quote:Op woensdag 10 april 2019 11:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wilde lachen maar het lukte me niet.
[ afbeelding ]
Kijk, zo ken ik jullie weerquote:Op woensdag 10 april 2019 11:48 schreef Solotovski het volgende:
Tyf lekker op met je modbaak
Maak klb nog meer kapot
Stelletje kneuzen
Onkruid vergaat nietquote:Op woensdag 10 april 2019 11:49 schreef Driepink het volgende:
Valt me tegen van de users hier.. had verwacht dat ze die haags en VK inmiddels wel weggejaagd hadden.. beetje jammer
Matige comeback hoorquote:Op woensdag 10 april 2019 11:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij bent geen onkruid, jij bent gewoon troep
kquote:Op woensdag 10 april 2019 11:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Klopt
ik spring wel even van een brug nu
Rustaaaaaaagggquote:Op woensdag 10 april 2019 11:48 schreef Solotovski het volgende:
Maak klb nog meer kapot
Stelletje kneuzen
als ik zeg dat ik wil dat ze op-weg- dan wordt dat weggehaaldquote:Op woensdag 10 april 2019 11:49 schreef Driepink het volgende:
Valt me tegen van de users hier.. had verwacht dat ze die haags en VK inmiddels wel weggejaagd hadden.. beetje jammer
Zoek hulpquote:Op woensdag 10 april 2019 11:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Klopt
ik spring wel even van een brug nu
Mij krijg je niet zo snel wegquote:Op woensdag 10 april 2019 11:49 schreef Driepink het volgende:
dat is de droomquote:Op woensdag 10 april 2019 11:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Moet ik gelijk maar #ANONIEM gaan?
zeg dan oprottenquote:Op woensdag 10 april 2019 11:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
als ik zeg dat ik wil dat ze op-weg- dan wordt dat weggehaald
Misschien moet je nog een keer juichen als er mensen onder het puin liggen.quote:Op woensdag 10 april 2019 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mij krijg je niet zo snel weg
Huh wat is “klb”. Een nieuw subforum of zo?quote:Op woensdag 10 april 2019 11:48 schreef Solotovski het volgende:
Maak klb nog meer kapot
Stelletje kneuzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |