quote:Op woensdag 10 april 2019 09:33 schreef mazaru het volgende:
LOL Jessie bijna de helft van alle stemmen en de andere helft wordt verdeeld onder de andere 14![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 april 2019 09:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik wel, buiten de top drie is het allemaal niks.
Dat is Andrea, Keesje kan niks behalve zeiken, zuipen, vreten, stoken en janken.quote:Op woensdag 10 april 2019 09:43 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Hahahahaha die Kweelie denkt ook dat ze trainer is ??
Oeps effe niet goed gekeken. Dacht al. Andrea vind ik nog wel grappug. Keesje vind ik niks...Hahahahahaquote:Op woensdag 10 april 2019 09:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat is Andrea, Keesje kan niks behalve zeiken, zuipen, vreten, stoken en janken.
Dat is een belediging voor Katiequote:
Ik zat er op te wachtenquote:Op woensdag 10 april 2019 09:51 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Dat is een belediging voor Katie
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 10 april 2019 09:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik wel, buiten de top drie is het allemaal niks.
quote:Op woensdag 10 april 2019 09:56 schreef QuarterBack het volgende:
Miss Hopeloos spuitkut, het wil maar niet lukken met dat mens maar zit er ook al vanaf dag 1 aan te klooien, hoe is het mogelijk
En het is haar bankje niet eens, maar van Adrie, en die heeft de pleuris in dat ze zijn bankje onderkliedert
[ afbeelding ]
Heeft te maken met zijn deftige gepraat denk ik.quote:Op woensdag 10 april 2019 09:35 schreef DKUp het volgende:
Onbegrijpelijk dat Jens onderaan staat in plaats van Myleentje, Dil, Tranny of Keesje.
Vreselijk waardeloos niet origineel alles van Google gepikte zooiquote:Op woensdag 10 april 2019 09:56 schreef QuarterBack het volgende:
Miss Hopeloos spuitkut, het wil maar niet lukken met dat mens maar zit er ook al vanaf dag 1 aan te klooien, hoe is het mogelijk
En het is haar bankje niet eens, maar van Adrie, en die heeft de pleuris in dat ze zijn bankje onderkliedert
[ afbeelding ]
Ook geen volhouder.quote:Op woensdag 10 april 2019 09:40 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Aandachtstrekker die Merel. Kermen en "ik kan ut niet" bij simpele buikspieroefeningen.
Laat maar compleet dichtgroeien dit verwende kreng.
En zo zielig dat ze maar blijft denken een geweldige creatieve kunstenares te zijnquote:Op woensdag 10 april 2019 09:59 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Vreselijk waardeloos niet origineel alles van Google gepikte zooi
"Het lekkere wijf van kwart voor vijf"quote:Op woensdag 10 april 2019 09:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Leukste wijf daar, schreef bijna 'lekkerste'.![]()
Voor de computer zitten noemt zij knallen en aanpakken.quote:Op woensdag 10 april 2019 09:52 schreef QuarterBack het volgende:
Iemand Merel al zien "knalle" en "dinge aanpakke" ?? dat was gisteren haar plan voor vandaag
Ze maakte thuis best leuke dingen.quote:Op woensdag 10 april 2019 10:00 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
En zo zielig dat ze maar blijft denken een geweldige creatieve kunstenares te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |