Volgens mij heeft ze nog niet gehoord of ze wel of niet mag.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:32 schreef Angelique61 het volgende:
Volgens mij mag ze niet naar het feest maar wel bij de trouwplechtigheid begreep ik
Ik snap ook niet dat Shelley zelf nog graag in Utopia wil blijven. Wat denkt ze daar in godsnaam mee te bereiken?quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:32 schreef Angelique61 het volgende:
Volgens mij mag ze niet naar het feest maar wel bij de trouwplechtigheid begreep ik
Z4e had toch een brief gehad?quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:34 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze nog niet gehoord of ze wel of niet mag.
Mijn indruk is dat ze tot nu toe niet mag. Weet niet of ze nog aan het 'onderhandelen' is
Ze mocht toch 2 uur heen?quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:34 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Mijn indruk is dat ze tot nu toe niet mag. Weet niet of ze nog aan het 'onderhandelen' is
waarom dan van de week die hoera stemming?quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:34 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik begrijp er nooit iets van dat als je kiest omquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:35 schreef Zeyina het volgende:
Shelley zegt nu ook: Wel graag willen blijven. Maar je denkt wel veel aan buiten nu. De bruiloft en zo en dat mis ik allemaal
Van nicht volgens mij. Dat ze alsnog welkom was op de bruiloft. (Ze had eerder brief gehad dat ze haar er niet bij wilde hebben)quote:
Nee. Ja ze heeft inwoners toestemming gevraagd, maar (nog) geen toestemming van Febo (tot nu toe)quote:
Kan je nagaan wat een kutleven ze had, of ze houd gewoon van de aandacht als er een graag op foto’s staat is zij hetquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat Shelley zelf nog graag in Utopia wil blijven. Wat denkt ze daar in godsnaam mee te bereiken?
Dit is ook weer nieuw voor me.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Shelly; kijk als ik zekerheid had
je blijft . dan zou ik langer willen blijven
ik voel me thuis
heb gekzen voor mezelf
maar nu mis ik .. en denk veel aan buiten
Frann ; stel je blijft en je gat naar huis
ze gaan in aug pas het echte ja woord geven
Shell ; ik denk niet dat ze het zo groots aanpakken als nu
ze gaan met 2 doen en dan kom jij dr bij
mischien kn ik in aug dr heen
maar dan de vraag willen ze dta
ze hebben afgesproken dat samen te doen
Nahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh dit gaat nergens over zeg....quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zo te horen is dit een ondertrouw
en niet Het trouwen ???
gelul allemaal weer
Verwarrend allemaal. (Niet jij hoor)quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:37 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee. Ja ze heeft inwoners toestemming gevraagd, maar (nog) geen toestemming van Febo (tot nu toe)
denk tik het maar evenquote:
Ik ben weer blij met je getik.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
denk tik het maar even
scheelt weer en hoop welles nietus in de Cos
raar allemaal dat vaaghe gezwam
quote:
hahhaha nou dan lullen ze maar wat om de poort uit te gaan...quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oh lees dat ondertrouw tegenwoordig niet meer hoeft
Ik krijg het gevoel dat Sherry van de Febo de keuze heeft gekregen: of gaan naar de bruiloft en je hoeft niet meer terug te komen, of je gaat niet!quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Shelly; kijk als ik zekerheid had
je blijft . dan zou ik langer willen blijven
ik voel me thuis
heb gekzen voor mezelf
maar nu mis ik .. en denk veel aan buiten
Frann ; stel je blijft en je gat naar huis
ze gaan in aug pas het echte ja woord geven
Shell ; ik denk niet dat ze het zo groots aanpakken als nu
ze gaan met 2 doen en dan kom jij dr bij
mischien kn ik in aug dr heen
maar dan de vraag willen ze dta
ze hebben afgesproken dat samen te doen
Verkeerd begrepen, ze kreeg een trouwkaart en las die op hoelaat en wanneer de bruiloft is, Sjel dacht dat ze daar heen mocht maar dat is dus niet zo.quote:
Nu maar hopen dat ze wel gaat dan.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat Sherry van de Febo de keuze heeft gekregen: of gaan naar de bruiloft en je hoeft niet meer terug te komen, of je gaat niet!
quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:41 schreef danaqui het volgende:
[..]
Verkeerd begrepen, ze kreeg een trouwkaart en las die op hoelaat en wanneer de bruiloft is, Sjel dacht dat ze daar heen mocht maar dat is dus niet zo.
Ah, dus nog nikseriger. Je nichtje heeft dr jurk niet aan doos!quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:40 schreef Angelique61 het volgende:
Dit is geen trouwfeest hoor, om daar naar toe te mogen ze verzinnen terplekke iets om der ff uit te mogen, ga naar huis man...
Nou dan is de keus toch niet moeilijk lijkt me, hoe belangrijker is je familie thats the question....quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat Sherry van de Febo de keuze heeft gekregen: of gaan naar de bruiloft en je hoeft niet meer terug te komen, of je gaat niet!
quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:36 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Van nicht volgens mij. Dat ze alsnog welkom was op de bruiloft. (Ze had eerder brief gehad dat ze haar er niet bij wilde hebben)
Maar geen brief van Febo. Maar Shelley zag het als 'ik mag heen' en vroeg iedereen toestemming.
Zo zie ik het
dit zegt toch alles over Shellyquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:42 schreef snetje het volgende:
WTF! Shelley heeft tegen haar nichtje gezegd waarom ze geen rekening met haar hield?... Nichtje was verloofd ...zwanger en gaat trouwen ....dat mag dus niet als Shelley er niet bij is...
Het was niet eens een trouwkaart. Gewoon een a4'tjequote:Op vrijdag 12 april 2019 10:41 schreef danaqui het volgende:
[..]
Verkeerd begrepen, ze kreeg een trouwkaart en las die op hoelaat en wanneer de bruiloft is, Sjel dacht dat ze daar heen mocht maar dat is dus niet zo.
Niemand houd rekening met Shell. Shell is Andrea1 2.0quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:43 schreef formule het volgende:
Het nichtje van Shell houdt geen rekening met haar
Trouwen voor de Nederlandse wet in stadhuis overdag, avond pas op zn turks met feest enzo.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zo te horen is dit een ondertrouw
en niet Het trouwen ???
gelul allemaal weer
Omdat ze het allemaal zelf had zitten invullen dat ze wel heen ging, maar dat was helemaal niet 'toegezegd'quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:43 schreef lonneberga het volgende:
Maar Shel zat van de week toch een jurk voor de bruiloft uit te zoeken?
quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:36 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Van nicht volgens mij. Dat ze alsnog welkom was op de bruiloft. (Ze had eerder brief gehad dat ze haar er niet bij wilde hebben)
Maar geen brief van Febo. Maar Shelley zag het als 'ik mag heen' en vroeg iedereen toestemming.
Zo zie ik het
besteld ook ?...quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:43 schreef lonneberga het volgende:
Maar Shel zat van de week toch een jurk voor de bruiloft uit te zoeken?
Sherry is 'n egoistische KUTkappertquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:42 schreef snetje het volgende:
WTF! Shelley heeft tegen haar nichtje gezegd waarom ze geen rekening met haar hield?... Nichtje was verloofd ...zwanger en gaat trouwen ....dat mag dus niet als Shelley er niet bij is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |