Of a bitchquote:
Atleet he. Zoals CR7 god dat ook is. Keek net even wat foto's, meteen klaargekomen weer boh bohquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:39 schreef skysherrif het volgende:
Vgm is er niemand die Son niet adoreert.
City is nog lang niet uitgeschakeld hoor.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:39 schreef TLC het volgende:
Mooi dat die oliesjeiks zoveel geld in clubs als City en PSG stoppen maar er niks mee terugkrijgen
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo’n kutwedstrijdquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:37 schreef Tagliano het volgende:
Overigens ben ik best bereid 78 minuten naar een kutwedstrijd te kijken voor zo'n pass van Eriksen
Ah dat stoppen ze niet in Barca enz Hans?quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:39 schreef TLC het volgende:
Mooi dat die oliesjeiks zoveel geld in clubs als City en PSG stoppen maar er niks mee terugkrijgen
Maar jij bent Feyenoord gewend.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo’n kutwedstrijd
Daarom investeert de gemeente ook in Twente. (lol)quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:42 schreef Vollenhoven het volgende:
Juist slim dat al die geldmagnaten geïnvesteerd hebben in voetbalclubs. Je kan het geld ook investeren in vastgoed maar met een voetbalclub loop je sneller binnen.
Gemeente of een commercieel bedrijf, groot verschil. Fc Den Bosch die eigenaar beschikt gewoon over 2,5 miljard euro GENOTquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:43 schreef Coco. het volgende:
[..]
Daarom investeert de gemeente ook in Twente. (lol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |