55 is weer een hoogtepuntje, dan krijg je overal korting.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:53 schreef quickstepster het volgende:
Daarom![]()
Pfff. Dacht ik net dat 30 worden echt niks speciaals is... Valt de brief voor bevolkingsonderzoek op de mat
Dat komt al aardig in de buurtquote:Op donderdag 18 april 2019 10:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
55 is weer een hoogtepuntje, dan krijg je overal korting.
Dus dat is wel iets om naar uit te kijken.
Ja, en tegen die tijd mag je aan 3 bevolkingsonderzoeken als vrouwquote:Op donderdag 18 april 2019 10:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
55 is weer een hoogtepuntje, dan krijg je overal korting.
Dus dat is wel iets om naar uit te kijken.
Duurt hier gelukkig nog wel even.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat komt al aardig in de buurt
Oh... Ja dat is wat minder.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:11 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ja, en tegen die tijd mag je aan 3 bevolkingsonderzoeken als vrouw
Ik vind 30 wel even prima
Broekiequote:Op donderdag 18 april 2019 11:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Duurt hier gelukkig nog wel even.
[..]
Oh... Ja dat is wat minder.
Wij hebben alle geluk huhquote:Op donderdag 18 april 2019 10:11 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ja, en tegen die tijd mag je aan 3 bevolkingsonderzoeken als vrouw
Oh dat is wel bijzonder, dan zou ik toch live naar the passion kijken als ik jou wasquote:Op donderdag 18 april 2019 14:16 schreef _Hestia_ het volgende:
Oja die oproep voor het bevolkingsonderzoek als je 30 wordt, dat was idd wel een momentje vond ik ja.
Het is idd heerlijk weer
Ik heb al boodschappen gedaan, naar de bieb geweest en de eerste was hangt al. Nu wachten op de postbode, zag in de app dat ik post van de bank krijg, dus wel een beetje zenuwachtig
Maar ze komt meestal pas tussen 15-16 uur. Dus maar even in de zon zitten en hopen dat ik me op mn boek kan concentreren.
Ik ben niet gelovig, heb The Passion wel twee keer gezien (in Amersfoort en Enschede). Weet nog niet of ik vanavond ga kijken of dat ik toch gewoon live darten ga kijken. Of dat dus opneem en morgen terugkijk. Jezus komt dit jaar hier uit Apeldoorn, dus heb er in de krant al wel over gelezen waardoor ik toch wel benieuwd benDus kijk vanavond wel waar ik zin in heb
Ja denk dat ik dat ook maar doe, want dan kan ik de reclames tussen darten door morgen met terugkijken doorspoelenquote:Op donderdag 18 april 2019 16:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh dat is wel bijzonder, dan zou ik toch live naar the passion kijken als ik jou was
Ja er staat bij "verwachte bezorgdatum" maar als ik dan eronder klik staat er ook:quote:Op donderdag 18 april 2019 16:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wat gek dat de app aangeeft dat je het wel krijgt maar het is nog niet bezorgd?
3 werkdagen en komende maandag tellen ze niet meequote:Op donderdag 18 april 2019 16:25 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja er staat bij "verwachte bezorgdatum" maar als ik dan eronder klik staat er ook:
[ afbeelding ]
Als je het over de duvel hebt...quote:Op donderdag 18 april 2019 16:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
3 werkdagen en komende maandag tellen ze niet mee
Oh gelukkig maar!quote:Op donderdag 18 april 2019 16:34 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Als je het over de duvel hebt...Denk dat ze thuis in de zon is gaan zitten ofzo voor ze verder ging aan deze kant. Maar ik kan weer opgelucht ademhalen, ging heel ergens anders over.
Ha ha kun je dat niet nee?quote:Op donderdag 18 april 2019 17:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nouja zeg, niet alsof ik daar iets kan doen😂
Nee, jij wel?quote:Op donderdag 18 april 2019 17:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha kun je dat niet nee?
Gelukkig!quote:Op donderdag 18 april 2019 16:34 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Als je het over de duvel hebt...Denk dat ze thuis in de zon is gaan zitten ofzo voor ze verder ging aan deze kant. Maar ik kan weer opgelucht ademhalen, ging heel ergens anders over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |