Op het laatst gewoon elke dag een paar uur gekeken en toen ging het wel snel.quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, dat zal ook welben zelf echt mega slecht met details dus weet niet of mij dat zou opvallen.. En of ik het geduld überhaupt zou hebben
Onderzoeken zijn ondergeschikt aan mijn intrinsieke gevoelensquote:Op dinsdag 9 april 2019 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee hoor, kijk maar naar onderzoeken. Maakt allemaal niks uit
Dat was echt zo awkward.quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:58 schreef HPLC het volgende:
zin om de borstvoeding van Lysa Arryn op te slurpen
paar uurquote:Op dinsdag 9 april 2019 12:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op het laatst gewoon elke dag een paar uur gekeken en toen ging het wel snel.
Jep, het is mijn favoriete serie dus ik vind het geen straf om te zien.quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Onderzoeken zijn ondergeschikt aan mijn intrinsieke gevoelens![]()
Met meer geld heb ik meer ademruimte en ben ik comfortabeler in mijn leefstijl. En ik weet dat iedereen die een bepaalde leefstijl gewend is meer wil, maar ik zit net onder de grens met voldoende kunnen sparen en niet aan het einde van de maand mijn rekening in de gaten te houden![]()
Dat was echt zo'n moment dat ik dacht 'waar zit ik naar te kijken'. Vooral omdat ik toen nog in het ouderlijk huis woonde met scherm gericht op deuropeningquote:
zou ook wel stom zijn om te doen als het niet perse hoeftquote:Op dinsdag 9 april 2019 12:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep, het is mijn favoriete serie dus ik vind het geen straf om te zien.
ik raadde mijn moeder breaking bad aan en toen gingen we de eerste aflevering samen kijken maar was vergeten dat er een scene in zit dat walter's jan joris in bed gebonjourd wordtquote:Op dinsdag 9 april 2019 12:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat was echt zo'n moment dat ik dacht 'waar zit ik naar te kijken'. Vooral omdat ik toen nog in het ouderlijk huis woonde met scherm gericht op deuropening
SPOILER: Game of Thrones spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
walters wat?quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik raadde mijn moeder breaking bad aan en toen gingen we de eerste aflevering samen kijken maar was vergeten dat er een scene in zit dat walter's jan joris in bed gebonjourd wordt
quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:02 schreef Amarantha het volgende:
SPOILER: Game of Thrones spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
En bij mij scheelt het je geen zier. Is gewoon seksisme dit. Mannen zijn net zoveel waard als vrouwen, zelfs op fok.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind dat wij niet lekker op één lijn zitten de laatste tijd. Doet mij geen vreugd.
leuk is dat hèquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik raadde mijn moeder breaking bad aan en toen gingen we de eerste aflevering samen kijken maar was vergeten dat er een scene in zit dat walter's jan joris in bed gebonjourd wordt
quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:02 schreef Amarantha het volgende:
Spoiler gelezen maar Game of Thrones nooit gezien want lijkt mij geen kut aanSPOILER: Game of Thrones spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind dat wij niet lekker op één lijn zitten de laatste tijd. Doet mij geen vreugd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |