quote:
Nee, ze is gewoon welkom hier. Net als jijquote:Op woensdag 10 april 2019 11:07 schreef McGrath het volgende:
kan yvonne even naar haar eigen sc gaan, tolerantie heeft ook een grens
maar niet zoals jijquote:Op woensdag 10 april 2019 11:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, ze is gewoon welkom hier. Net als jij
Ja, dus zijn kale mannen ook weer toegestaanquote:Op woensdag 10 april 2019 11:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Is KLB nu officieel ook het afvoerputje van de crew?
Altijd al geweest vriendquote:Op woensdag 10 april 2019 11:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Is KLB nu officieel ook het afvoerputje van de crew?
Welnee gekkie, mijn ban is gewoon half stuk... pm/dm en FP blijven ntoegankelijkquote:Op woensdag 10 april 2019 11:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, dus zijn kale mannen ook weer toegestaan
net zoals je genen dus half stuk zijnquote:Op woensdag 10 april 2019 11:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Welnee gekkie, mijn ban is gewoon half stuk... pm/dm en FP blijven ntoegankelijk
Vond het al vreemd dat je niet reageerde op mijn dm maar nu snap ik hetquote:Op woensdag 10 april 2019 11:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Welnee gekkie, mijn ban is gewoon half stuk... pm/dm en FP blijven ntoegankelijk
weet bij god niet wie jij bentquote:Op woensdag 10 april 2019 11:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vond het al vreemd dat je niet reageerde op mijn dm maar nu snap ik het
stik in een blok kaasquote:Op woensdag 10 april 2019 11:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
net zoals je genen dus half stuk zijn
Echt hequote:Op woensdag 10 april 2019 11:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
TR dit kan echt niet hoor
Van kanker kun je nog genezen, maar stikken is gewoon doodgaan
Ja joh, ga jij lekker met je wiskundeknobbel lopen shinenquote:Op woensdag 10 april 2019 11:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Op vrijdag 5 juni 2015 16:18 schreef Der_Mann het volgende:
ik hou van WCH
man 4 jaar geleden
Maakt toch niet uit? Weet ook niet echt wie jij bentquote:Op woensdag 10 april 2019 11:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
weet bij god niet wie jij bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |