SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar van vorig jaar was Roglic
*Dagelijks om 15:30 uitgezonden op Eurosport 1
---OPTAKT---
***** Geraint Thomas
**** Adam Yates, Ion Izagirre
*** Jakob Fuglsang, Dan Martin, Enric Mas, Julian Alaphilippe, Daniel Martinez
** Michal Kwiatkowski, Mikel Landa, David Gaudu, George Bennett, Emanuel Buchmann, Tadej Pogacar, Dylan Teuns, Maximilian Schachmann, Bauke Mollema, Alexey Lutsenko, Pello Bilbao, Gorka Izagirre
* Sam Oomen, Patrick Konrad, Rudy Molard, David De La Cruz, Sergio Henao, Lucas Hamilton, Marc Hirschi, Ruben Fernandez, Valentin Madouas, Hugh Carthy, Bjorg Lambrecht, Mikel Nieve, Amaro Antunes, Lawson Craddock, Diego Ulissi, Nicolas Edet, Alexandre Geniez, Victor De La Parte, Gregor Mühlberger, Rohan DennisCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Au, matig :pquote:Op woensdag 10 april 2019 20:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Staat ook gewoon in m'n sig, al jaren, maar goed. Stel speurneuzen hoor.
Twee. Als je denk dat Noriaki Kasai een vrouw is ben je echt een heel erg matige sportliefhebber.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In jouw sig staan 100 namen van allerlei vrouwen die sporten beoefenen waar een normaal mens nooit naar kijkt.
Langlaufen én biatlonquote:Op woensdag 10 april 2019 20:55 schreef VoMy het volgende:
[..]
Au, matig :p
Ik kon me een referentie herinneren naar je vriendin uit het biatlon-topic, dus ik dacht dat ze aan biatlon deed. Ben nog wel op de insta-pagina van Anika Kozica gekomen in mijn zoektocht, dus ik heb er wel plezier aan gehad.
Dat lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:23 schreef Mani89 het volgende:
Kwiatkowski erg sterk. die schrijf ik op voor het eindklassement.
Mark heeft z'n knieën nu al naar de tyfus getrapt.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:57 schreef Mani89 het volgende:
Padoen heeft ook nog niet heel veel gespresteerd dit seizoen.
Ik zat de (verkeerde) vriendin van Heywoodu te zoeken terwijl ze al jaren in haar sig staat kennelijk.quote:
Verdomme.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zat de (verkeerde) vriendin van Heywoodu te zoeken terwijl ze al jaren in haar sig staat kennelijk.
Snap wel dat je dat graag snel gedaan wilt hebben voordat je door mij de vernedering moet ondergaan.quote:
Maar had je hem nou opgesteld?quote:Op woensdag 10 april 2019 21:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Snap wel dat je dat graag snel gedaan wilt hebben voordat je door mij de vernedering moet ondergaan.
Wat een onwetendheid in dit topicquote:Op woensdag 10 april 2019 20:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Twee. Als je denk dat Noriaki Kasai een vrouw is ben je echt een heel erg matige sportliefhebber.
[..]
Langlaufen én biatlon
En Kozica zit in de vriendenkring, dus dat kan goed kloppen.
Dick?quote:Op woensdag 10 april 2019 21:08 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wat een onwetendheid in dit topic
Ook niet weten dat Bruna meegedaan heeft aan het WK Zomerbiatlon![]()
Hier zou ik allemaal grapjes over kunnen maken, maar dat doe ik maar niet.quote:
Die zit inmiddels in het vliegtuig richting de Ardennen.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kwiatkowski inmiddels ook afgestapt
Jan zei eerst Pogacar, maar liet zich overrulen door Kroon. Geen personality.quote:
Pogaicar*quote:
Tja, iemand moet de voorraad van Paredes opmaken. Ook zonde om dat zomaar te laten bederven.quote:Op donderdag 11 april 2019 17:45 schreef Mani89 het volgende:
Wat vinden we ervan dat Carlos Quintero hier met de favorieten omhoog gaat?
Ik moet zeggen dat ik dit ook niet verwacht had. Zeer benieuwd wat ie in Luik-Bastenaken-Luik kan.quote:Op dinsdag 9 april 2019 00:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is je van harte gegund, ouwe reus. Ik hoop dat je niet meer boos op me bent.
twitter:inrng twitterde op donderdag 11-04-2019 om 17:55:40Tomorrow's stage in #Itzulia goes to the Alto de Arrate via one of the hardest climbs in the World Tour, just 3km but a 13 minute effort on a narrow, damp road with concrete sections, too much for Schachmann or can he make it and get his Basque kachi-koshi? https://t.co/WhF113KEEN
reageer retweet
Als Jonas Vingegaard bij je kan blijven ja... dan ben je gewoon slechtquote:Op donderdag 11 april 2019 20:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Onze Sjors verliest vandaag ook gewoon een minuut, daar rijdt de rest van de ploeg dus al een week voor op kop.
Nou klimt Nikolaas doorgaans pas in september een keer goed.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:19 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]
Rootsj ging er ook bij liggen en uit koers..
Het gaat wel hard met de goed klimmende renners bij Sunweb zo
Ik heb er een beetje een Kohl/Schumacher gevoel bij.quote:Op donderdag 11 april 2019 20:44 schreef Marcoss het volgende:
Morgen lijkt me veel te zwaar voor Schachmann, maar 3 ritten winnen slaat eigenlijk al nergens op
Die is zich rustig aan het voorbereiden op een mooie 14e plaats in LBL.quote:Op donderdag 11 april 2019 20:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom is Sam Oomen zo vies matig?
Geen idee. Die ontwikkelt zich in elk geval nauwelijks meer de laatste tijd.quote:Op donderdag 11 april 2019 20:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom is Sam Oomen zo vies matig?
Hij liet wel al zien dat ie smerig goed was vanaf het begin van het seizoen, maar dit is wel wat overdreven ja.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb er een beetje een Kohl/Schumacher gevoel bij.
Hij spreekt het zelf anders uit, maar dat geheel terzijde.quote:
Ze leggen het ook wel goed uit, maar passen het verkeerd toe.quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij spreekt het zelf anders uit, maar dat geheel terzijde.
Wie is dart?quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:54 schreef wimderon het volgende:
Valentijn heeft de fijne kneepjes van papa geleerd?
We gaan haar nog missen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 16:07 schreef showtimer het volgende:
Jan is echt nog slechter dan Jozee in haar begindagen
Muziek helpt ook.quote:Op vrijdag 12 april 2019 16:19 schreef Mani89 het volgende:
@:El-Stinho Komt lekker wielrennen kijken joh. Even stoom afblazen.
Sanchez kan zich beter laten inlopen op deze manier ja.quote:Op vrijdag 12 april 2019 16:21 schreef showtimer het volgende:
Astana rijdt dus het gat dicht naar Astana?
Ik ga me naar de TV verplaatsen. Heb overigens HJ Karakter gekocht.quote:Op vrijdag 12 april 2019 16:19 schreef Mani89 het volgende:
@:El-Stinho Komt lekker wielrennen kijken joh. Even stoom afblazen.
Morgen kunnen ze nog gek gaan doen. Maar Hans Grohe heeft een sterke ploeg.quote:Op vrijdag 12 april 2019 16:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
Sjon gaat die txapela nooit krijgen nie
Gefeliciteerd nog met de nederlaag van Corrie tegen de sympathieke Dolan.quote:Op vrijdag 12 april 2019 16:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga me naar de TV verplaatsen. Heb overigens HJ Karakter gekocht.
Darten hoort niet in Wielrennen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 16:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog met de nederlaag van Corrie tegen de sympathieke Dolan.
Dit lijkt me ook niet de meest slimme tactiek van de troepen van Met Wait.quote:Op vrijdag 12 april 2019 16:31 schreef showtimer het volgende:
Astana doet bijna alles fout tot dusver
Mooi man.quote:
Astana en Bora neutraliseren elkaar toch voortdurend.quote:Op vrijdag 12 april 2019 16:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit lijkt me ook niet de meest slimme tactiek van de troepen van Met Wait.
Toch wel enigszins tegenvallend dat ze de hoofdstad niet Vinokourov hebben genoemd.quote:
Dat is een papa Voeckler light.quote:Op vrijdag 12 april 2019 16:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat zijn broer bij Eibar voetbalde.
Schaam je kapot.quote:Op vrijdag 12 april 2019 16:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En dat de president bij het pensioen van Aleksandr niet Vinokourov is gaan heten.quote:Op vrijdag 12 april 2019 16:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch wel enigszins tegenvallend dat ze de hoofdstad niet Vinokourov hebben genoemd.
Wow wist je dat serieus niet?quote:Op vrijdag 12 april 2019 16:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die vraag zou ik kunnen krijgen ja.quote:Op vrijdag 12 april 2019 16:47 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
"Maarten, weet jij dat zijn broer ook aardig kan voetballen?"
Hij voetbalt bij Eibar, dus het zal reuze meevallen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 16:47 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
"Maarten, weet jij dat zijn broer ook aardig kan voetballen?"
Terwijl het leuker is om te volgen dan Feyenoord.quote:Op vrijdag 12 april 2019 16:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er zijn wel eens dagen dat ik me niet verdiep in Eibar.
Dat kan ik me goed voorstellen ja.quote:Op vrijdag 12 april 2019 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terwijl het leuker is om te volgen dan Feyenoord.
Dat vertelt Herbert niet aan Maarten, enkel dat ie bij Real gespeeld heeft. Dat dan wel weer...quote:Op vrijdag 12 april 2019 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij voetbalt bij Eibar, dus het zal reuze meevallen.
Klöden krijgt een opvolger.quote:Op vrijdag 12 april 2019 16:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pronotechnisch gezien eis ik dat Buchmann hier een goede klassering haalt
Ik zou ook wachten op andere ploegen met ambities voor de rit (we kijken naar jou, Met).quote:Op vrijdag 12 april 2019 16:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nu gaan ze Fuglang bewaren voor de klim die beter blijkt dan Sjon.
Kun je lang wachten.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zou ook wachten op andere ploegen met ambities voor de rit (we kijken naar jou, Met).
Even gekeken. Julz Dean, Jens Zemke en Alexandr Shefer zijn hier de hoofdrolspelers.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:04 schreef wimderon het volgende:
Dit lijkt me geen 40 seconden tussen groupe Henao en P.
Dit is niet leukquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:18 schreef wimderon het volgende:
Ah nee, Landa had gewonnen als hij niet...
Of nee toch niet.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:21 schreef Orphids het volgende:
[..]
Doet wat ie altijd doet...niks tot 10 meter van de streep
Zeker niet, Basken zijn goed opgevoed volkquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind het niet extreem. Geen altijd irritante meerenners in ieder geval.
Het is de week van @Columbiafanquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:26 schreef showtimer het volgende:
Gefelicteerd @:Columbiafan.
Benieuwd naar Lenny zondag.
Mijn stokpaardjes sneuvelen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
Die bora-klassementen zijn aan het evolueren.
Tactisch was het wel een strontpot vandaag ja.quote:
Hij gaat nu een Hans Grohe douchekop kopen. Bijzondere jongen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 16:29 schreef Slobeend het volgende:
Mihai vergelijkt Schachmann met Kim Kirchen.
Schwartzmann?quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:52 schreef Columbiafan het volgende:
Wel leuk om te zien dat Duitsland eindelijk nog eens een echte klimmer heeft.
Kan nog steeds wel tactisch worden morgen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:57 schreef Chiappucci het volgende:
Leuk voor Buchmann. Geen verkeerd rondje voor op je erelijst.
Waarop hopen? Podium in een grote ronde? Want wereldtop in het heuvelwerk is hij nu al min of meer.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:46 schreef Columbiafan het volgende:
De Schach was overigens absoluut niet slecht vandaag. Laat toch wel hopen voor de toekomst.
Waarom gaat iedereen en alles zo hard dit jaar?twitter:faustocoppi60 twitterde op vrijdag 12-04-2019 om 22:01:47Fuglsang, I. Izagirre and A. Yates climbed Arrate in 12 min 47 sec, the fastest ascent since 2010. Around 6,7 watt/kg for them. The effort came after a full-gas race, the stage had ~3100 meters elevation and was raced at 40 km/h...Brutal! #Itzulia https://t.co/2HxguRQzvo#Itzulia https://t.co/p1XxP0zaRp reageer retweet
Het is moeilijk om hier niet cynisch op te reageren.quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:20 schreef Slobeend het volgende:
Waarom gaat iedereen en alles zo hard dit jaar?twitter:faustocoppi60 twitterde op vrijdag 12-04-2019 om 22:01:47Fuglsang, I. Izagirre and A. Yates climbed Arrate in 12 min 47 sec, the fastest ascent since 2010. Around 6,7 watt/kg for them. The effort came after a full-gas race, the stage had ~3100 meters elevation and was raced at 40 km/h...Brutal! #Itzulia https://t.co/2HxguRQzvo#Itzulia https://t.co/p1XxP0zaRp reageer retweet
Als Dré Schulze het hoofd erbij houdt moeten ze het met deze ploeg wel onder controle kunnen houden.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:19 schreef showtimer het volgende:
[..]
Kan nog steeds wel tactisch worden morgen.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als Dré Schulze het hoofd erbij houdt moeten ze het met deze ploeg wel onder controle kunnen houden.
Emoe Kellermann.quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:52 schreef Mani89 het volgende:
Boekman lijkt me wel zo’n mentaal lichtgewicht die helemaal ten onder gaat aan de druk.
Emoe is in interviews altijd een beetje creepy.quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:52 schreef Mani89 het volgende:
Boekman lijkt me wel zo’n mentaal lichtgewicht die helemaal ten onder gaat aan de druk.
Dit is echt mensonterend.quote:Op zaterdag 13 april 2019 00:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
Emoe is in interviews altijd een beetje creepy.
Menchov trekjesquote:Op zaterdag 13 april 2019 00:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is echt mensonterend.
quote:
Ik wist niet dat een Mani een kanaal had.quote:
How tough was it to beat Landis?quote:Op zaterdag 13 april 2019 00:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik wist niet dat een Mani een kanaal had.
Maar wat zegt Renaat nou, ik versta het niet.
Oke ik ben wel een beetje fan nu.quote:[quote]Op zaterdag 13 april 2019 00:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
Een beetje, dit is fucking eng manquote:Op zaterdag 13 april 2019 00:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
We worden beflikkerd.quote:Op zaterdag 13 april 2019 15:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Autosport op ES1. Wat zijn dit voor grappen?
Home of cyclingquote:Op zaterdag 13 april 2019 15:47 schreef showtimer het volgende:
Jeetje, Formula E, heeft dat ook al prioriteit?
Het intens saaie MOTOGP start voordat dit afgelopen is.quote:Op zaterdag 13 april 2019 15:47 schreef showtimer het volgende:
Jeetje, Formula E, heeft dat ook al prioriteit?
Oh, 'gelukkig'.quote:Op zaterdag 13 april 2019 15:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het intens saaie MOTOGP start voordat dit afgelopen is.
Dat is ook wel eens anders geweestquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:09 schreef Chiappucci het volgende:
De laatste etappes van kleine rondes zijn toch wel vaak genot. Minder grote belangen en veel toppers gaan all-in.
Buchmann zal erbij moeten komen in vallei, straks komen er nog venijnige klimmetjes. Vlak voor finish zelfs 500m @10%quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:10 schreef showtimer het volgende:
Groepje Schach zit eigenlijk al te ver
Ja klopt, ligt er ook aan wie er op achterstand staan en hoe sterk de ploeg van de leider is. En natuurlijk ook aan het parcours. Maar de laatste tijd zie je het wel vaker gebeuren.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat is ook wel eens anders geweest
Na vandaag een Vino-UI.quote:
En dan morgen een UI van Direct Energie?quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Na vandaag een Vino-UI.
Total Direct Energie*quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En dan morgen een UI van Direct Energie?
<3 Opportunisme.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En dan morgen een UI van Direct Energie?
Zo iemand noemen we een successupporter.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Na vandaag een Vino-UI.
Wie het kleine niet eert...quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een top-10 plek verdedigen in Baskenland, ambitieus.
Verona is voorop gestuurd om nuttig te zijn, offensief dan wel defensief.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een top-10 plek verdedigen in Baskenland, ambitieus.
Vooruit.quote:Op zaterdag 13 april 2019 17:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
Verona is voorop gestuurd om nuttig te zijn, offensief dan wel defensief.
Jumbo had interesse in Julius Johansen maar toen zeiden ze bij zijn ploeg dat ze beter naar Vingegaard konden kijken. Vervolgens hebben ze Vingegaard een test laten doen, schrokken ze van zijn cijfers en kreeg hij een contract. Geen scouting dus, toeval.quote:Op zaterdag 13 april 2019 17:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vooruit.
Wie heeft Vingegaard gescout?
Beetje Roglic verhaal dus.quote:Op zaterdag 13 april 2019 17:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jumbo had interesse in Julius Johansen maar toen zeiden ze bij zijn ploeg dat ze beter naar Vingegaard konden kijken. Vervolgens hebben ze Vingegaard een test laten doen, schrokken ze van zijn cijfers en kreeg hij een contract. Geen scouting dus, toeval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |