Ik heb hier vrijwel niks gezegd. Niet zo janken, zuur wijf.quote:Op donderdag 11 april 2019 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jij ook, eigenlijk bijna iedereen vandaag
Juist nu, nu krijg je voor iedere scheet een ban. Vroeger kon je juist vrij ver gaan.quote:Op donderdag 11 april 2019 19:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou nu niet meer gebeuren want ze hebben veel te hard users nodig. Had ook een permaban die toen "kwijtgescholden" is.
Nee doe maar eens normaalquote:Op donderdag 11 april 2019 19:08 schreef Crack_ het volgende:
zal ik wat spinnetjes posten anders, maakt het dat wat gezelliger
Dit kan ik beamenquote:Op donderdag 11 april 2019 19:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Juist nu, nu krijg je voor iedere scheet een ban. Vroeger kon je juist vrij ver gaan.
Hoezo heeft Niels0 nog een ban dan??
Wat leuk vertel er eens wat meer overquote:Op donderdag 11 april 2019 19:09 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de cyriocosmus elegans, een vogelspinnetje met een hartje en super klein. CUTE LIEF MOOI HEBBEN
- doe maar niet-quote:Op donderdag 11 april 2019 19:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Juist nu, nu krijg je voor iedere scheet een ban. Vroeger kon je juist vrij ver gaan.
Hoezo heeft Niels0 nog een ban dan??
Graagquote:Op donderdag 11 april 2019 19:10 schreef Le_Professeur het volgende:
Kan iemand Crack even apart nemen
Zo'n space duurt zo'n 24 uur hequote:
wanneer ben je daar klaar voor danquote:Op donderdag 11 april 2019 19:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij bent daar helemaal niet klaar voor, ga maar gewoon wiet roken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |