Als je het echt wil weten kun je een overzicht inkijken, online of door op te vragen. Maar schrik er niet te hard vanquote:Op dinsdag 16 april 2019 16:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Maar écht......dit bedrag......en ik hoor hier dagelijks sirenes......en dan élke sirene dit bedrag....dat is een goudmijn gewoon! Ben nu wel oprecht benieuwd naar de ziekenhuiskosten
Ja I know......maar het ziekenhuis heeft nog geen rekening ingediend, schijnt volgens m'n broer nog wel een paar maanden duren......maar ben wel nieuwsgierig denk ik ha ha!quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:12 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Als je het echt wil weten kun je een overzicht inkijken, online of door op te vragen. Maar schrik er niet te hard van
Doen ze pas als de DBC afgesloten is, dat duurt tot einde behandeling (of max een jaar als de behandeling inc controles langer duurt, en dan wordt er na dat jaar een vervolg gestart).quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja I know......maar het ziekenhuis heeft nog geen rekening ingediend, schijnt volgens m'n broer nog wel een paar maanden duren......maar ben wel nieuwsgierig denk ik ha ha!
Dat zijn echt belachelijke bedragen gewoon pffft....quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:16 schreef _Hestia_ het volgende:
Ziekenhuiskosten kun je idd vaak gewoon online inzien. Een opname van mij kostte een keer 42000 euro en het ongeluk van mn ex totaal meer dan een ton
Dan ben je blij dat je zo goed verzekerd bent idd.
Is het al 21 uur???? #zenuwachtig
DBC? En ik moet in juni nog een keer op controle dus sowieso daarna pas?quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:17 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Doen ze pas als de DBC afgesloten is, dat duurt tot einde behandeling (of max een jaar als de behandeling inc controles langer duurt, en dan wordt er na dat jaar een vervolg gestart).
Ja echt bizar, zo'n ambulanceritje is nog niks vergeleken met op de IC liggen, dan tikken een paar weken hard aanquote:Op dinsdag 16 april 2019 16:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat zijn echt belachelijke bedragen gewoon pffft....
Wat is er ook alweer vanavond??![]()
DBC= Diagnose Behandel Combinatie. Dus jij hebt bijv een DBC "gebroken heup" en alle onderzoeken/behandelingen in het zkh worden daaruit gedeclareerd ipv elk onderzoek apart zeg maar.quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
DBC? En ik moet in juni nog een keer op controle dus sowieso daarna pas?
Ik gun het Ajax van harte hoor, maar ben één van de weinige die niet gaat kijkenquote:Op dinsdag 16 april 2019 16:20 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja echt bizar, zo'n ambulanceritje is nog niks vergeleken met op de IC liggen, dan tikken een paar weken hard aan
Heb je je lolbroek weer aan?![]()
Aah okee, wel leerzaam dit!quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:32 schreef quickstepster het volgende:
Goeie uitleg inderdaad. Die DBC is gestart op de dag van je ongeluk, en loopt dus door tot max 1 jaar na dato. Als je eerder niet meer op controle hoeft, zal hij wat eerder gesloten kunnen worden (bijvoorbeeld na juni).
Vaakvakantie? Gewoon vakantie neem ik aan?quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met jullie zo na de vaakvakantie?
Rare autocorrect....quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:22 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Vaakvakantie? Gewoon vakantie neem ik aan?![]()
Ik ben aan het afkicken. En hard ook. Vind er even geen zak aan eigenlijk. Ik slaap slechter en het voelt een beetje leeg in huis, ondanks de katten![]()
Was ook jaloers op Restylermag helemaal niet klagen, vind mezelf een trut dat ik zoveel moeite heb met terug naar "normaal"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |