Helemaal eens, maar ik vrees dat ze de dans weer ontspringen.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Chris en Brandon zijn compleet rijp voor de bank
quote:Op woensdag 10 april 2019 18:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
2 Brillen Mefroi
kan iemand een Cappie maken
quote:
Kutkip zou Sabine zeggenquote:Op woensdag 10 april 2019 18:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
dank U
mefroi links withaar .. kippeschopperin indien nodig
mefroi dr naast dubbelbrillerin .. omdat het leuk is
Dat doen vegansquote:Op woensdag 10 april 2019 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kutkip zou Sabine zeggen
En waarom ligt Adriaan in bed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze moeten 'n paar Brahma\s nemenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben ze al een voedingsdeskundige uitgenodigd ?quote:Op woensdag 10 april 2019 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Krijgt hij te weinig goede voedingsstoffen binnen misschien?
Vond ze niet leuk.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:55 schreef puzziepie het volgende:
Jes:'Weet je wat ook gevaarlijk is?
De kans om onder een bus te komen als je zo klein bent'
Weet ik niet. Is misschien wel een idee om dat eens te doen.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:55 schreef formule het volgende:
[..]
Hebben ze al een voedingsdeskundige uitgenodigd ?
quote:Op woensdag 10 april 2019 18:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ze moeten 'n paar Brahma\s nemen
knappies zijn datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is al een keer geweest,Adriaan wist het beter.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet ik niet. Is misschien wel een idee om dat eens te doen.
Weer zo'n denigrerend 'grapje' van Jessie, daar is hij zo goed in.quote:
Ik moest ook lachen.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:58 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Weer zo'n denigrerend 'grapje' van Jessie, daar is hij zo goed in.
Hij is alleen de enige die er om kan lachen.
Shelley dacht ik.quote:
Nee, zijn toch echt meerdere die er wel om kunnen lachen.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:58 schreef Yaksa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 april 2019 18:58 schreef Yaksa het volgende:
[..]
En dat is leuk?quote:Op woensdag 10 april 2019 18:55 schreef puzziepie het volgende:
Jes tegen Dree:'Weet je wat ook gevaarlijk is?
De kans om onder een bus te komen als je zo klein bent'
Goh..gek he, daar kijk ik niet van opquote:Op woensdag 10 april 2019 18:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is al een keer geweest,Adriaan wist het beter.
Ik zal wel geen last van humor hebben....quote:Op woensdag 10 april 2019 19:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo rap als het uit zijn mond komt ja.......
Ze kunnen net zo goed gaan roken, 1 hamburger is slechter dan 1 sigaret.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:01 schreef spapaars het volgende:
Directie wordt lastiggevallen door een kip
[ afbeelding ]
serieus? *hamburger weg legtquote:Op woensdag 10 april 2019 19:04 schreef eskil het volgende:
[..]
Ze kunnen net zo goed gaan roken, 1 hamburger is slechter dan 1 sigaret.
Ah emotionele chantagequote:Op woensdag 10 april 2019 19:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
FRann ; ik hoorde vanmidd iets over bedden uitelkaar ..was dat een grapje?
Jens ; ..still . ja dat is iets wat ze er wel vaker ingooid
En peuk aansteekt?quote:
wat daarna kwamquote:Op woensdag 10 april 2019 19:03 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik zal wel geen last van humor hebben....
We hebben er weer één.quote:
Ik dacht iets van 1.67quote:Op woensdag 10 april 2019 19:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wat daarna kwam
"ik heb nog nooit samen gewoond met zo'n klein iemad , alhoewel
o mn exen waren 5 cm groter dan jij ""
rolde er zo uit ..
Hoe lang is Vlindert ?
prangende Vraag
Volgens mij werkt dat niet bij Jens.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
We hebben er weer één.
Eén keer bij me flikken en je komt nooit mer naast me liggen.
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
We hebben er weer één.
Eén keer bij me flikken en je komt nooit meer naast me liggen.
Nee dat denk ik ook niet, bij Dil werkt het heel goedquote:Op woensdag 10 april 2019 19:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dat niet bij Jens.
Tjezus, dat is idd morele chantage.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
We hebben er weer één.
Eén keer bij me flikken en je komt nooit meer naast me liggen.
Die is niet meer te redden.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet, bij Dil werkt het heel goed
kunnen we ergens gokken wanneer ze weer gaan paffen?quote:Op woensdag 10 april 2019 19:07 schreef formule het volgende:
Gerrit en Jessie zijn alleen nog maar bezig met niet roken
Zou ze het horen? (ik heb die stream nietquote:Op woensdag 10 april 2019 19:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
MYlene staat bij het keukenblok
ooren op stokjes
gesprekje Frann , Jens over Haar
Normaal gesproken zijn ze daar ook een groot gedeelte van de dag mee bezig, wachten op een rookplek en roken.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:07 schreef formule het volgende:
Gerrit en Jessie zijn alleen nog maar bezig met niet roken
Dat je het alleen al probeert.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dat niet bij Jens.
Dat is waar.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat je het alleen al probeert.
Dat doen ze elke week,Chris en His kijken hun dan bijna de iglo uit.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Greet, Jess
ff handjes geven in de Iglow
Staat dat niet ergens in haar boks topic?quote:Op woensdag 10 april 2019 19:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
denk nog geen 1.60
kan ut ook niet vinden
Jessie deed het eerst alleen.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat doen ze elke week,Chris en His kijken hun dan bijna de iglo uit.
Ik denk dat Andrea kleiner is dan Billy.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
denk nog geen 1.60
kan ut ook niet vinden
1.64quote:Op woensdag 10 april 2019 19:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
denk nog geen 1.60
kan ut ook niet vinden
Wie is het minst lui is een betere vraagstelling.quote:
neinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, je hebt gelijk. Wie is daar het minst lui?quote:Op woensdag 10 april 2019 19:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wie is het minst lui is een betere vraagstelling.
Wat is werken daar? GEld verdienen of bezig zijn?quote:Op woensdag 10 april 2019 19:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wie is het minst lui is een betere vraagstelling.
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
la laaaaaaaaaaaaaaa
laaaaaaaaaaaaaaaaaa
senk joe![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nein
kan nooit...Heb t haar eens horen zeggen...onthouden omdat ik ook 1.64SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat niet zo boeiend, wie er werkt en wie niet.quote:
Ach ja, ik bedoel ook 1.62.... Lieg graag over m'n lengtequote:Op woensdag 10 april 2019 19:24 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Heb t haar eens horen zeggen...onthouden omdat ik ook 1.64
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:25 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Ach ja, ik bedoel ook 1.62.... Lieg graag over m'n lengte
En Andrea??quote:Op woensdag 10 april 2019 19:25 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Ach ja, ik bedoel ook 1.62.... Lieg graag over m'n lengte
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nein
kan nooit...Wie de F is Vlinder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Billy,de vlinder van Huub.quote:
Wordt daar wel mooi......quote:Op woensdag 10 april 2019 19:29 schreef DKUp het volgende:
Brandon de moraalridder is ook helemaal niet sympathiek of echt.
Zelden zo'n totaal niks figuur in een RLS meegemaakt.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:29 schreef DKUp het volgende:
Brandon de moraalridder is ook helemaal niet sympathiek of echt.
Dat zal best, ik hoorde hem weer zeggen dat iemand hypocriet was. Onze moraalridder. Mag er snel uit dat jong met al die niksnut meisjes.quote:
Er zijn er teveel daar die moeten opzoutenquote:Op woensdag 10 april 2019 19:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat zal best, ik hoorde hem weer zeggen dat iemand hypocriet was. Onze moraalridder. Mag er snel uit dat jong met al die niksnut meisjes.
Jessie (ja die nu zwanger is) neuken, jong, harde werker, moraalridder.....quote:Op woensdag 10 april 2019 19:31 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Zelden zo'n totaal niks figuur in een RLS meegemaakt.
Wat hebben ze in godsnaam gedacht toen hij gecast werd?![]()
![]()
![]()
Die kutwijvenquote:Op woensdag 10 april 2019 19:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er zijn er teveel daar die moeten opzouten
Ik gun het de productie dan weer wel, dat ze niet van Brandon af kunnen komen!quote:Op woensdag 10 april 2019 19:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Jessie (ja die nu zwanger is) neuken, jong, harde werker, moraalridder.....
Geen goede uitwerking.....
dat bijdehante gedoe tegen elkaar de hele tijdquote:Op woensdag 10 april 2019 19:35 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie gaat merel weer in haar oor likken.
Ze kan hem hebben.......quote:Op woensdag 10 april 2019 19:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat bijdehante gedoe tegen elkaar de hele tijd
“Het is maai Jessie!”quote:Op woensdag 10 april 2019 19:37 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel - Ze is kleiner als mij..
Jessie - Is het niet kleiner als ik?
Nee Jessie, het is kleiner DAN ik, sufkut, als je verbetert, doe het dan goed, eikel.
Graag als iedereen er bij isquote:Op woensdag 10 april 2019 19:38 schreef puzziepie het volgende:
Jens wil het over de lingerie party hebben
dat zie ik toch anders, ze weet haar keutel altijd wel op tijd terug te trekken, het overdreven lachen om zijn grapjes, tis een en al onderdanighed met een grote waffelquote:
Roken is gezondquote:Op woensdag 10 april 2019 19:39 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel - Omdat ik rook, moet ik botox laten zetten, roken is dus dubbel zo duur...
Toch is hij nooit super scherp tegen haar......quote:Op woensdag 10 april 2019 19:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat zie ik toch anders, ze weet haar keutel altijd wel op tijd terug te trekken, het overdreven lachen om zijn grapjes, tis een en al onderdanighed met een grote waffel
dat kan haar niets "verrotten" (haar eigen woorden)quote:Op woensdag 10 april 2019 19:40 schreef zodeju het volgende:
Merel tegen Fran ik ga ook zo naar bed......maar had ze niet voor een paar uur geleden afgesproken met His en Cris om vanavond te vergaderen??
nee, hij heeft haar ook nodig, kloptquote:Op woensdag 10 april 2019 19:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toch is hij nooit super scherp tegen haar......
Wat een logica.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:39 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel - Omdat ik rook, moet ik botox laten zetten, roken is dus dubbel zo duur...
Dat klopt!quote:Op woensdag 10 april 2019 19:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat kan haar niets "verrotten" (haar eigen woorden)
vind het een naar koppel, stelletje bulliesquote:Op woensdag 10 april 2019 19:42 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat klopt!
Jessie is veel milder en voorzichtiger tegen Merel.
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nog niet gerookt
Jess ook niet
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nog niet gerookt
Jess ook niet
Ze heeft haar dag niet. Ze heeft al weken haar dag niet. Ze wil wat organiseren en schuift het afquote:
Ze heeft ook de halve middag in bed liggen janken.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:48 schreef Bramenstruik het volgende:
Sjel staat echt op breken, zou het bijna zielig vinden, maar hier kon e met haar gedrag op wachten
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
in de war met een permanent denk ik
Ze had verwacht dat andere het wel zouden organiseren. Chris de speurtocht, ja mutsquote:
ze vraagt er toch echt zelf om, tis naar, maar best goed dat ze een keer de deksel op haar neus krijgtquote:Op woensdag 10 april 2019 19:48 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ze heeft ook de halve middag in bed liggen janken.
Jessie het vragenuurtje...quote:Op woensdag 10 april 2019 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze had verwacht dat andere het wel zouden organiseren. Chris de speurtocht, ja muts
Geen medelijden mee,quote:Op woensdag 10 april 2019 19:48 schreef Bramenstruik het volgende:
Sjel staat echt op breken, zou het bijna zielig vinden, maar hier kon je met haar gedrag op wachten
Naar mens is het. Echt een naar naar mokkel. Ik hoop dat ze uit de 500 FHM uitgestemd word. Lelijk is zequote:Op woensdag 10 april 2019 19:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze vraagt er toch echt zelf om, tis naar, maar best goed dat ze een keer de deksel op haar neus krijgt
quote:
Ach, hoe erg is het nu om dit door te laten gaan?quote:Op woensdag 10 april 2019 19:52 schreef Laysa het volgende:
Nah ik vind dit ook zielig. Ze heeft als enige deze week echt gewerkt en ze weet zelf ook wel hoe hopeloos het is. Maar Jes en Jens moeten kutten
ware het niet dat Sjel er ook niet van die nobele principes op na houdt, verdersquote:Op woensdag 10 april 2019 19:52 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik heb moeite met 2 tegen 1 principe.
Haantjes die denken dat zij de dienst uitmaken in Utopia, sterf gewoon, pestkoppen!
Gewerkt ????"quote:Op woensdag 10 april 2019 19:52 schreef Laysa het volgende:
Nah ik vind dit ook zielig. Ze heeft als enige deze week echt gewerkt en ze weet zelf ook wel hoe hopeloos het is. Maar Jes en Jens moeten kutten
Bjorn zou het een lekker intiemerig evenement noemen.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:53 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ach, hoe erg is het nu om dit door te laten gaan?
Net zo erg als die totaal nutteloze berg sneeuw?
Ik wel hoorquote:Op woensdag 10 april 2019 19:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Shelly heeft een Bruiloft int verschiet .. maar nu eerst huilen
niemand gunt haar wat Traantjes
Wat dat betreft zijn ze waarschijnlijk elkaars gelijke.....maar gun elkaar iets, ook al is het maar klein.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ware het niet dat Sjel er ook niet van die nobele principes op na houdt, verders
https://www.anitaslingerie.nl/quote:Op woensdag 10 april 2019 19:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
BH mefroi kop uit Purmerend
das heul ver weg vlgens Hops.. ..
kwam vanmidd ter sprake
met nog iemand dr baai
Ach schiet opquote:Op woensdag 10 april 2019 19:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zondag dinsdag en woensdag lange kappersafspraken.
In het begin vond jij Shelley toch leuk?quote:
Agnes wil niet meer,toch?quote:
2 dagen FFquote:Op woensdag 10 april 2019 19:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
In het begin vond jij Shelley toch leuk?
Ik ook. Het zou eens tijd worden.quote:
En die moeten ze betalen...Of die mensen zin hebben om voor een paar mensen te komen......quote:Op woensdag 10 april 2019 19:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
BH mefroi kop uit Purmerend
das heul ver weg vlgens Hops.. ..
kwam vanmidd ter sprake
met nog iemand dr baai
Ze heeft al weken de kans en allerlei hulp aangeboden gekregen.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:56 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik begrijp echt niet dat het die mannen zo belangrijk is om op deze manier iemand de grond in te trappen.
Wat win je daar mee?
komt ook geen sec in dr op om te denenquote:Op woensdag 10 april 2019 19:57 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik ook. Het zou eens tijd worden.Laat die muur maar kapot gaan, dan heeft ze misschien nog een kans 'in het leven'
Reiskosten (zegt Shelley). Maar ja dat zei ze vorige keer ook (zoiets) en toen bleek het toch 1600 euro te zijnquote:Op woensdag 10 april 2019 19:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
En die moeten ze betalen...Of die mensen zin hebben om voor een paar mensen te komen......
Ze had vandaag om 1 uur een afspraak, 6 uur gewerkt ,ze heeft wat het knippen betreft de laatste tijd zeker gewerktquote:Op woensdag 10 april 2019 19:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
En niemand haar meer wil helpen.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:58 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze heeft al weken de kans en allerlei hulp aangeboden gekregen.
Ze weet alles beter, met als gevolg dat vrijwel alles van haar in de soep loopt
Precies dit eigenlijkquote:Op woensdag 10 april 2019 19:57 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik ook. Het zou eens tijd worden.Laat die muur maar kapot gaan, dan heeft ze misschien nog een kans 'in het leven'
Behalve Jessie die haar toch weer steeds benaderde en poging tot helpen deed. Maar heilloze zaakquote:Op woensdag 10 april 2019 19:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En niemand haar meer wil helpen.
quote:
Jessie heeft haar al die tijd nog geholpen ...er achter aan gezeten ..vragenuurtje erbij verzonnen maar als madam het vertikt om ook maar iets aan te nemen en zelf iets gaan doen dan houdt het een keer op..quote:Op woensdag 10 april 2019 19:52 schreef Laysa het volgende:
Gerrit zegt net: Ik heb nog geen zin in een peuk of zoquote:Op woensdag 10 april 2019 20:00 schreef BarryOSeven het volgende:
Gerrit: "Jessie! Ik weet heel eerlijk gezegd niet meer wat ik met mijn tijd moet"
Het niet roken begint al af te brokkelen.
Dat dus,ondankbaar mens.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:00 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Behalve Jessie die haar toch weer steeds benaderde en poging tot helpen deed. Maar heilloze zaak
Jessie en Gerrit werken toch 14 uur per dag?quote:Op woensdag 10 april 2019 20:00 schreef BarryOSeven het volgende:
Gerrit: "Jessie! Ik weet heel eerlijk gezegd niet meer wat ik met mijn tijd moet"
Oh dat komt nog wel.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:01 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Gerrit zegt net: Ik heb nog geen zin in een peuk of zo
Nou echt niet......ze waren helemaal niet lullig tegen haar nu.....zij was het klein kind wiens feestje niet doorging......quote:Op woensdag 10 april 2019 19:52 schreef Laysa het volgende:
Zegt dan ja en doet vervolgens werkelijk geen barst er voorquote:Op woensdag 10 april 2019 20:01 schreef snetje het volgende:
[..]
Jessie heeft haar al die tijd nog geholpen ...er achter aan gezeten ..vragenuurtje erbij verzonnen maar als madam het vertikt om ook maar iets aan te nemen en zelf iets gaan doen dan houdt het een keer op..
In consignatie...BH's?? ik heb m'n gasfles in consignatie...gas op,fles inleveren ,nieuwe gasfles...wat wil Jes doen,tieten erin,tieten eruit????quote:Op woensdag 10 april 2019 19:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hyena's aan tafelt
gesprek over linsjerie
het verkoopt gewoon niet
Brandson ; ahbdfcert
herhalen . avgdte iets
Jess; als ze het in consignatie kan doen .. maar niet op fctuur dat kan niet
Jens ; dit is 1 groot fiasco
Brandson ; daarom heb ik ook mn
handen dr vanaf getrokken![]()
zo eet ze ook, die gruwelijke mond, het heeft iets horrorachtigsquote:Op woensdag 10 april 2019 19:59 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Zo eng,griezelig en vies....toch ook weer fascinerend blijkbaar want ik kijk...wat een griet
Gerrit wil roken. Maar Jessie geeft niet mee. Even kijken hoelang het duurtquote:Op woensdag 10 april 2019 20:00 schreef BarryOSeven het volgende:
Het ergste is dat er niet met haar te praten valt.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:02 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Zegt dan ja en doet vervolgens werkelijk geen barst er voor
Omdat het dan weer een totale verschutting wordt net zoals die andere lingerieshow......quote:Op woensdag 10 april 2019 19:53 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ach, hoe erg is het nu om dit door te laten gaan?
Net zo erg als die totaal nutteloze berg sneeuw?
quote:Op woensdag 10 april 2019 20:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het ergste is dat er niet met haar te praten valt.
Dat is toch wat ze wil??quote:Op woensdag 10 april 2019 19:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
'quote:Op woensdag 10 april 2019 20:04 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel - Leuk hoor, kinderfeestje hier. Ik mis kinderen echt!
Was een tip van Gerrit (die haar nooit ergens mee helpt en haar nog nooit advies gegeven heeft).quote:
Waarmee hebben ze haar de grond in getrapt??? Ze zei meteen al nee ze wil niet praten morgen weer.......quote:Op woensdag 10 april 2019 19:56 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik begrijp echt niet dat het die mannen zo belangrijk is om op deze manier iemand de grond in te trappen.
Wat win je daar mee?
pas betalen als er verkocht is....quote:Op woensdag 10 april 2019 20:02 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
In consignatie...BH's?? ik heb m'n gasfles in consignatie...gas op,fles inleveren ,nieuwe gasfles...wat wil Jes doen,tieten erin,tieten eruit????
Afspraak in de vergadering van maandag was ook dat er vandaag gekeken zou worden hoe het met kaartverkoop en anderen dingen was en er vandaag beslist zou worden of het door zou gaan of nietquote:Op woensdag 10 april 2019 20:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarmee hebben ze haar de grond in getrapt??? Ze zei meteen al nee ze wil niet praten morgen weer.......
Ze hebben alleen gezegd dat als het gecanceld moet worden het snel moet gebeuren en niet op de dag zelf.....
Ja, inderdaad......bleek dat ze nooit naar de kosten had geinformeerd......quote:Op woensdag 10 april 2019 19:58 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Reiskosten (zegt Shelley). Maar ja dat zei ze vorige keer ook (zoiets) en toen bleek het toch 1600 euro te zijn
Waarom moeten die mannen dit afzeggen?quote:Op woensdag 10 april 2019 20:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarmee hebben ze haar de grond in getrapt??? Ze zei meteen al nee ze wil niet praten morgen weer.......
Ze hebben alleen gezegd dat als het gecanceld moet worden het snel moet gebeuren en niet op de dag zelf.....
En de BH`s die er nu nog hangen zijn de meest onverkoopbare maten 75 H bijv.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, inderdaad......bleek dat ze nooit naar de kosten had geinformeerd......
Vanmorgen heeft Cris nog alles met haar doorgenomen en een beetje de leiding er over genomen.....quote:Op woensdag 10 april 2019 20:00 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Behalve Jessie die haar toch weer steeds benaderde en poging tot helpen deed. Maar heilloze zaak
Ze willen niet alleen beslissen. Ze willen het in de groep gooien, maar wat hun betreft gaat de stekker er uit.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:08 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Waarom moeten die mannen dit afzeggen?
Waarom nu?
Waarom meteen?
Wat hebben zij met z'n tweeën er mee te maken?
Zij zijn de baas en hebben beslissingsbevoegdheid?
leerzaam,de Cos/Struisquote:Op woensdag 10 april 2019 20:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
pas betalen als er verkocht is....
goederen / meuk blijft eigendom van leverancier
je rekent af als je verkoopt
gebeurt vaker bij o.a. meubel zaken
Welnee, er zou vanavond vergadert worden en over beslist......quote:Op woensdag 10 april 2019 20:08 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Waarom moeten die mannen dit afzeggen?
Waarom nu?
Waarom meteen?
Wat hebben zij met z'n tweeën er mee te maken?
Zij zijn de baas en hebben beslissingsbevoegdheid?
Huilen met een BH op der bed ..dit is gewoon nog zielig kaartjes proberen te verkopen...quote:
quote:Op woensdag 10 april 2019 20:11 schreef snetje het volgende:
[..]
Huilen met een BH op der bed ..dit is gewoon nog zielig kaartjes proberen te verkopen...
Die BH.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:11 schreef snetje het volgende:
[..]
Huilen met een BH op der bed ..dit is gewoon nog zielig kaartjes proberen te verkopen...
Dat is haar standaard antwoord.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:13 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie - Shell..
Shell - NEE...
Jessie - Ik denk dat het belangrijk is dat je luistert naar het advies van Jens.
Shell - NEE.
Stampt nog net niet met haar voeten op de grond.......hadden we daar niet nog een leuk gifje van. Hoe oud is ze, diep treurig.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:13 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie - Shell..
Shell - NEE...
Jessie - Ik denk dat het belangrijk is dat je luistert naar het advies van Jens.
Shell - NEE.
Sjamp heeft die UI.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Stampt nog net niet met haar voeten op de grond.......hadden we daar niet nog een leuk gifje van. Hoe oud is ze, diep treurig.
quote:Op woensdag 10 april 2019 20:17 schreef DKUp het volgende:
Sheil weer huilen, dit is best wel zielig.
Meen je dat nu??quote:Op woensdag 10 april 2019 20:17 schreef DKUp het volgende:
Sheil weer huilen, dit is best wel zielig.
Hoe ze net meer dan een half uur aan het zeiken waren. Alles om maar een tv-momentje voor elkaar te boksen.quote:
Je kan wel lekker genieten van de natuur. Sjohn denkt daar wel over naquote:Op woensdag 10 april 2019 20:25 schreef formule het volgende:
Ik sla mezelf nog steeds voor de kopik betaal nog steeds 2.50 pm, voor heel veel SL''s
Groen Links zeker, ik pasquote:Op woensdag 10 april 2019 20:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je kan wel lekker genieten van de natuur. Sjohn denkt daar wel over na
Ohhh zijn dat lettertjes!!quote:Op woensdag 10 april 2019 20:30 schreef formule het volgende:
Zo een hekel aan die kleine lettertjes op de verpakkingen
De mannen hebben het weer gedaan.......doe gunnen niemand wat.......quote:Op woensdag 10 april 2019 20:29 schreef MariaElena2018 het volgende:
Wat moeten we hier nu mee Hiske
Wil naar Shelly.
Gaat ze natuurlijk Shelly voeden dat het Jessie zijn schuld is
O, dan mag ik nog niet mopperenquote:Op woensdag 10 april 2019 20:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohhh zijn dat lettertjes!!![]()
Ik zie altijd alleen maar zwarte lijntjes
Gewoon een lekker ijsje is ook goedquote:Op woensdag 10 april 2019 20:32 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Maar Vanielje is altijd fout. Vanilla op zijn engels sta ik toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |