Erik was ook totaal niet gemotiveerdquote:Op woensdag 10 april 2019 15:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Benieuwd hoelang hij het vol houdt, Erik rookte die avond alweer
Ik vind van niet , maar ben benieuwd hoe/of ze het gaan volhoudenquote:
Straks raken de streamers met het geluid aan ook onder hypnose..quote:Op woensdag 10 april 2019 15:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind van niet , maar ben benieuwd hoe/of ze het gaan volhouden
uhhhhhhquote:Op woensdag 10 april 2019 15:58 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Straks raken de streamers met het geluid aan ook onder hypnose..
Rustige plek ook....quote:Op woensdag 10 april 2019 16:00 schreef puzziepie het volgende:
Ger zijn veilige plek is een technoclub![]()
Jaquote:Op woensdag 10 april 2019 16:06 schreef freaky40 het volgende:
A3 gaat op 3 mensen stemmen. Jens: ga je weer spreiden? A3: nee ik ga vol.....
Zou voor mij ook de meest chille gedachte zijn , ik ga zelf ook naar technofeestenquote:
Vergeet dat maar.quote:Op woensdag 10 april 2019 16:15 schreef QuarterBack het volgende:
Gerrit is weer helemaal helder helemaal nieuw en fris en een nietroker, dikke kans dat 'ie weer trek in Sjellie krijgt ook, een hele nieuwe act, de lieve zorgzame Gerrit waar Sjellie onmiddelijk weer plat voor gaat
Heb je meegedaan?werkt vast ook op afstand...wellicht. Heb t niet gezien.oww dat roken,ik doe t al zo lang...quote:Op woensdag 10 april 2019 15:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind van niet , maar ben benieuwd hoe/of ze het gaan volhouden
Neehoor, Sjellie is een notoire huishoer, die valt voor elk slijmverhaal wat Gerrit komt aandragenquote:
quote:Op woensdag 10 april 2019 16:00 schreef puzziepie het volgende:
Ger in een techniclub...zie je t voor je? Ger wordt uitgelachenquote:Op woensdag 10 april 2019 16:00 schreef puzziepie het volgende:
Ik zie dat voor me idd , Ik ga zelf ook helemaal los op een feestje en er zijn genoeg heren die losgaan op een technofeestquote:Op woensdag 10 april 2019 16:23 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
[..]
Ger in een techniclub...zie je t voor je? Ger wordt uitgelachen
Regel één van Utopia inwoners, bemoei je noooit met de act van een anderquote:Op woensdag 10 april 2019 16:27 schreef sjampoeh het volgende:
en dat geklungel van dre en fran valt de mannen niet op ?
quote:Op woensdag 10 april 2019 16:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie dat voor me idd , Ik ga zelf ook helemaal los op een feestje en er zijn genoeg heren die losgaan op een technofeest
Ja, jij of anderen maar Ger?quote:Op woensdag 10 april 2019 16:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie dat voor me idd , Ik ga zelf ook helemaal los op een feestje en er zijn genoeg heren die losgaan op een technofeest
Ik snap het niet, Wat is er zo raar aan Ger op een technofeest?quote:Op woensdag 10 april 2019 16:30 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
[..]
Ja, jij of anderen maar Ger?
Dat dusquote:Op woensdag 10 april 2019 16:33 schreef DKUp het volgende:
Oh Myleentje is verliefd en Jensie niet![]()
Oei
Zoquote:Op woensdag 10 april 2019 16:30 schreef Giggio het volgende:
jens-kom-uit-de-kast vind mielelein niet de moeder van zijn kinderen?
nee de 2de papa van zijn kinderen moet hij nog ontmoeten
En het is niet wederzijds....quote:Op woensdag 10 april 2019 16:33 schreef DKUp het volgende:
Oh Myleentje is verliefd en Jensie niet![]()
Oei
Eensquote:Op woensdag 10 april 2019 16:35 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Zo
Flauwekul dat homogedoe over Jens...Jens zit goed in z'n vel als t wel zo is dan doet ie dat en als t niet zo is dan doet ie t niet...nu dus niet!
nix geen flauwekul - gewoon de gayradar die begon te piepen en nog steeds - niets mis mee - wachten is op het momentquote:Op woensdag 10 april 2019 16:35 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Zo
Flauwekul dat homogedoe over Jens...Jens zit goed in z'n vel als t wel zo is dan doet ie dat en als t niet zo is dan doet ie t niet...nu dus niet!
Tis meer omdat ik Ger een K3 type vind en al die Hollandse liedjes....ik denk dat ie t zegt om stoer te doen....quote:Op woensdag 10 april 2019 16:34 schreef puzziepie het volgende:
Ad en Jens over Mylene , Jens denkt niet dat hij en Mylene bij elkaar zouden blijven na Utopia, Adje snapt Jens helemaal nu Jens dat zo zegt
[..]
Ik snap het niet, Wat is er zo raar aan Ger op een technofeest?
Het leuke is dat op zulke feesten iedereen heel verschillend is met de enige overeenkomst : uit je dak gaan op een lekkere techno set
Je wordt er heel erg chill en/of lui van, die kutwijven zijn dus onder hypnose.quote:Op woensdag 10 april 2019 16:40 schreef QuarterBack het volgende:
De gehypnoosden zijn uber relaxed nu
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 april 2019 16:40 schreef QuarterBack het volgende:
De gehypnoosden zijn uber relaxed nu
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 april 2019 16:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je wordt er heel erg chill en/of lui van, die kutwijven zijn dus onder hypnose.
Wat was het doel van Andrea eik?quote:
Ja dat was echt grappig.quote:Op woensdag 10 april 2019 16:49 schreef freaky40 het volgende:
Het leukste moment van die Dre was haar in een berenpakje laten lopen...en dat was het dan.
Het is een werkkamp tenslotte, zo verkopen ze zichzelf tenminste, continue lopen ze te roepen dat er gewerkt moet worden, en zelfs elke autlist/debiel/wijf/homo/lesbo daar kan stenen leggenquote:Op woensdag 10 april 2019 16:47 schreef freaky40 het volgende:
Al die hectare moeten bestraat worden van de Febo blijkbaar...
Misschien wel het hoogtepunt van dit jaar Utopia...normaal lach ik niet zo om wat ik zie daar of dat een bewoner iets hilarisch doet. Maar dit was goud! En live op stream was het leuker dan op TV, te kort geknipt.quote:
Verloren stem als je nu op Dre gaat. Die is nieuw en die gaat toch nergens heen.quote:Op woensdag 10 april 2019 16:53 schreef puzziepie het volgende:
Als Dre zo doorgaat weet Adje wel op wie hij gaat stemmen
Jens en Adje vinden haar vervelend, Adje vindt Dre de nieuwe Tim maar dan in vrouwelijke vorm
Je kan nu beter op Sheil of Myleentje stemmen.quote:Op woensdag 10 april 2019 16:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Verloren stem als je nu op Dre gaat. Die is nieuw en die gaat toch nergens heen.
Yep, dat heeft nog wel effect.quote:Op woensdag 10 april 2019 16:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je kan nu beter op Sheil of Myleentje stemmen.
Klopt ,Adje gaat op Sjell en weet dat Dre ,net als Dil en Kil nieuw is en dus(nog) niet weggaatquote:Op woensdag 10 april 2019 16:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Verloren stem als je nu op Dre gaat. Die is nieuw en die gaat toch nergens heen.
Ze denkt dat ze stoer en gevat/direct is maar bereikt het tegendeel.quote:Op woensdag 10 april 2019 16:54 schreef puzziepie het volgende:
Wat een naar mokkel die Dre , doet geen flikker daar , en maar een grote bek opzetten
Oh ja hennep.quote:
Wat haar weer niet luktquote:Op woensdag 10 april 2019 17:10 schreef QuarterBack het volgende:
Ik snap effe niet wat His zo vreselijk vind, iets met 100 broden verkopen
En eindelijk kan Chris haar "we moete bijmekaar kome" weer proberen
Hun eten staat al in de ovenquote:Op woensdag 10 april 2019 17:12 schreef Yaksa het volgende:
Komen er nog "eters op woensdag" vandaag?
Ik vind het wel tijd voor de speurtochtquote:Op woensdag 10 april 2019 17:12 schreef QuarterBack het volgende:
Hehe, ze moeten er maar mee kappen, het kan Merel al geen reet meer schelen dat vergaderen
Maar dat wisten we al 2 dagen terug
Die Franny doet niets anders dan in de zon zitten/liggen/hangen. Die kop is gewoon lelijk bruin.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:17 schreef puzziepie het volgende:
Jens over de 2 luiwammesen Andrea en Tranny die de hele dag niets anders hebben gedaan dan zitten en wachten op een 'wildplasser'
Ohh stoerquote:Op woensdag 10 april 2019 17:19 schreef freaky40 het volgende:
Brandon is klaar met het hele man/vrouw gedoe...Ik ben klaar met Brandon en dat ga ik je over 2 weken laten zien!
Andrea heeft deze hele week ook geen ene moer gedaan , beetje hetzelfde verhaal als met Tranny ,al zit zij er nog maar een week.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die Franny doet niets anders dan in de zon zitten/liggen/hangen. Die kop is gewoon lelijk bruin.
Ja klopt. Het enige dat druk is bij haar is haar mondquote:Op woensdag 10 april 2019 17:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Andrea heeft deze hele week ook geen ene moer gedaan , beetje hetzelfde verhaal als met Tranny ,al zit zij er nog maar een week.
Andrea komt daar ook alleen maar om lekker te luieren
Jaquote:Op woensdag 10 april 2019 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja klopt. Het enige dat druk is bij haar is haar mond
Het werkt gewoon nietquote:Op woensdag 10 april 2019 17:23 schreef QuarterBack het volgende:
Chris ligt al op haar rug bij de mannen, ze gooit haar kut in de ring, lafkut
Chippendales?quote:Op woensdag 10 april 2019 17:21 schreef mazaru het volgende:
Brandon vraagt wat er besteld is. Christel hapert en zegt dat er alleen sushi en 2 waterpistolen zijn besteld.
Ze vergeet even de 'voetenpedicure' die besteld is en al die andere dingen. Tasjes, Chippendales, ondergoed, make-up....
Kan wel zijn maar als die trutten zelf geen actie ondernemen haakt Merel ook af en terecht.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:29 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Dit gesprek moeten ze met merel voeren ipv kristèl, dat was de stille kracht achter wrtw en bestel maar, bestel maar
Ach laffe jochies
Christel liep al uren zich uit de naad te brullen dat het niet werkt. Echt heel raar dat ze het er dan met Christel over hebben hoorquote:Op woensdag 10 april 2019 17:29 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Dit gesprek moeten ze met merel voeren ipv kristèl, dat was de stille kracht achter wrtw en bestel maar, bestel maar
Ach laffe jochies
Merel is de faalhaas in deze, maar die is moeilijk verbaal te overwinnen dus snap de jochies welquote:Op woensdag 10 april 2019 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan wel zijn maar als die trutten zelf geen actie ondernemen haakt Merel ook af en terecht.
Kan ik geef Merel gelijkquote:Op woensdag 10 april 2019 17:32 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Merel is de faalhaas in deze, maar die is moeilijk verbaal te overwinnen dus snap de jochies wel
Welk grapje ?quote:Op woensdag 10 april 2019 17:35 schreef yaello het volgende:
Oh oh, er is weer een grapje met Greet uitgehaald hoor, arme jongen
Een zogenaamde bakwedstrijd. Gerrit is vooral bang voor gezichtsverlies wanneer er meer broden van Hiske worden verkocht.quote:
Nee die is echt pissedquote:Op woensdag 10 april 2019 17:38 schreef danaqui het volgende:
[..]
Die zit lekker de boel in de zeik te nemen
Niet meegekregen /gezienquote:
Ja best wel kinderachtigquote:Op woensdag 10 april 2019 17:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet meegekregen /gezien
Oh bak wedstrijd grapje van Tran en Jes dus
Ger zijn ego heeft overduidelijk een flinke deuk gekregen : eerst Jens die een grotere piel heeft , en nu een bak grap
Wat een kind
Ik zou iemand van buiten inroepen die er verstand van heeftquote:
Dàt is het!!quote:Op woensdag 10 april 2019 17:43 schreef formule het volgende:
Gerrit is nu al chaggi omdat hij niet rookt
Het eten staat al in de oven, maar verder geen ideequote:Op woensdag 10 april 2019 17:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
eten op woensdag ?
gaat dat vandaag niet door
..
Ja weet ik veel één bestelling dus meerquote:
Het is al betaaldquote:
Die is allang blij dat die een mogelijkheid ziet om ervan af te komen. 's morgens weer lekker uit slapenquote:
Kliederen ze lekker elkaars rotkop onder; klaarquote:Op woensdag 10 april 2019 17:53 schreef formule het volgende:
Dylan en Kaylee zijn het oneens over een muurschildering in de tatoo shop
Zeikwijf en "sorry" Ik ga die lekker als bijnamen gebruiken, gewoon omdat het kanquote:Op woensdag 10 april 2019 17:53 schreef formule het volgende:
Dylan en Kaylee zijn het oneens over een muurschildering in de tatoo shop
Ik zie het niet zo? Die wil His helpen.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:01 schreef QuarterBack het volgende:
Jessie is een vreselijke verliezer nu 'ie zijn grapje terug in zijn face krijgt
JE UIquote:Op woensdag 10 april 2019 17:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hops kan het niet indr eentje
jawel .. Bakken zal je
lui secreet
Jessie is regelt allesquote:Op woensdag 10 april 2019 18:02 schreef Poezewoes het volgende:
Jessy bemoei je nu eens niet overal mee.
Hij had niet verwacht dat Ger er niet blij mee zou zijn. Ik vind het lachen dat Ger zijn grapjes niet waardeert en er wat van zegt.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:01 schreef QuarterBack het volgende:
Jessie is een vreselijke verliezer nu 'ie zijn grapje terug in zijn face krijgt
welk grapjequote:Op woensdag 10 april 2019 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij had niet verwacht dat Ger er niet blij mee zou zijn. Ik vind het lachen dat Ger zijn grapjes niet waardeert en er wat van zegt.
Waar bemoeit die Jessie zich ook altijd mee. overal zich in mengen.
Gerrit vind het alleen chill als hij zelf dat geintje had verzonnenquote:Op woensdag 10 april 2019 18:01 schreef formule het volgende:
Gerrit vindt het allemaal niet chill, ga roken man
Wedstrijdje tussen Ger en Hiske voor de broden.quote:
ah okquote:Op woensdag 10 april 2019 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wedstrijdje tussen Ger en Hiske voor de broden.
Ja, het klinkt ook als een groot toneel spel. His is er niet goed in.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:05 schreef QuarterBack het volgende:
Paniek spelen overal, heel goed dat werkte in 1 ook altijd geweldig, daar houden schuimpjes van, en de alleskopers, 25 broden ineens , dat is geen honger hebben dat is doneren en het spelletje meespelen
Gerrit heeft groot gelijk zijn stekker daar uit te halen
Boerkaquote:Op woensdag 10 april 2019 18:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
JE UI![]()
boerka, dreadlocks wat is het
Nee, dit werd hem in de schoot geworpen.......sneller komt hij er niet vanaf........quote:Op woensdag 10 april 2019 18:07 schreef Jemoederniet het volgende:
Mooi excuus voor Gerrit om niets meer te doen voortaan. Dacht al zo druk als ie bezig is de laatste weken, dat gaat ie niet lang volhouden.
Zou veel vaker moeten gebeuren. Wat dat betreft mis ik Tim wel, die kon His en Chris altijd zo heerlijk op de kast jagen.quote:
Grappig dat het ook 'ten koste' van His gaat ,en die ziet er de grap wel van inquote:Op woensdag 10 april 2019 18:07 schreef Poezewoes het volgende:
Grapjes ten koste van een ander, daar is Jessy goed in, die grijze duif
Fijn dat Ger nu zo doet, mag die Ger ook niet, maar dit is dan wel weer leuk.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:07 schreef Poezewoes het volgende:
Als in nu qua voorbereiding op hun etentje in de iglo?quote:Op woensdag 10 april 2019 18:09 schreef zodeju het volgende:
Maar waarom zou Chris Hiske niet kunnen helpen deze keer.......
Om het dan ook niet te doenquote:Op woensdag 10 april 2019 18:12 schreef zodeju het volgende:
Cris was niet met het eten bezig, en ook niet met het opruimen......vaak staat Hiske er bijna alleen voor......
Die gast maakt altijd grapjes. Het maakt het wat leukerquote:Op woensdag 10 april 2019 18:07 schreef Poezewoes het volgende:
Ja, dat zou ook nog kunnen want Cris vindt de oven in de gaten houden koken......quote:Op woensdag 10 april 2019 18:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als in nu qua voorbereiding op hun etentje in de iglo?
quote:Op woensdag 10 april 2019 18:14 schreef Bestweldonker het volgende:
Ger sopt zich een weg door de deegmixer met een nat doekje.
En hij neemt zichzelf niet serieusquote:Op woensdag 10 april 2019 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gast maakt altijd grapjes. Het maakt het wat leuker
Omdat Hiske zwaar verliefd is op Cristel, pikt ze heel veel van haar.quote:
Op FB is Jessy allang heilig, dus doe geen moeite.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:16 schreef Poezewoes het volgende:
Wanneer gaan ze naar de paus, om Jessy heilig te laten verklaren?
Cris is ook heel gauw afgeleid , en met dat warrige hoofd vergeet ze waar ze mee bezig was.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:16 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Omdat Hiske zwaar verliefd is op Cristel, pikt ze heel veel van haar.
Al langer niet volgens mij ?quote:Op woensdag 10 april 2019 18:16 schreef IkFok het volgende:
[..]
Het zit niet helemaal lekker tussen die 2
Ger vind het ook alleen grappig als hij zelf zo veel broden had verkocht en His nietsquote:Op woensdag 10 april 2019 18:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gerrit vind het alleen chill als hij zelf dat geintje had verzonnen
Het 1e stukje geen idee maar ze pikt idd heel erg veel van Chrisquote:Op woensdag 10 april 2019 18:16 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Omdat Hiske zwaar verliefd is op Cristel, pikt ze heel veel van haar.
Chris denkt dat ze alles kan maken omdat ze er als eerste was. M.a.w. ze doet geen zak.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Cris is ook heel gauw afgeleid , en met dat warrige hoofd vergeet ze waar ze mee bezig was.
Dat er mensen zijn die überhaupt dat oude vunzige brood kopen voor veel te veel geld vind ik onbegrijpelijk!quote:Op woensdag 10 april 2019 18:17 schreef formule het volgende:
Ik zou die brooddeeg machine niet op de grond zetten, opeen tafel of zo lijkt me beter
Het eerste stukje is mijn aanname, ik denk dat Hiske zwaar verliefd is op Cris.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het 1e stukje geen idee maar ze pikt idd heel erg veel van Chris
En 25 stuks ineens, dan ben je een echte fan, of familie van Hisquote:Op woensdag 10 april 2019 18:20 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die überhaupt dat oude vunzige brood kopen voor veel te veel geld vind ik onbegrijpelijk!
Arm schuim, dat niet weet dat we naar een tv programma kijken, sneue mensen.
Of een restaurantquote:Op woensdag 10 april 2019 18:23 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
En 25 stuks ineens, dan ben je een echte fan, of familie van His
Ik zag ook paardenbloemenquote:Op woensdag 10 april 2019 18:23 schreef Bestweldonker het volgende:
Ben zo blij met deze SL!
Zie je hoe mooi het eerste groen is?
Prachtig!
Volgens mij is ze echt heel erg verdrietig op dit moment......tuurlijk is het leuk dat iemand zoveel broden bij je bestelt maar raakte in paniek dat ze er alleen voor stond.....waarom Cris dan niet aanbood om haar te helpen ipv. dat ze het een rare aktie vond en belachelijk....leek net of ze een beetje jaloers was.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:21 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Oh wat is ze blij. Je zult tegenover haar zitten met eten
Chris komt meer en meer als egoïstische persoon overquote:Op woensdag 10 april 2019 18:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij is ze echt heel erg verdrietig op dit moment......tuurlijk is het leuk dat iemand zoveel broden bij je bestelt maar raakte in paniek dat ze er alleen voor stond.....waarom Cris dan niet aanbood om haar te helpen ipv. dat ze het een rare aktie vond en belachelijk....leek net of ze een beetje jaloers was.
Ohhh....waarvan??quote:Op woensdag 10 april 2019 18:27 schreef Jemoederniet het volgende:
Heb je die legging op de markt gekocht, vraagt eetschuimpje.
Ja zegt Chris.
Ik zie Jessie veel liever zonder Greet.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:08 schreef formule het volgende:
Jessie is Gerrit kwijt, het is de Gerrit niet meer
Ik weet het ook niet, welke debiel koopt 25 brodenquote:
Snel weghalen.quote:
Ik vind het ook zo vreemd dat het Cris het bijna nooit over haar zoons heeft.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Chris komt meer en meer als egoïstische persoon over
Misschien hebben haar zoons wel gezegd dat ze het niet over hen mocht hebben.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:30 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik vind het ook zo vreemd dat het Cris het bijna nooit over haar zoons heeft.
Erik heeft het tientallen malen vaker over zijn kinderen dan Cris, zo vreemd van haar...
Geen idee, maar ik kan me niet voorstellen dat een restaurant 3 dagen gaat wachten op 25 oude broden, terwijl ze dagverse broden voor de helft kunnen krijgen.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, welke debiel koopt 25 broden
Onbegrijpelijk. Tenzij de koper HolleBolleGijs is.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:31 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik kan me niet voorstellen dat een restaurant 3 dagen gaat wachten op 25 oude broden, terwijl ze dagverse broden voor de helft kunnen krijgen.
Hotel De Witte Bergen misschien?quote:Op woensdag 10 april 2019 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, welke debiel koopt 25 broden
Ik vind dat haar zoons er niet toe doen. Die zijn volwassen, en hoeven niet bij het programma betrokken te worden ook niet in de cos.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:30 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Erik heeft het tientallen malen vaker over zijn kinderen dan Cris, zo vreemd van haar...
Ik hoor haar er nooit over of ze moeten op visite komen, maar nooit in een verhaal ofzo.......nu kan dat ook de afspraak zijn dat ze gemaakt heeft met haar kinderen.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:30 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ach ja..............zou kunnen, maar als je goed over iemand praat, wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 10 april 2019 18:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien hebben haar zoons wel gezegd dat ze het niet over hen mocht hebben.
febo zal er wel achter zitten,quote:Op woensdag 10 april 2019 18:31 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik kan me niet voorstellen dat een restaurant 3 dagen gaat wachten op 25 oude broden, terwijl ze dagverse broden voor de helft kunnen krijgen.
Dat haar maakt haar niet jonger........quote:Op woensdag 10 april 2019 18:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vreselijke wijf weer.
Ik heb gelezen dat die zonen zelf niet willen dat ma labiel het over ze heeft.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat haar zoons er niet toe doen. Die zijn volwassen, en hoeven niet bij het programma betrokken te worden ook niet in de cos.
Misschien willen ze dat ook niet. Je weet het niet, maar kan zomaar dat ze er helemaal niet mee geassocieerd willen worden. Haar ding.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:32 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ach ja..............zou kunnen, maar als je goed over iemand praat, wat is daar mis mee?
De deal met thuis is toch geweldig, Chris leeft gratis in Utopia, de kids leven gratis thuis omdat Talpa alle kosten betaaldquote:Op woensdag 10 april 2019 18:30 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat is toch van de bv.......??quote:Op woensdag 10 april 2019 18:32 schreef Inca het volgende:
[..]
Nou van het geld wat ze verdient van het verkopen van sieraden
Ik hoop dat Cris op de bank komt, lekker drama.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:33 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
De deal met thuis is toch geweldig, Chris leeft gratis in Utopia, de kids leven gratis thuis omdat Talpa alle kosten betaald
De furieusheid waarmee Chris elke twee maanden haar tegenstemmers aanvalt is werkelijk paranoia, ze wil blijven desnoods met geweld
Dat huis thuis is er niet meer.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:33 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
De deal met thuis is toch geweldig, Chris leeft gratis in Utopia, de kids leven gratis thuis omdat Talpa alle kosten betaald
De furieusheid waarmee Chris elke twee maanden haar tegenstemmers aanvalt is werkelijk paranoia, ze wil blijven desnoods met geweld
Of het is ruilhandel geweest. Dan is het opeens wel ok.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:32 schreef Inca het volgende:
[..]
Nou van het geld wat ze verdient van het verkopen van sieraden
Same old same old, alles met krullen is lui bewijst Utopia alquote:Op woensdag 10 april 2019 18:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat huis thuis is er niet meer.
Is er nog een krullen update, hoe hangen ze erbij vandaag?
Die kids schamen zich rot.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:33 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Chris en Brandon zijn compleet rijp voor de bankquote:Op woensdag 10 april 2019 18:34 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik hoop dat Cris op de bank komt, lekker drama.
mot ze ff proberenquote:Op woensdag 10 april 2019 18:38 schreef Jemoederniet het volgende:
Lelijke kip vindt eetschuimpje. Ze vindt het maar eng en ze schopt ook als het nodig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |