Had van schrik die hele post niet gelezenquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was gewoon goeie grap, kon m niet laten liggen
Hij komt hier iedere week, soms twee keerquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja daarom juist, die vent bedenkt zich wel een tweede keer voordat hij aanbelt.
Denk dat zoiets nooit wentquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hij komt hier iedere week, soms twee keer
Is het wel gewend ondertussen denk ik
Gelukkig was de chemo in de bonus of nietquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik had vandaag nog een pak leuke mie gekocht
Snap nog steeds niet waarom de zwarte nagellak isquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Had van schrik die hele post niet gelezen
Stik maar danquote:
ja, ik ook niet meerquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet waarom de zwarte nagellak is
Snap ik, hopelijk gaat het nu weerquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Had van schrik die hele post niet gelezen
Geen idee, bestel altijd bij thuisbezorgdquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:37 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Gelukkig was de chemo in de bonus of niet
Heb al lang geen nagellak op, misschien straks maar weer hoerenrood erop klappenquote:
Luchtquote:
Bezorger is onderweg, er is nog hoop voor jequote:Op dinsdag 9 april 2019 19:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lucht
Friet
Frikandel
All of the above
Ik heb alle hoop al laten varenquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bezorger is onderweg, er is nog hoop voor je
Heyyyquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb al lang geen nagellak op, misschien straks maar weer hoerenrood erop klappen
Normaal doenquote:
dat ligt eraan, ben jij een "femboy furry"?quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wil je weer eens afgezogen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |