Had je maar een dutje moeten doen.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet je hoe moe ik ben op een schaal van 1 tot 10
Om 18 uur doe je geen dutjes meerquote:Op woensdag 10 april 2019 20:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Had je maar een dutje moeten doen.
Dutjes moeten gewoon de hele dag kunnenquote:Op woensdag 10 april 2019 20:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Om 18 uur doe je geen dutjes meer
Geen ideequote:
Ja eens, maar als je om 18 uur dutje doet, kun je s avonds niet lekker in slaap komen en ben je de dag erna nog veel erger naar de klotequote:Op woensdag 10 april 2019 20:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dutjes moeten gewoon de hele dag kunnen
Lekker zegquote:
Was je weer te laat naar bed gegaan?quote:Op woensdag 10 april 2019 20:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gisteren was ik 30 want toen had ik maar 2,5 uur geslapen
quote:Op woensdag 10 april 2019 20:12 schreef Zosk het volgende:
Ben vandaag nog steeds 30 hoor maar niet qua schaal 1-10 van moeheid
Nee lag op tijd op bed maar kon niet slapen en moest er om kwart voor vijf uitquote:Op woensdag 10 april 2019 20:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was je weer te laat naar bed gegaan?
Weet je wat helpt als je niet kunt slapenquote:Op woensdag 10 april 2019 20:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee lag op tijd op bed maar kon niet slapen en moest er om kwart voor vijf uit
Neequote:Op woensdag 10 april 2019 20:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet je wat helpt als je niet kunt slapen
O dacht dat jij een wilde meid was die nergens om geeftquote:Op woensdag 10 april 2019 20:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja eens, maar als je om 18 uur dutje doet, kun je s avonds niet lekker in slaap komen en ben je de dag erna nog veel erger naar de klote
Fappen met je andere hand.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet je wat helpt als je niet kunt slapen
Jim is net weg johquote:Op woensdag 10 april 2019 20:17 schreef Trollscience het volgende:
@:tt, wie wil mij billenkoek geven?![]()
![]()
![]()
![]()
Jmmr ik ook nietquote:
Ik slaap wel eens met de deur open, dus ben best wel wild jaquote:Op woensdag 10 april 2019 20:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O dacht dat jij een wilde meid was die nergens om geeft
Heftigquote:Op woensdag 10 april 2019 20:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik slaap wel eens met de deur open, dus ben best wel wild ja
Hjbquote:Op woensdag 10 april 2019 20:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Fappen met je andere hand.
Lezen helpt vaak welquote:Op woensdag 10 april 2019 20:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg jammer om te horen
dat is denk ik wel onze favoriete roleplay, na die met de ateliereigenaar en kunststudentquote:Op woensdag 10 april 2019 20:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lijkt mij eerder ingegeven door jouw enorme slimheid, jij weet immers dat niemand door die deur wil.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo cutequote:Op woensdag 10 april 2019 20:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat is denk ik wel onze favoriete roleplay, na die met de ateliereigenaar en kunststudent
Sowquote:Op woensdag 10 april 2019 20:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lijkt mij eerder ingegeven door jouw enorme slimheid, jij weet immers dat niemand door die deur wil.
Arme jijquote:Op woensdag 10 april 2019 20:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, ook podcast geluisterd, muziek geluisterd, gefapt
Pls jij zou je nieren afstaan om door die deur te mogenquote:Op woensdag 10 april 2019 20:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lijkt mij eerder ingegeven door jouw enorme slimheid, jij weet immers dat niemand door die deur wil.
Joh da mendequote:
Het gaat mij niet om je lichaam, we kunnen gewoon door de deur converseren.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pls jij zou je nieren afstaan om door die deur te mogen
Tijdens het fappen wel ja. Lullen tijdens het aftrekken is zo niet geil.quote:
Nee bedanktquote:Op woensdag 10 april 2019 20:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om je lichaam, we kunnen gewoon door de deur converseren.
Op welke manierquote:Op woensdag 10 april 2019 20:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen hoor maar dat wil je zelf niet.
Ik word echt ongemakkelijk van jequote:Op woensdag 10 april 2019 20:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kweenie, maar wij kunnen wel samen een " Inside " joke maken
Oeiquote:Op woensdag 10 april 2019 20:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik word echt ongemakkelijk van je
Watquote:
Trouw dan niet denk ik dan, maar ja dat is tegenwoordig blijkbaar raar en "incel". Fucking debiele wereld ik hoop dat de zeespiegel snel stijgt en iedereen naar de tyfus gaat.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik word echt ongemakkelijk van je
Achquote:
Nibbit atmquote:Op woensdag 10 april 2019 20:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waar zit je zoal mee in de maag?
Hahahaquote:Op woensdag 10 april 2019 20:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Trouw dan niet denk ik dan, maar ja dat is tegenwoordig blijkbaar raar en "incel". Fucking debiele wereld ik hoop dat de zeespiegel snel stijgt en iedereen naar de tyfus gaat.
Lol je moest eens wetenquote:Op woensdag 10 april 2019 20:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij ziet je niet graag ongemakkelijk.
Vind het echt kut dat het nog licht is en ik in bed wil liggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |