Dat zeker, maar ik ben nu al paniekerig en bloednerveusquote:Op zondag 14 april 2019 11:54 schreef blackswangreen het volgende:
Het is wel een open veld als je zo al die resultaten van jury's en fanclubs ziet. Niemand springt er echt uit. Het wordt een leuk avondje in mei!
twitter:LDNEurovision twitterde op zondag 14-04-2019 om 13:09:04It’s @dunclaurence soundchecking with Arcade! #eurovision #lep2019 @escxtra #Netherlands https://t.co/n8UFKMpEqg reageer retweet
Zo te zien hebben ze voorgaande jaren wel na afloop filmpjes geplaatstquote:Op zondag 14 april 2019 13:20 schreef Lamballert het volgende:
Is er voor vanavond een stream beschikbaar?
Het zou nog een spijkerblouse kunnen zijnquote:
Geen spijkerpakquote:Op zondag 14 april 2019 13:14 schreef Em31 het volgende:
twitter:LDNEurovision twitterde op zondag 14-04-2019 om 13:09:04It’s @:dunclaurence soundchecking with Arcade! #eurovision #lep2019 @:escxtra #Netherlands https://t.co/n8UFKMpEqg reageer retweet
quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:55 schreef grazz het volgende:
[..]
Denk het niet. Maar houd iig hun Youtube account in de gaten https://www.youtube.com/channel/UCSvdWI7_8quOvM8jRwmUGpA/videos en die van de Wiwi's , die zullen ook wel optredens en interviews uploaden.
Haha hier ook.quote:Op zondag 14 april 2019 13:25 schreef Cee het volgende:
Ik zou gewoon eens een keer op tijd moeten gaan slapen maar ik voorspel nu al dat dat vandaag echt niet ga lukken voordat ik alle reacties en filmpjes heb gezien en de daaropvolgende paniek uit mijn lijf is.
Ik zeg doen!quote:Op zondag 14 april 2019 13:32 schreef Em31 het volgende:
Is een apart London pre-party topic ook een idee?
Er is wel een stream voor de persmiddag in ieder geval!quote:Op zondag 14 april 2019 13:20 schreef Lamballert het volgende:
Is er voor vanavond een stream beschikbaar?
Vind ik ook als andere landen om de winst strijden. Ik wil zo’n Loreen-gevoelquote:Op zondag 14 april 2019 11:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit!
Ik vind het tien keer leuker kijken als het nog alle kanten op kan.
Leukquote:Op zondag 14 april 2019 13:32 schreef Em31 het volgende:
Is een apart London pre-party topic ook een idee?
Is Aiobhin daar ook?quote:Op zondag 14 april 2019 13:35 schreef maresc het volgende:
[..]
Er is wel een stream voor de persmiddag in ieder geval!
Gottegot, dat is toch ook niksquote:Op zondag 14 april 2019 13:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk
Polen staat achter elkaar twee aan twee, passen niet naast elkaar
Zie foto in dit topicquote:
Mooi dat blauwe licht, hier gaat hij zeker mee wat doen straks op het podium in Tel Aviv.quote:
quote:Op zondag 14 april 2019 10:45 schreef Em31 het volgende:
De Britten moeten ons inderdaad niet![]()
[ afbeelding ]
Blauwquote:
quote:Op zondag 14 april 2019 17:07 schreef Cee het volgende:
We zitten in de top 3 van de IJslandse eurojury, samen met Zwitserland en Cyprus
Ah joh, jij hebt dan weer Salvador live gezien in Lissabon. Zo maken we allemaal weer wat leuks mee.quote:Op zondag 14 april 2019 13:30 schreef Cee het volgende:
Heb ik al gezegd dat ik jaloers ben op Aoibhin?
Haha nee, dat mocht ik willenquote:
Geniet vooral, je bent er voor jezelf! En dan zijn we daarna erg benieuwd naar je reactie. Maar GENIET vooral!quote:Op zondag 14 april 2019 17:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah joh, jij hebt dan weer Salvador live gezien in Lissabon. Zo maken we allemaal weer wat leuks mee.![]()
Ik hoop dat ik binnen foto's mag nemen. Ik weet niet hoe ik die mobiel op Fok kan zetten (ja, heb wel internet op mobiel, maar dat is TERGEND langzaam), maar kan ze wel op de app gooien.
Dat gaat sowieso lukken!quote:Op zondag 14 april 2019 17:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Geniet vooral, je bent er voor jezelf! En dan zijn we daarna erg benieuwd naar je reactie. Maar GENIET vooral!
quote:Op zondag 14 april 2019 17:53 schreef Em31 het volgende:
OGAE Ierland: NL 12 punten
OGAE Hongarije: NL 10 punten
EN HOU ONS OP DE HOOGTEquote:Op zondag 14 april 2019 17:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Geniet vooral, je bent er voor jezelf! En dan zijn we daarna erg benieuwd naar je reactie. Maar GENIET vooral!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op zondag 14 april 2019 17:53 schreef Em31 het volgende:
OGAE Ierland: NL 12 punten
OGAE Hongarije: NL 10 punten
twitter:jonwillchambers twitterde op maandag 15-04-2019 om 00:05:22Great night at #LEP2019 - Netherlands smashed it. Clear winner of the night heading into Tel Aviv along with Italy and Sweden out of those who were there. 🔥🇪🇺 https://t.co/rMsLfurOSG reageer retweet
twitter:surieofficial twitterde op maandag 15-04-2019 om 01:35:37I didn't fangirl over @dunclaurence you fangirled over @dunclaurence reageer retweet
quote:Op maandag 15 april 2019 07:27 schreef Em31 het volgende:
twitter:surieofficial twitterde op maandag 15-04-2019 om 01:35:37I didn't fangirl over @:dunclaurence you fangirled over @:dunclaurence reageer retweet
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |