(of wil je liever cherrypicken uit de beschuldigingen?)
  Moderator maandag 22 april 2019 @ 08:43:35 #187
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186358644
Maar die zaak van Jordy Chandler zelf is toch nooit voorgekomen? Door die settlement.
  maandag 22 april 2019 @ 08:47:54 #188
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_186358695
quote:
7s.gif Op maandag 22 april 2019 08:43 schreef SuperHartje het volgende:
Maar die zaak van Jordy Chandler zelf is toch nooit voorgekomen? Door die settlement.
In 2005 heeft de rechter het toegelaten dat Sneddon al het bewijs mocht aandragen onder de 'prior bad acts' bewijsvoering.

Dus ook alles wat hij over Chandler had. Inclusief de zogenaamde match.

quote:
[..] the prosecution applied to the judge for permission to admit evidence of 'prior bad acts'. Permission was granted. Prosecutors told the jury they would hear evidence of five former victims.
Uit: One of the Most Shameful Episodes In Journalistic History

quote:
The fifth 'victim' was Jordy Chandler, who fled the country rather than testify against his former friend. Thomas Mesereau said in a Harvard lecture later that year, "The prosecutors tried to get him to show up and he wouldn't. If he had, I had witnesses who were going to come in and say he told them it never happened and that he would never talk to his parents again for what they made him say. It turned out he'd gone into court and got legal emancipation from his parents."

June Chandler, Jordy's mother, testified that she hadn't spoken to her son in 11 years. Questioned about the 1993 case, she seemed to suffer from a severe case of selective memory. At one point she claimed she couldn't remember being sued by Michael Jackson and at another she said she'd never heard of her own attorney. She also never witnessed any molestation.

[ Bericht 28% gewijzigd door Brave_Sir_Robin op 22-04-2019 09:03:58 ]
  Moderator maandag 22 april 2019 @ 09:11:42 #189
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186358910
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 08:47 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

In 2005 heeft de rechter het toegelaten dat Sneddon al het bewijs mocht aandragen onder de 'prior bad acts' bewijsvoering.

Dus ook alles wat hij over Chandler had. Inclusief de zogenaamde match.
[..]

Uit: One of the Most Shameful Episodes In Journalistic History
Dat wist ik niet joh. Goed punt.

Het rechtssysteem is niet feilloos.
Maar dat zijn mensen ook niet.
Persoonlijk vind ik Dworin wel overtuigend gezien zijn achtergrond en ervaring.

Volgens Dworin was het extra lastig omdat Michael een superster is bron. Een andere gewone 35- jarige man bijv was misschien wel veroordeeld op hetzelfde aangedragen bewijs.
Alle ogen waren gericht op de zaak, de fans stonden op scherp en dan nog eens enorme mediadruk. Snap wel dat dit ook de druk giga kan opvoeren voor de rechter en iedereen betrokken bij de zaak. En zelfs het beeld zou kunnen vertroebelen.

[ Bericht 3% gewijzigd door SuperHartje op 22-04-2019 09:19:08 ]
  maandag 22 april 2019 @ 09:24:18 #190
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_186359035
quote:
7s.gif Op maandag 22 april 2019 09:11 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Dat wist ik niet joh. Goed punt.

Het rechtssysteem is niet feilloos.
Maar dat zijn mensen ook niet.
Persoonlijk vind ik Dworin wel overtuigend gezien zijn achtergrond en ervaring.

Volgens Dworin was het extra lastig omdat Michael een superster is. Een andere gewone 35- jarige man bijv was misschien wel veroordeeld op hetzelfde aangedragen bewijs.
Alle ogen waren gericht op de zaak, de fans stonden op scherp en dan nog eens enorme mediadruk. Snap wel dat dit ook de druk giga kan opvoeren voor de rechter en iedereen betrokken bij de zaak. En zelfs het beeld zou kunnen vertroebelen.
Dan stel je je de zaak uit 2005 te sterk voor en/of je onderschat de jury.

Weet ook niet wat je met mediadruk bedoeld. De media was alleen maar geïnteresseerd in de aanklagers kant van het verhaal. Dus als er al druk was dan was dat richting een veroordeling. De (sterke) verdediging hoorde je ze bijna niet over. En vervolgens verbaasd zijn over de uitspraak. Dus dan is het makkelijk roepen dat het de celebrity factor was.

Stuk van hierboven schetst een aardig beeld van de zaak en de rol vd media.
  Moderator maandag 22 april 2019 @ 09:31:59 #191
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186359119
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 09:24 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Dan stel je je de zaak uit 2005 te sterk voor en/of je onderschat de jury.

Weet ook niet wat je met mediadruk bedoeld. De media was alleen maar geïnteresseerd in de aanklagers kant van het verhaal. De (sterke) verdediging hoorde je ze bijna niet over. En vervolgens verbaasd zijn over de uitspraak. Dus dan is het makkelijk roepen dat het de celebrity factor was.

Stuk van hierboven schetst een aardig beeld van de zaak en de rol vd media.
Het is niet makkelijk roepen. MJ was natuurlijk ook een superster. Het lijkt mij naïef te denken dat dat helemaal geen invloed had op de zaak, in welke mate is idd maar de vraag.

Mediadruk: Een hot media item met fans voor het gerechtsgebouw en al. Het was zeker geen stille zaak. Iedereen wist wel dat het gaande was, fan of niet.

Misschien overschat jij de jury :D
  maandag 22 april 2019 @ 09:37:04 #192
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_186359182
Kom maar met wat bewijsvoering dan. Dat de hele jury dacht 'op basis van het bewijsmateriaal wat we gezien hebben denken we dat MJ schuldig is, maar omdat hij zo bekend is zien we het door de vingers'.
pi_186359213
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 08:37 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Ja, draai het maar om.

Michael Jackson is vrijgesproken van alle zaken die hier steeds worden aangehaald. Maar blijkbaar vinden jullie programma's als Dateline (waarin iemand van de aanklager iets roept dat het verhaal van de aanklager staaft, goh..) betrouwbaarder dan het rechtssysteem.
Vrijgesproken in 2005, terwijl de zaken er nu natuurlijk heel anders zouden uitzien.

Robson en Safechuck stonden toen nog aan de kant van Michael Jackson, terwijl die nu in het kamp van de aanklagers zitten. Dat zou de zaak voor Michael Jackson absoluut niet sterker maken.

quote:
Jullie geloven de Arvizo's met hun bizarre tijdlijn van misbruik en hun ontvoering door Jackson.
De Arvizo's hebben gewoon dingen verteld die niet kloppen. Dat neemt niet weg dat het nog steeds heel goed mogelijk is dat Avin Arvizo misbruikt is, hij verscheen als kind hand in hand met Michael Jackson en Jackson zei zelf dat ze samen sliepen (Michael Jackson op de grond, maar dat moet je ook maar net geloven).

quote:
Jullie geloven dat de grootste bekendheid die de wereld heeft gekend, met altijd het oog van de camera op zich, ook nog het grootste kindersex imperium ter wereld runde. Ergens tussen zijn albums opnemen, wereldtours en andere optredens. Met de helft van zijn personeel als medeplichtig (aldus Wade).
Ik heb nooit gezegd dat Michael Jackson het grootste kinderseksimperium runde, ik denk dat hij vooral jongetjes voor zichzelf zocht. Niet een heel imperium had ofzo.

quote:
Jullie geloven dat iemand is misbruikt in een treinstation dat nog niet bestond (aldus Safechuck).
Dat gaat niet over een treinstation dat niet bestaat, wel over het mis hebben van de datum.

quote:
En jullie geloven blijkbaar ook Gutierrez, de bewezen leugenaar..
Waar heb ik het over Gutierrez?

quote:
Maar nee, ik denk in complotten..
Iedereen kan je postgeschiedenis nalezen, ook uit TRU, waar je gelooft in tijdsreizigers en reïncarnatie. Ook dingen waar geen directe bewijzen voor zijn.

quote:
(of wil je liever cherrypicken uit de beschuldigingen?)
Ik denk dat jij net een mooi misvormd beeld van mijn standpunten gegeven hebt.
  Moderator maandag 22 april 2019 @ 09:50:50 #194
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186359309
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 09:37 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Kom maar met wat bewijsvoering dan. Dat de hele jury dacht 'op basis van het bewijsmateriaal wat we gezien hebben denken we dat MJ schuldig is, maar omdat hij zo bekend is zien we het door de vingers'.
Dat is nogal wat kort door de bocht.

Wat ze precies gedacht hebben is maar de vraag, maar het zal niet heel bewust zo gegaan zijn nee.

Feit is wel dat van Michael, een volwassen man, geaccepteerd wordt dat hij zijn slaapkamer deelt met kinderen alleen omdat hij Michael Jackson de superster is. Want dan is hij natuurlijk zelf een groot kind en de coole kindervriend.
Dat toont al aan dat zijn superster- status wel degelijk invoed heeft.
Dat normaliseren van een volwassen man die zijn bedroom deelt met kinderen en relaties met ze opbouwt.

Dus in die zin zou Dworin best eens gelijk kunnen hebben.

[ Bericht 1% gewijzigd door SuperHartje op 22-04-2019 10:01:10 ]
  maandag 22 april 2019 @ 09:57:59 #195
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_186359369
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 09:41 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Vrijgesproken in 2005, terwijl de zaken er nu natuurlijk heel anders zouden uitzien.

Robson en Safechuck stonden toen nog aan de kant van Michael Jackson, terwijl die nu in het kamp van de aanklagers zitten. Dat zou de zaak voor Michael Jackson absoluut niet sterker maken.
Safechuck was helemaal geen partij in die zaak.
En als Robson tegen MJ getuigd zou hebben, dan zou dat eigenlijk de hele zaak zijn geweest. Worden de aanklachten van de Arvizo's niet geloofwaardiger van.

Tot dusver heeft de zaak van Robson in de rechtbank nog niet veel succes gehad.

quote:
De Arvizo's hebben gewoon dingen verteld die niet kloppen. Dat neemt niet weg dat het nog steeds heel goed mogelijk is dat Avin Arvizo misbruikt is, [..]
:D

Cherrypicking.

quote:
Ik heb nooit gezegd dat Michael Jackson het grootste kinderseksimperium runde, ik denk dat hij vooral jongetjes voor zichzelf zocht. Niet een heel imperium had ofzo.
Robson zegt dat wel.

Cherrypicking dus.

quote:
Dat gaat niet over een treinstation dat niet bestaat, wel over het mis hebben van de datum.
En daar gaat het verhaal dat MJ alleen geïnteresseerd was in jonge jongens. En oh ja, je zegt dus dat Safechuck heeft gelogen onder ede in zijn verklaring?

quote:
Waar heb ik het over Gutierrez?
Ok, die slag is voor jou.

quote:
Iedereen kan je postgeschiedenis nalezen, ook uit TRU, waar je gelooft in tijdsreizigers en reïncarnatie. Ook dingen waar geen directe bewijzen voor zijn.
:*

quote:
Ik denk dat jij net een mooi misvormd beeld van mijn standpunten gegeven hebt.
Denk dat jij vooral wilt kiezen uit welke beschuldigingen je geloofwaardig vind.
  maandag 22 april 2019 @ 10:01:09 #196
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_186359406
quote:
7s.gif Op maandag 22 april 2019 09:50 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Wat ze precies gedacht hebben is maar de vraag, maar het zal niet heel bewust zo gegaan zijn nee.

Feit is wel dat van Michael, een volwassen man, geaccepteerd wordt dat hij zijn slaapkamer deelt met kinderen alleen omdat hij Michael Jackson de superster is. Want dan is hij natuurlijk zelf een groot kind en de coole kindervriend.
Dat normaliseren van een volwassen man die zijn bedroom deelt met kinderen en relaties met ze opbouwt.
pi_186359410
quote:
7s.gif Op maandag 22 april 2019 09:50 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ja, en tel daarbij op dat Michael Jackson veel fans, geld en invloed had.

Fans die bij het proces aanwezig waren, Michael Jackson veroordelen zou veel boze reacties betekenen, inclusief doodsbedreigingen en een grimmige sfeer. Men zou dus goed moeten nadenken over die beslissing.

Overigens helpen geld en invloed ook bij het bespelen van de media en bij het vinden van de beste advocaten.
  Moderator maandag 22 april 2019 @ 10:03:41 #198
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186359428
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 10:01 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nee ;(
pi_186359431
Vingers in de oren en heel hard blijven roepen dat hij schuldig is.
  maandag 22 april 2019 @ 10:03:57 #200
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_186359435
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 10:01 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ja, en tel daarbij op dat Michael Jackson veel fans, geld en invloed had.

Fans die bij het proces aanwezig waren, Michael Jackson veroordelen zou veel boze reacties betekenen, inclusief doodsbedreigingen en een grimmige sfeer. Men zou dus goed moeten nadenken over die beslissing.

Overigens helpen geld en invloed ook bij het bespelen van de media en bij het vinden van de beste advocaten.
Het was precies andersom:

In 2017, the documentary series The Jury Speaks (2017) covered the trial with four members of the jury.[45] Some reported receiving anonymous threats, and one said someone had loosened the wheels on her car.[45] All said they would acquit Jackson again, even in the wake of later allegations.[45] One juror said: "It was pretty obvious that there were ulterior motives on behalf of the family ... there wasn't a shred of evidence that was able to show us or give us any doubt in voting guilty."[37]

https://en.wikipedia.org/wiki/Trial_of_Michael_Jackson
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')