Als je dit een jaartje kijkt ben je voor de rest van je leven aangewezen op prolapse videos om nog een halfstijfje te kijken.quote:
Haha mietjequote:Op vrijdag 12 april 2019 18:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Laat mij godverdomme gewoon mezelf zijn ja
daarom kijk ik het alleen incidenteel, om het bijzonder te houdenquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je dit een jaartje kijkt ben je voor de rest van je leven aangewezen op prolapse videos om nog een halfstijfje te kijken.
Jammer, volgende keer beterquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
een zesje, had er wat beter voor moeten gaan zitten, beetje de tijd nemen enzo
Leuk voor jequote:
Wel knap, hoe komt dat zoquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb echt al lang geen alcohol meer gedronken
Watquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
misschien beter als er een man gefist wordt de volgende keer
ga vanavond mee wat pintjes klappenquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de alcohol eigenlijk
Is het proberen waardquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
misschien beter als er een man gefist wordt de volgende keer
alsof de film pas om 2 uur is afgelopenquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ga vanavond uiteten en naar de film dus ik kan niet
Echt he, wat een sukkelquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
alsof de film pas om 2 uur is afgelopen
Titel zal ongeveer dit zijnquote:
Ligt eraan hoe laat je begint aan die film he man man manquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
alsof de film pas om 2 uur is afgelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |