Wch kan wel tegen een stootjequote:Op vrijdag 12 april 2019 18:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hij kan zich niet verdedigen dus laten we dit vooral niet doen
Waarom slipknotquote:
Ja, daarom denk ik dat jij ook een goeie kuttenlikker bentquote:
Ik heb hem zelfs niet eens gezienquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:10 schreef Zosk het volgende:
Oh die post was echt binnen 10 sec weg holy fucking shit
Ik kies daar niet voor, maar heb dit riedeltje al zo vaak gezien. Het lost niks op en het eindigt altijd in een banwave. Ik kan jou simpelweg niet missen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat onaantrekkelijk als je de kant kiest van het beleid hier, valt me vies tegen van je
Vroeger wel, nu denk ik doe het zelf maarquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, daarom denk ik dat jij ook een goeie kuttenlikker bent
Als dat een issue is maar ze wel dolgraag gelikt willen worden is even douchen gewoon onderdeel van de voorpret.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:10 schreef UitStraling het volgende:
Meeste vrouwen zijn toch bang dat hun pretgaatje stinkt dus helemaal niet zo dol op notoire kuttenlikkers.
Dat zou natuurlijk volledig onterecht zijn aangezien je in VBL wel gewoon mag schelden daarmeequote:Op vrijdag 12 april 2019 18:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik kies daar niet voor, maar heb dit riedeltje al zo vaak gezien. Het lost niks op en het eindigt altijd in een banwave. Ik kan jou simpelweg niet missen.
Als ik mn eigen kut kon likken, zou ik nooit meer seks met een man hebbenquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger wel, nu denk ik doe het zelf maar
Wat voor notenquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:12 schreef Der_Mann het volgende:
@:Danny de mods zijn hier tegen je policy, zou ze noten
Kut likken =/= geneukt worden :squote:Op vrijdag 12 april 2019 18:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik mn eigen kut kon likken, zou ik nooit meer seks met een man hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |