Coolquote:Op donderdag 11 april 2019 14:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Kort opgeknipt blond haar, jong gezicht, eind 20, slank, sportief gekleed, soms een pet op, loopt op gympen.
En ik?quote:Op donderdag 11 april 2019 14:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Kort opgeknipt blond haar, jong gezicht, eind 20, slank, sportief gekleed, soms een pet op, loopt op gympen.
quote:
quote:Op donderdag 11 april 2019 14:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]bij jou heb ik altijd het idee van rond de 37/38 donker haar, donkere ogen, normaal postuur, casuel gekleed.
Nee ik kijk eigenlijk nooit foto's maar jou schat ik ook rond mijn leeftijd van 36, kort haar, donker blond, ook gewone bouw en casuel gekleed. ik denk ook dat je vrij lang bent zo rond de 1.90 weet niet waarom.quote:Op donderdag 11 april 2019 14:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
En ik?
Zonder te zoeken naar mijn FOT posts..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 april 2019 14:29 schreef TARDIS. het volgende:
klopt bijna, maar eigenlijk ben ik het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je vergeet je inhammenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaquote:Op donderdag 11 april 2019 14:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee ik kijk eigenlijk nooit foto's maar jou schat ik ook rond mijn leeftijd van 36, kort haar, donker blond, ook gewone bouw en casuel gekleed. ik denk ook dat je vrij lang bent zo rond de 1.90 weet niet waarom.
Jezus... Ik wilde alleen maar het beeld completeren... help ik eens.. nog niet goed...quote:
Ik ben precies het tegenovergesteldequote:Op donderdag 11 april 2019 14:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee ik kijk eigenlijk nooit foto's maar jou schat ik ook rond mijn leeftijd van 36, kort haar, donker blond, ook gewone bouw en casuel gekleed. ik denk ook dat je vrij lang bent zo rond de 1.90 weet niet waarom.
Klein beetjequote:Op donderdag 11 april 2019 14:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zit er zeker helemaal naast
Hoelang ben jij dan?quote:Op donderdag 11 april 2019 14:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben precies het tegenovergestelde![]()
7 jaar jonger, wel donker blond, aan de dikkere kant (geen @:der_mann iig), wel casual gekleed en een ukkie
Ja daarom zeg ik ook, er zit soms een enorm verschil in welk beeld je van iemand hebt in je hoofd dan hoe iemand er echt uitzietquote:Op donderdag 11 april 2019 14:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben precies het tegenovergestelde![]()
7 jaar jonger, wel donker blond, aan de dikkere kant (geen @:der_mann iig), wel casual gekleed en een ukkie
quote:Op donderdag 11 april 2019 14:37 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja daarom zeg ik ook, er zit soms een enorm verschil in welk beeld je van iemand hebt in je hood dan hoe iemand er echt uitziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |