wat vies van je dat te denkenquote:Op donderdag 11 april 2019 14:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Het is vandaag trouwens zaadlozing dag, hoorde dat op de radio, ik dacht in een flits aan allemaal rukkende kerels, maar ze zaaien dan overal wilde bloemen in
Heb gewoon een dirty mindquote:Op donderdag 11 april 2019 14:41 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
wat vies van je dat te denken
@Der_Mannquote:Op donderdag 11 april 2019 14:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Oh correctie, dit dus nationale zaadlozing marathon
quote:Op donderdag 11 april 2019 14:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend gedoneerd.
Niet in de vrije natuur overigens.
Eerste wat ik dacht: oh daar heb ik al aan meegedaan vandaagquote:Op donderdag 11 april 2019 14:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Het is vandaag trouwens zaadlozing dag, hoorde dat op de radio, ik dacht in een flits aan allemaal rukkende kerels, maar ze zaaien dan overal wilde bloemen in
Laat je dirty mind er maar op los.quote:Op donderdag 11 april 2019 14:44 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]ja dit klinkt wel weer heel dubbel
rtquote:Op donderdag 11 april 2019 14:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Eerste wat ik dacht: oh daar heb ik al aan meegedaan vandaag![]()
Daarna:
Hij moest het zaad nog even zoeken natuurlijk.quote:Op donderdag 11 april 2019 14:47 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Maar dan luister je naar de radio en krijg je zo'n zin van, Ja we gaan nu naar Bob die zijn zaad in omgeving daar en daar aan het verspreiden is. Bob hoe gaat het?![]()
Je hebt nog kans.quote:Op donderdag 11 april 2019 14:49 schreef Trollscience het volgende:
ik had 'de avonden' van gerard reve gekocht in november en toen d8 ik van "oh ja lees hem tijdens de winter lekker sfeervol"
nog steeds nie gedaan :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |