Vond het allemaal net wat te zoetsappig en net wat te voorspelbaar.quote:Op woensdag 10 april 2019 15:49 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
minder dan Derek...misschien.. maar nog steeds geniaal. Vooral het stukje: I AM NO PEDO YOU FAT USELESS GINGER CUNT
Herkende er wel wat inquote:Op woensdag 10 april 2019 15:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vond het allemaal net wat te zoetsappig en net wat te voorspelbaar.
Ja ik ook, want ik haat 95% van de bevolking. Was wel enigzins vermakelijk, maar staat niet in z'n top 5 van beste series ofzo.quote:
Ik het vooral geen zin meer hebbenquote:Op woensdag 10 april 2019 15:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ik ook, want ik haat 95% van de bevolking. Was wel enigzins vermakelijk, maar staat niet in z'n top 5 van beste series ofzo.
LEUGENSquote:Op woensdag 10 april 2019 15:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vond het allemaal net wat te zoetsappig en net wat te voorspelbaar.
Ik heb altijd zinquote:Op woensdag 10 april 2019 15:53 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik het vooral geen zin meer hebben
Zelf zonder ditquote:Op woensdag 10 april 2019 15:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Na het overlijden van je partner niet, dan lijkt even alles nutteloos
zullen er vast genoeg zijn die ook zonder het verlies van een geliefde nergens meer zin in hebbenquote:
Ohw dat zekerquote:Op woensdag 10 april 2019 15:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
zullen er vast genoeg zijn die ook zonder het verlies van een geliefde nergens meer zin in hebben
Je moeder Gonny komt ook vaak door haar nieuwe naam.quote:Op woensdag 10 april 2019 16:03 schreef Pensylvania het volgende:
komt door die nieuwe naam waarschijnlijk
ik snap deze nietquote:Op woensdag 10 april 2019 16:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je moeder Gonny komt ook vaak door haar nieuwe naam.
waaromquote:Op woensdag 10 april 2019 16:04 schreef Driepink het volgende:
Vind het wel apart dat ik nog steeds blauw ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |