Een hand boven de dekens jaquote:Op donderdag 11 april 2019 21:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Boven de dekens natuurlijk anders kan je je laptop toch niet gebruiken
Moest hier hardop om lachenquote:Op donderdag 11 april 2019 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is minder makkelijk over het scherm te cummen natuurlijk.
Hoe moet je nou een tribute geven anders? Heb geen printer meer.
Ja met 1 hand de laptop gebruiken kan prima, andere onder de dekens omdat die hand anders koud wordt snap ik bestquote:
Wij, hierquote:
Pfoee goaltje hoorquote:
Ik ga niet trouwenquote:Op donderdag 11 april 2019 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mag ik ook komen op het trouwfeest van zosk en chloro?
ja what the fuckquote:
Ik ga niet trouwen met zosk hoorquote:Op donderdag 11 april 2019 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mag ik ook komen op het trouwfeest van zosk en chloro?
Kinderen zijn te groot voor zo'n hagedis johquote:Op donderdag 11 april 2019 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen die dit leuk vinden moeten ze nooit met kinderen laten werken.
zeg het hemquote:Op donderdag 11 april 2019 21:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja what the fuck! wel een dom beest, hij kon dat ding toch ook meteen verdrinken en gewoon even wat langer onder water houden want ademt nog steeds
Precies jaquote:Op donderdag 11 april 2019 21:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja met 1 hand de laptop gebruiken kan prima, andere onder de dekens omdat die hand anders koud wordt snap ik best
Ohja, dat zal wel. Went hopelijk snelquote:Op donderdag 11 april 2019 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is minder makkelijk over het scherm te cummen natuurlijk.
Hoe moet je nou een tribute geven anders? Heb geen printer meer.
[..]
Oh zo, ja. Nee dacht dat je alleen een tablet bedoelde. Nu is het geen probleem inderdaad. Alleen nog even wennen aan iets kleinere afmetingen dan mijn andere 2 laptops en het toetsenbord van mijn desktop.
Ja, is ook mogelijk natuurlijk. Maar wat ik zeg, heb er niet bij stil gestaan. Niemand in de omgeving heeft het er ook over. Duurt het regelen van zo'n pakket lang? Heb namelijk niet eens normale tv.
quote:Op donderdag 11 april 2019 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen die dit leuk vinden moeten ze nooit met kinderen laten werken.
Kikker hahaquote:Op donderdag 11 april 2019 21:21 schreef Le_Professeur het volgende:
Zo fucking kansloos een levende rat in zo;n bakkie pleuren met een dikke kikker zonder een kans om te ontsnappen![]()
Valt mee, oefening baart kunst.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2019 21:21 schreef Le_Professeur het volgende:
Zo fucking kansloos een levende rat in zo;n bakkie pleuren met een dikke kikker zonder een kans om te ontsnappen![]()
Anders gaat de kikker doodquote:Op donderdag 11 april 2019 21:21 schreef Le_Professeur het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |