Is wel de basis toch?quote:
Hoe is het met je?quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je geliefd voelen bedoelde ik idd.
Goed hoor. Heb vanmiddag de hond van mn zus uitgelaten in Scheveningen, zus is net bevallen van een kerngezonde dochter, vandaar.quote:
Wat wil je weten vriend?quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:48 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik krijg nul hoogte van jou aloa ook niet via een toegankelijk topic als dit.
Oh echt? Feliquote:Op vrijdag 12 april 2019 23:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Goed hoor. Heb vanmiddag de hond van mn zus uitgelaten in Scheveningen, zus is net bevallen van een kerngezonde dochter, vandaar.
Joh ik post hier al vanaf het beginquote:Op vrijdag 12 april 2019 23:49 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Niks specifieks, maar praat gewoon eens mee als er iets gaande is
Je bent ook niet de meest toegankelijke ^^quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Joh ik post hier al vanaf het begin![]()
Wat is er gaande?
laat 'm danquote:Op vrijdag 12 april 2019 23:52 schreef lrishCassidy het volgende:
Niks gaande btw, maar je vertelt niks.
Ow okequote:Op vrijdag 12 april 2019 23:51 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Je bent ook niet de meest toegankelijke ^^
Ja okay, maar dan moet hij niet meer klagen over dat dit een sc is soms. Mag best somsquote:
Vraag dan..quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:52 schreef lrishCassidy het volgende:
Niks gaande btw, maar je vertelt niks.
Kan een keuze zijn of misschien lichtelijk contactgestoord? Het is wel Fok he..het domein van de zolderkamerautisten.quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:51 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Je bent ook niet de meest toegankelijke ^^
Ik zit al jaren op dit forum....dus jij eerstquote:Op vrijdag 12 april 2019 23:54 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Okay, hoe oud ben je, waar kom je vandaan? Wat zoek je op dit forum?
Teveel in een keer
quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kan een keuze zijn of misschien lichtelijk contactgestoord? Het is wel Fok he..het domein van de zolderkamerautisten.
Je schijnt niet te begrijpen dat ik leef zoals ik leef met al het toffe en het slechte bovendien.quote:
Elders go first ^^quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zit al jaren op dit forum....dus jij eerst
Ik heb een zolderquote:Op vrijdag 12 april 2019 23:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kan een keuze zijn of misschien lichtelijk contactgestoord? Het is wel Fok he..het domein van de zolderkamerautisten.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Je schijnt niet te begrijpen dat ik leef zoals ik leef met al het toffe en het slechte bovendien.
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:59 schreef lrishCassidy het volgende:
Inderdaad, je bent niet vraagbaar. Muur meteen.
Anouk, nice to meet you.....quote:Op zaterdag 13 april 2019 00:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk?
Groot vraagteken.
Eh, die was ik toch? Hey IC,hoe gaat ie?quote:
Jij was the wat?quote:Op zaterdag 13 april 2019 00:06 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Eh, die was ik toch? Hey IC,hoe gaat ie?
Why?quote:Op zaterdag 13 april 2019 00:07 schreef KillemWieft het volgende:
M’n favoriete fokkers, IC en Stray.
We dont listen? ^^quote:Op zaterdag 13 april 2019 00:07 schreef KillemWieft het volgende:
M’n favoriete fokkers, IC en Stray.
quote:
Soms ja maar het is niet soms en ik vind het vaak erg vermoeiend . Dit is geen SC maar een topic om muziekjes te postenquote:Op vrijdag 12 april 2019 23:53 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ja okay, maar dan moet hij niet meer klagen over dat dit een sc is soms. Mag best soms
What's your real name?quote:Op zaterdag 13 april 2019 00:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk?
Groot vraagteken.
quote:Op zaterdag 13 april 2019 00:15 schreef lrishCassidy het volgende:
Songfestivalliefhebbers hiero?
Deze![]()
Combi tussen Boef en Eros Rammazoti.
Love it
Ik vind het serieus lastig.quote:
Jij bent Nizno?quote:Op zaterdag 13 april 2019 00:21 schreef Stray_cat het volgende:
All time favorite songfestival nummer:
Werd helemaal niks uiteraard qua stemmen.
Italian language, one of the best sounding in my earsquote:
Ik ken Stray_cat verder helemaal niet maar wat maakt het uit wie zij is?quote:
Ja we hebben overeenkomstenquote:Op zaterdag 13 april 2019 00:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ken Stray_cat verder helemaal niet maar wat maakt het uit wie zij is?![]()
Valt me op dat je vaak bezig bent met haar![]()
Laat het gaan joh, ik ben jou niet, ik quote je nu toch.quote:Op zaterdag 13 april 2019 00:37 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ja we hebben overeenkomsten.
Maar ik zelf zie meer dat mensen bezig zijn met mij.
Geen idee, ik kom hier om muziekjes te postenquote:Op zaterdag 13 april 2019 00:37 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ja we hebben overeenkomsten.
Maar ik zelf zie meer dat mensen bezig zijn met mij.
Ik reageerde op Puzziequote:Op zaterdag 13 april 2019 00:38 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Laat het gaan joh, ik ben jou niet, ik quote je nu toch.
Deze shit weer.quote:Op zaterdag 13 april 2019 00:38 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Laat het gaan joh, ik ben jou niet, ik quote je nu toch.
Mwoaaaahhh Gertjequote:
JAAAAAAAAAAAquote:
Kijk gewoon niet danquote:Op zaterdag 13 april 2019 01:43 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik hou van mannen don't get me wrong.
Maar niet van de attitude die ik bijvoorbeeld zie op dit forum.
Bekijk de topics die geopent worden.
Wat lul je nou?quote:Op zaterdag 13 april 2019 01:51 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ga je nog rellen of wat, of waarom die dm eerder?
Ik kreeg eerder deze avond een DM van je, of we gaan rellen.quote:
Waarom ga je daar op in joh?quote:Op zaterdag 13 april 2019 01:56 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik kreeg eerder deze avond een DM van je, of we gaan rellen.
Ik rel niet. Ja misschien wel maar niet zoals jou.
Ik doe het omdat ik zo ben.
Jij doet het for diff reasons.
Wrong reasons.
Doe normaal, joh. Alsof ik jou DM.quote:Op zaterdag 13 april 2019 01:56 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Wrong reasons.
Zo triest Andy.quote:Op zaterdag 13 april 2019 01:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Doe normaal, joh. Alsof ik jou DM.![]()
Prima toch?quote:Op zaterdag 13 april 2019 01:56 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Wrong reasons.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 13 april 2019 02:00 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Neuh. Ik hou niet van rellen om het rellen. Wrong person.
Die had ik ook gepostquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2019 02:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die had ik ook gepost![]()
Die is leuk
Omdat weer die KUT prince.quote:
Ja. En al die andere jaren 80 meukquote:Op zaterdag 13 april 2019 02:11 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ha Heracles, altijd commentaar op Prince ^^
Maar wat jij post is allemaal top quality ^^quote:Op zaterdag 13 april 2019 02:12 schreef heracles het volgende:
[..]
Ja. En al die andere jaren 80 meuk
Ja klopt. Ouwequote:Op zaterdag 13 april 2019 02:13 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Maar wat jij post is allemaal top quality ^^
Jawel. Gewoon teveel jaren80 shit. Teveel bejaarden in dit forumquote:
En bedanktquote:Op zaterdag 13 april 2019 02:21 schreef heracles het volgende:
[..]
Jawel. Gewoon teveel jaren80 shit. Teveel bejaarden in dit forum
Hoe oud ben jij?quote:Op zaterdag 13 april 2019 02:21 schreef heracles het volgende:
[..]
Jawel. Gewoon teveel jaren80 shit. Teveel bejaarden in dit forum
Wat mij betrefd nietquote:
Want nieuwe muziek is altijd beter?quote:Op zaterdag 13 april 2019 02:25 schreef heracles het volgende:
[..]
Wat mij betrefd niet
Het is 2019. Hoeveel nieuwe muziek ben jij tegengekomen?
Ja. Want dat ken ik nog nietquote:[quote]Op zaterdag 13 april 2019 02:26 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Want nieuwe muziek is altijd beter?
Tenminste niet van de vorige eeuwquote:Op zaterdag 13 april 2019 02:27 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Krezip is best oud]
Wel lekker
Waar staat in 'Wat luister je nu' dat het nieuwe muziek moet zijn?quote:Op zaterdag 13 april 2019 02:25 schreef heracles het volgende:
[..]
Wat mij betrefd niet
Het is 2019. Hoeveel nieuwe muziek ben jij tegengekomen?
Okeeeeeee oke oke . Ouwe kut.quote:Op zaterdag 13 april 2019 02:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waar staat in 'Wat luister je nu' dat het nieuwe muziek moet zijn?
Bullshit dus
quote:Op zaterdag 13 april 2019 02:32 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik ben verliefd op dat nummer van Itali.
Help!
Deal dan maar met mij dan. Ik geef gewoon mijn mening. BITCHquote:Op zaterdag 13 april 2019 02:33 schreef lrishCassidy het volgende:
We posten oude nummers en we praten. Deal with it.
quote:
Wordt tijd dat ze jou eens hard aanpakken!quote:Op zaterdag 13 april 2019 02:33 schreef lrishCassidy het volgende:
BITCH, kan je ook normaal praten?quote:Op zaterdag 13 april 2019 02:34 schreef heracles het volgende:
[..]
Deal dan maar met mij dan. Ik geef gewoon mijn mening. BITCH
Mij?quote:Op zaterdag 13 april 2019 02:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ze jou eens hard aanpakken!
Post dan 'ns wat leuks.quote:Op zaterdag 13 april 2019 02:33 schreef lrishCassidy het volgende:
Hahahha. Waarom zou ik. Ga me reet is ff likken.quote:Op zaterdag 13 april 2019 02:34 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
BITCH, kan je ook normaal praten?
Deze gozer.quote:Op zaterdag 13 april 2019 02:36 schreef heracles het volgende:
[..]
Hahahha. Waarom zou ik. Ga me reet is ff likken.
Sorry ik zit even in een ESF flow.quote:
Ja, waarom zou je niet proberen aardig over te komen ^^quote:Op zaterdag 13 april 2019 02:36 schreef heracles het volgende:
[..]
Hahahha. Waarom zou ik. Ga me reet is ff likken.
Alsof jij dat wel doet.quote:Op zaterdag 13 april 2019 02:38 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ja, waarom zou je niet proberen aardig over te komen ^^
En jij praat veel over jezelfquote:Op zaterdag 13 april 2019 02:40 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Soms wel. Soms niet.
Maar Hera gaat elke keer tekeer over oude muziek.
Sorry Puzz.quote:
quote:
Kloptquote:Op zaterdag 13 april 2019 02:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En jij praat veel over jezelf
Klaar
Ik weetquote:
Eig vind jouw best leuk. Hahahaquote:Op zaterdag 13 april 2019 02:42 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
KloptMaar goed, dan is er iig iets nieuws, info over iemand die post
lekker rellenquote:Op zaterdag 13 april 2019 02:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet
Nu weer muziekjes posten?
Dank je. Knuffiequote:Op zaterdag 13 april 2019 02:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet
Nu weer muziekjes posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |