Morguh FFquote:Op zaterdag 13 april 2019 07:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
Slurpen klinkt ook niet echt fijn.
Nee ,das wel een rust dat dan het geluid er af gaat.quote:Op zaterdag 13 april 2019 07:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wel fijn dat we het schijten niet hoeven aan te horen.
tuf tufquote:
Nice.quote:
Ja, in de vroege ochtend krijgen we nog wel eens mooie beelden van de regiequote:
Zag je hoe snel dat ging?quote:
Ja, mooi hequote:
Dat begreep jij goed.quote:Op zaterdag 13 april 2019 07:30 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij komen de kinderen van Chris als ik het goed begreep.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 april 2019 07:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
Daar hebben we make up doekjes voor.
quote:Op zaterdag 13 april 2019 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]we tikken twee keer het zelfde, niet wassen en make up doekje
Ik wou het net vragen, vreemde vlek aan rechterkant hoofd.quote:
OMG.Wat erg.quote:
Misschien weggeschroeid gisterenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk stukje op FB.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op zaterdag 13 april 2019 07:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
Is daar niet een fb topic voor ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk stukje op FB.
quote:Op zaterdag 13 april 2019 07:53 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Op stream 2 gaan ff alle tering bende na die overal ligt
Is dat zo? Je hoeft het niet te lezen.quote:
En dat kan best op 60 graden.quote:
Begin de dag met een jankje,begin de dag met een traan.quote:
Is je mening al een beetje herzien over dat mokkel?quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:00 schreef Dotteke het volgende:
O ik hoor het wel, ik heb je helemaal niet gehoord gisteren avond, en toen viel ik helemaal in me eentje in slaap, jankt Kay
Ik zou blij zijn als hij mij had laten slapen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:00 schreef PoezeligDing het volgende:
J hoor, Dylan heeft haar niet wakker gemaakt toen hij naar bed ging.
'En dan lig ik hier, en dan lig in in mijn eentje te slapen'
Ook dit heeft niks met een depressie te maken.quote:
Het is een claimer en een jankebek maar verder gaat het welquote:Op zaterdag 13 april 2019 08:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is je mening al een beetje herzien over dat mokkel?
Dat wijf is één grote kronkel, maar het is altijd de schuld van een ander.quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou blij zijn als hij mij had laten slapen.
Hij kan haar beter een hoek geven,wat een teringwijf zeg.quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:00 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik heb je echt niet gehoord en dan lig ik
Hier en moet ik
In mijn eentje in slaap vallen,
Sorry zegt dill en geeft kayl een dikke knuffel
Heb je haar wel eens zien eten?quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is een claimer en een jankebek maar verder gaat het wel
Veel meer doet ze ook nietquote:Op zaterdag 13 april 2019 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is een claimer en een jankebek maar verder gaat het wel
Zo,nu heb je wat om te janken.quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:02 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Hij kan haar beter een hoek geven,wat een teringwijf zeg.
Nope , is het net zo smakker als Jessie?quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heb je haar wel eens zien eten?
Het is net een vis op het droge wanneer ze eet.quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope , is het net zo smakker als Jessie?
Ja precies,komop zeg.quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zo,nu heb je wat om te janken.
Het lijkt me dat stukjes van fb niet op de streams te zien zijn toch?quote:Op zaterdag 13 april 2019 07:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is dat zo? Je hoeft het niet te lezen.
Staat toch onder een spoiler, is eigen keus om dat wel of niet te lezenquote:Op zaterdag 13 april 2019 08:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Het lijkt me dat stukjes van fb niet op de streams te zien zijn toch?
Daar is een prachtig fb topic voor gemaakt
Als hij haar wel wakker had gemaakt zou ze daar om janken.quote:
Staat onder een spoiler, ik vind het soms wel fijn dat er hier dingen staan, kom zelden tot nooit in de FB topic met al die foto's van al die oud Utopianen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 07:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is dat zo? Je hoeft het niet te lezen.
wat erg dat haar van Chris....is gewoon touw gewordenquote:Op zaterdag 13 april 2019 08:07 schreef Dotteke het volgende:
Heb je de afgelopen tijd nog meer het gevoel gehad hoe belangrijk de kids voor je zijn, vraagt His
Ja, natuurlijk, de hele familie, zegt Chris
[ afbeelding ]
Ik ben heel benieuwd wat de familie hier over te zeggen heeft tegen hunquote:Op zaterdag 13 april 2019 07:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Begin de dag met een jankje,begin de dag met een traan.
Ziekelijke jaloezie denk ik eerder.quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ook dit heeft niks met een depressie te maken.
Die jongen moet maken dat hij hard wegloopt bij haar.quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat wijf is één grote kronkel, maar het is altijd de schuld van een ander.
Kay bepaald wie er mogen komen.Ik verwacht er niet veel van.quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd wat de familie hier over te zeggen heeft tegen hun
Net als \Lotus,quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is net een vis op het droge wanneer ze eet.
Normaal is het toch fijn als je niet wakker gemaakt wordt, rare meid is het!quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Als hij haar wel wakker had gemaakt zou ze daar om janken.
Ja, het ziet er niet gezond uit, lijkt of het aan een kant ook een stukje korter is.quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:09 schreef Verida het volgende:
[..]
wat erg dat haar van Chris....is gewoon touw geworden
Het is gewoon nooit goed bij haar.Ik zie Dylan in gesprek met anderen ook veel meer relaxed,bij haar loopt hij op zijn tenen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:11 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Normaal is het toch fijn als je niet wakker gemaakt wordt, rare meid is het!
Jaquote:Op zaterdag 13 april 2019 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het ziet er niet gezond uit, lijkt of het aan een kant ook een stukje korter is.
Zou dat gisteren gekomen zijn door het vuur?
Thnx, dat is zonde zeg.quote:
Ze durft die jongen niet eens aan te kijken, wat 'n loederquote:Op zaterdag 13 april 2019 08:35 schreef yaello het volgende:
Kay: jij bent ook altijd weg als ik je nodig heb. Ongelooflijk
Ze hebben al 2 jaar vukkering, lijkt me net dat ze met dit gedrag pas in Utopia begonnen is. Dus hij zal het wel prima vinden. Lekker een afhankelijk wijffie.quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:40 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Doorgaan Kee dit is de beste manier om iemand kwijt te raken.
Ik hoop ook dat Dil in z'n volgende post van z'n maten even te horen krijgt hoe gigantisch hij zichzelf voor schut aan het zetten is.quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik hoop dat de ouders van Jessie morgen vertellen over die kogel door je strot move van Dilluh.
Dan zijn we heel snel van dit vrolijke stel verlost.
Hij heeft hier natuurlijk meer afleiding dan dat ze samen thuis op de bank zitten, dan is hij bij haar. Nu kan hij met 13 andere babbelen en gezellig doen en dat zint haar niet.quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze hebben al 2 jaar vukkering, lijkt me net dat ze met dit gedrag pas in Utopia begonnen is. Dus hij zal het wel prima vinden. Lekker een afhankelijk wijffie.
NIet alleen kwa uiterlijk, tis een groot old wief in alle opzichtenquote:Op zaterdag 13 april 2019 08:43 schreef Injetta het volgende:
Jeetje. Een hele tijd niet gekeken. Stream aan en wat zie ik? Jessie is in die korte tijd 50 jaar ouder geworden?
Keesje.quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:45 schreef Injetta het volgende:
Staat daar nou een pak kattenbrokjes? Hebben ze een kat?
Dat is me nog al een uitspraak!quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Bossie schaamhaar komt er hier allemaal achter dat er dingen niet in Dillh zitten.
Echt hoor.De ene belediging na de andere.quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:48 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Dat is me nog al een uitspraak!
Dat zielige gelul over zichzelf.quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:49 schreef yaello het volgende:
Ga jij maar even naar de computer, ga ik mijzelf wel weer oprapen.
Ze hebben geen huis.quote:
Hij eerst,zij een week later.quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:50 schreef Injetta het volgende:
Zijn die Kay en Dil samen binnengekomen?
Nee zit dacht ik 'n week tussen binnenkomst Dylan en daarna Kwayleequote:Op zaterdag 13 april 2019 08:50 schreef Injetta het volgende:
Zijn die Kay en Dil samen binnengekomen?
quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:45 schreef Injetta het volgende:
Staat daar nou een pak kattenbrokjes? Hebben ze een kat?
Aaahhhhhhhh, wat schattig!quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:50 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik ben sprakeloos! Wat een gestoord wijf! En ik ga al mn exen die me ooit wel eens hebben uitgemaakt voor zeikwijf ff een filmpje sturen![]()
Dat mogen we vandaag nog wel minimaal 200x horenquote:Op zaterdag 13 april 2019 08:54 schreef Injetta het volgende:
Jessie voelt zichzelf ineens als een niet-roker...
Jemig jankt ze nu nogquote:
Was het maar zo feest, denk wel 1000 keer of zoveel keer dat hij zin heeft in een sigaretquote:Op zaterdag 13 april 2019 08:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat mogen we vandaag nog wel minimaal 200x horen
Ze is zich nu aan het herpakken.Straks heel vrolijk de de silo binnen huppelen.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2019 07:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Begin de dag met een jankje,begin de dag met een traan.
Oude foto.De eerste die ik kon vinden.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:05 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
is dat een oude foto?
Want anders blijft hij wel erg (lang) klein
Dit gaan 3 lange uurtjes worden.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:11 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik denk dat die jongens helemaal niet zitten te wachten op deze verplichte bezoekjes, ze kijken nul, dus ze weten niks, lijken me ook niet echt geïnteresseerd
Moeder is ook niet echt geinteresseerd in hun. Ze is vooral aan het vertellen hoe Uto eruit zietquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:12 schreef Mjelleke het volgende:
Kids zijn niet echt geïnteresseerd in moeders. Ze kijken Utopia helemaal niet.
inderdaad. Ze vraagt helemaal niet hoe het gaat. Jongen proberen iets te vertellen (over sporten, nieuwe auto) gaat ze niet echt op in.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:14 schreef yaello het volgende:
[..]
Moeder is ook niet echt geinteresseerd in hun. Ze is vooral aan het vertellen hoe Uto eruit ziet
Ik had als zoon Erik wel even gevraagd waarom mijn moeder hem moet pijpen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:16 schreef MariaElena2018 het volgende:
Chris weet niet wanneer het laatste bezoek was, het is altijd een incompleet gevoel als je kinderen er niet zijn...
Op de vraag, of ze het nog leuk vindt zegt ze dat ze heimwee heeft en nu nog een wazig verhaal over haar zus maar daar willen haar kids het niet over hebben. Praatje over het weer met Eric
quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik had als zoon Erik wel even gevraagd waarom mijn moeder hem moet pijpen.
Het is denk ik voor deze kinderen heel goed dat ze niet kijkenquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik had als zoon Erik wel even gevraagd waarom mijn moeder hem moet pijpen.
Uitspraak van Erik,gemist zeker?quote:
Dat weet ik nu wel zekerquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Uitspraak van Erik,gemist zeker?
Denk ik ook ME.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:24 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Het is denk ik voor deze kinderen heel goed dat ze niet kijken
Haar zoonsquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:33 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wei heeft Cris op visite als ik vragen mag ?
Job en Jochem,haar zoons.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:33 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wei heeft Cris op visite als ik vragen mag ?
Geen idee, ik zie ook niet veel genegenheid naar elkaar.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
waarom loopt t moeizaam kids en cris
Neen zie ik ook niet . Haar zoon verteld iets en halverwege zijn zin is ze weer met haar hoofd ergens anders en giechelt ze wat. Hiske is degene die vragen aan hun stelt en ook luistert wat ze zeggenquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie ook niet veel genegenheid naar elkaar.
Ze predikt altijd liefde en warmte, ik zie het nietquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:38 schreef MariaElena2018 het volgende:
Zo zie je maar weer dat bij een timmerman zijn eigen huis in elkaar stort van ellende, bij een naaister gaten in kleding zit, bij de zelfbenoemde
“Moeder van de groep” mis ik een stukje
Maar kan ook door de camera’s komen natuurlijk.
Ja, het is een raar bezoekje. Half afgemaakte zinnen weer bij Christel en inderdaad ze luistert niet.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:39 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Neen zie ik ook niet . Haar zoon verteld iets en halverwege zijn zin is ze weer met haar hoofd ergens anders en giechelt ze wat. Hiske is degene die vragen aan hun stelt en ook luistert wat ze zeggen
Snik.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je vergeet: JE MOET NU KOMEN!!!
10,5 zelfs zegt Chrisquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
acht maanden dachten de jongens maar is dus tien maanden
zijn het haar zoons wel?quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:50 schreef eskil het volgende:
Lijkt soms net of Chris al jong aan het dementeren is.
quote:
Het lijken wel een stel gasten. Alhoewel is daar vriendelijker, liefdevoller tegen is dan tegen haar eigen kinderen.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijken wel een stel gasten, daar is ze vriendelijker, liefdevoller tegen dan tegen haar eigen kinderen.
Ik mis Brenda geen secondequote:Op zaterdag 13 april 2019 09:53 schreef Dotteke het volgende:
Merel over strijd, het martelhofke heeft echt wel strijd onderling.
Merel zegt dat ze daar niet aan mee doet.
Merel mist haar moeder, als his vraagt als Brenda er nog was geweest ze haar moeder minder had gemist. Merel denkt van wel, ze mist Brenda heel erg.
Ik mis maar 1 Brendaquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik mis Brenda geen seconde
Het geld zit in de stenen zegt men toch altijdquote:Op zaterdag 13 april 2019 10:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Zat stenenom te straten dus daar
Schijnt Ger gemaakt te hebben die bloembakkenquote:Op zaterdag 13 april 2019 10:05 schreef PTLe het volgende:
Mooie Bloembakken , wie betaald dit allemaal ?
[ afbeelding ]
Jessie die betaald (bepaald) allesquote:Op zaterdag 13 april 2019 10:05 schreef PTLe het volgende:
Mooie Bloembakken , wie betaald dit allemaal ?
[ afbeelding ]
Owkeequote:Op zaterdag 13 april 2019 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schijnt Ger gemaakt te hebben die bloembakken
Die glijd door een ander straatje momenteel denk ikquote:Op zaterdag 13 april 2019 10:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Waar blijft Jens de stratenmaker nu
quote:Op zaterdag 13 april 2019 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die glijd door een ander straatje momenteel denk ik
Gewoon in haar eigen bed denk ikquote:Op zaterdag 13 april 2019 10:14 schreef Mohitah het volgende:
Waar heeft Shel geslapen, dacht nl dat ze met matras op de grond ergens lag
Erik wel.quote:Op zaterdag 13 april 2019 10:21 schreef PTLe het volgende:
Cris , niemand weet hoe het is om hier te zitten als je kinderen heb .
Geen medelijden met die trut, moet ze lekker naar haar kinderen gaan.quote:Op zaterdag 13 april 2019 10:21 schreef PTLe het volgende:
Cris , niemand weet hoe het is om hier te zitten als je kinderen heb .
Wat zien die zoons er slecht uitquote:Op zaterdag 13 april 2019 10:13 schreef Dotteke het volgende:
Christel zit vol passie over de meerspelen te vertellen.
De zoons kijken heel geïnteresseerd \
[ afbeelding ]
Wilde het net tikken.quote:Op zaterdag 13 april 2019 10:24 schreef Angelique61 het volgende:
Ze heeft nog wel een huis dus Chris
Echt van die game nerds.quote:Op zaterdag 13 april 2019 10:24 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Wat zien die zoons er slecht uit
Zelfs de poezen zitten niet bij der op schootquote:Op zaterdag 13 april 2019 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wilde het net tikken.
Ze hebben het over het huis schoonmaken, over de poezen niet echt een persoonlijk gesprekkie
Donkere kringen, ondere die ogenquote:
Weet je Dot , ik denk als je kinderen thuis heb wonen blijf je bij ze tot dat ze zelf uitvliegen , maar ja dat is mijn idee .quote:Op zaterdag 13 april 2019 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wilde het net tikken.
Ze hebben het over het huis schoonmaken, over de poezen niet echt een persoonlijk gesprekkie
Mijn hele leven draait om de kinderen en klein kinderen kan me er niks bij voorstellen zou kapot gaan als ik daar zou moeten zittenquote:Op zaterdag 13 april 2019 10:27 schreef PTLe het volgende:
[..]
Weet je Dot , ik denk als je kinderen thuis heb wonen blijf je bij ze tot dat ze zelf uitvliegen , maar ja dat is mijn idee .
Nouuuu deze geloof ik niet zo hoor.quote:Op zaterdag 13 april 2019 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schijnt Ger gemaakt te hebben die bloembakken
Zo denk ik ook hoor. Er ontstaat toch een verwijdering als je lang uit elkaar bentquote:Op zaterdag 13 april 2019 10:27 schreef PTLe het volgende:
[..]
Weet je Dot , ik denk als je kinderen thuis heb wonen blijf je bij ze tot dat ze zelf uitvliegen , maar ja dat is mijn idee .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |