abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 april 2019 @ 18:55:24 #251
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_186142025
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 18:35 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Vragen over hoe het financieel gaat mogen niet. Foei!
Gelukkig ging het dan ook over een broodkorst en niet over geld. :)
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_186142027
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 18:34 schreef Elpis het volgende:

[..]

Als hij nu al eist dat je alle uitgegeven kosten voor boodschappen terugbetaalt gaat dat vast leuk samenwonen worden. Denk je dat je nog een broodkorstje krijgt?
Ik kan wel terug vallen op mijn ouders eerst. Wel jammer maar even niet anders.
  woensdag 10 april 2019 @ 18:55:47 #253
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_186142030
Dit was stap 1. ^O^
pi_186142085
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2019 18:55 schreef Boca_Raton het volgende:
Dit was stap 1. ^O^
Ja stap twee komt straks. Mn moeder belt me zo om te praten. Kan maar beter gelijk alles doorzetten dan.
pi_186142676
Als echte liefde niet geuit wordt door daden is het ook geen echte liefde.

Stel jezelf deze vraag, waarom denk jij zo weinig van jezelf dat je niet na 3 maanden vertrokken bent?
pi_186142767
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 19:32 schreef vanishedgarden het volgende:
Als echte liefde niet geuit wordt door daden is het ook geen echte liefde.

Stel jezelf deze vraag, waarom denk jij zo weinig van jezelf dat je niet na 3 maanden vertrokken bent?
Ja ik doe mezelf tekort dat weet ik wel. Misschien naief?
  woensdag 10 april 2019 @ 19:57:39 #257
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_186143189
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2019 17:48 schreef mspoez het volgende:
Maar je hebt een prima ingang! Bel de gezinsvoogd en bespreek met hem of haar wat je hier typt. Jb is er voor de kinderen en juist die zijn er het meest bij gebaat als jouw relatie met hun vader goed blijft gaan. Je gv zal zeker openstaan om jou en vader te helpen, hulpverlening in te zetten, relatietherapie of wat je denkt nodig te hebben.
Even in de herhaling omdat ik denk dat dit echt een goed plan is.
Prrrrr
pi_186143315
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 19:57 schreef mspoez het volgende:

[..]

Even in de herhaling omdat ik denk dat dit echt een goed plan is.
Ik had het gelezen inderdaad, maar ik heb geen belang bij hulpverlening en dit ook niet nodig. Toch bedankt voor je tip
pi_186143602
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 20:03 schreef Onzekereshizzle het volgende:

[..]

Ik had het gelezen inderdaad, maar ik heb geen belang bij hulpverlening en dit ook niet nodig. Toch bedankt voor je tip
Ik zou voor de kinderen en de band met hun vader gebeld hebben en niet voor mezelf, maar misschien mis ik iets..?
pi_186146432
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 20:15 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik zou voor de kinderen en de band met hun vader gebeld hebben en niet voor mezelf, maar misschien mis ik iets..?
Ik doelde meer op de relatietherapie.
pi_186150411
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 20:03 schreef Onzekereshizzle het volgende:

[..]

Huh wat? Jullie hebben toch al hulpverlening? Of je vriend iig.
En die kunnen eisen dat hij meewerkt aan bijvoorbeeld relatietherapie.
pi_186151245
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 03:51 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Huh wat? Jullie hebben toch al hulpverlening? Of je vriend iig.
En die kunnen eisen dat hij meewerkt aan bijvoorbeeld relatietherapie.
Ik wil geen relatietherapie. Ik wil dat het uit zichzelf komt...
pi_186151268
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 07:53 schreef Onzekereshizzle het volgende:

[..]

Ik wil geen relatietherapie. Ik wil dat het uit zichzelf komt...
Het komt blijkbaar al 9 jaar niet uit zichzelf, wat maakt dat jij denkt dat het nu wel uit zichzelf gaat komen?
Een paar sessies relatietherapie kunnen wel heel verhelderend werken, voor beide partijen.
  donderdag 11 april 2019 @ 09:04:15 #264
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_186151801
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 07:57 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Het komt blijkbaar al 9 jaar niet uit zichzelf, wat maakt dat jij denkt dat het nu wel uit zichzelf gaat komen?
Een paar sessies relatietherapie kunnen wel heel verhelderend werken, voor beide partijen.
Red, volgens mij gaat dit over jezelf i.p.v. over TS. (Wat heeft relatietherapie nu nog voor zin na 9 jaar. Ik denk dat ze haar aandacht en energie wel beter kan gebruiken.)
pi_186151894
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2019 09:04 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Red, volgens mij gaat dit over jezelf i.p.v. over TS. (Wat heeft relatietherapie nu nog voor zin na 9 jaar. Ik denk dat ze haar aandacht en energie wel beter kan gebruiken.)
Relatietherapie wordt vaak gezien als iets om een relatie voort te kunnen zetten, maar het kan natuurlijk ook een prachtig hulpmiddel zijn om een en ander goed af te leren sluiten. En als begeleiding tijdens zo een heftig proces. Je kan relatief makkelijk de boel uitmaken en je spullen pakken, zeker als je backup krijgt van je ouders, maar de afwikkeling van het samenwonen en het opzetten van een nieuwe situatie (financiën en zorg kids) regelen zich doorgaans minder makkelijk helaas..
  donderdag 11 april 2019 @ 09:19:13 #266
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_186151991
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 09:11 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Relatietherapie wordt vaak gezien als iets om een relatie voort te kunnen zetten, maar het kan natuurlijk ook een prachtig hulpmiddel zijn om een en ander goed af te leren sluiten. En als begeleiding tijdens zo een heftig proces. Je kan relatief makkelijk de boel uitmaken en je spullen pakken, zeker als je backup krijgt van je ouders, maar de afwikkeling van het samenwonen en het opzetten van een nieuwe situatie (financiën en zorg kids) regelen zich doorgaans minder makkelijk helaas..
Oh dat wist ik niet. Dus einde-relatietherapie dus :) Maar dan nog zal haar vriend mee moeten willen werken en dat lijkt me er niet in zitten.
pi_186152121
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2019 09:19 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Oh dat wist ik niet. Dus einde-relatietherapie dus :) Maar dan nog zal haar vriend mee moeten willen werken en dat lijkt me er niet in zitten.
Ja, ook einde relatie kan daar prima onder vallen dus. De relatie verandert eigenlijk in plaats van echt over te gaan, want dankzij gezamenlijke kinderen zitten ze toch nog enige tijd aan elkaar vast.
Daarnaast kan ze natuurlijk ook alleen gaan, voor zichzelf. Om bepaalde patronen te leren doorbreken en een spiegel voor gehouden kan worden, maar ook om haar hart te kunnen luchten bij een buitenstaander. Iets wat je van je ouders die hem wel leuk vonden en van wie ze de komende tijd toch afhankelijk lijkt te zijn, misschien moeilijker trekt..
  donderdag 11 april 2019 @ 09:39:33 #268
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_186152237
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 09:28 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ja, ook einde relatie kan daar prima onder vallen dus. De relatie verandert eigenlijk in plaats van echt over te gaan, want dankzij gezamenlijke kinderen zitten ze toch nog enige tijd aan elkaar vast.
Daarnaast kan ze natuurlijk ook alleen gaan, voor zichzelf. Om bepaalde patronen te leren doorbreken en een spiegel voor gehouden kan worden, maar ook om haar hart te kunnen luchten bij een buitenstaander. Iets wat je van je ouders die hem wel leuk vonden en van wie ze de komende tijd toch afhankelijk lijkt te zijn, misschien moeilijker trekt..
Als o.a. begeleiding een goed idee.
pi_186152340
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2019 09:04 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ja dit bedoel ik inderdaad. En ik heb dat trouwens al eens aan hem gevraagd en dat wou hij niet. Dus nu hoeft dat van mij dan ook niet. Moet niet zo zijn dat we dat gaan doen, hij vervolgens weer in zijn oude patroon valt en ik weer in hetzelfde schuitje zit.
  donderdag 11 april 2019 @ 10:53:08 #270
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_186153198
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 09:48 schreef Onzekereshizzle het volgende:

[..]

Ja dit bedoel ik inderdaad. En ik heb dat trouwens al eens aan hem gevraagd en dat wou hij niet. Dus nu hoeft dat van mij dan ook niet. Moet niet zo zijn dat we dat gaan doen, hij vervolgens weer in zijn oude patroon valt en ik weer in hetzelfde schuitje zit.
Relatietherapie wil niet direct zeggen dat alles opgelost is.
Mssn is het voor jezelf wel handig, om te bepalen hoe je met bepaalde situaties wil omgaan.

Het moeilijkste komt nu nog....
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_186153415
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 10:53 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Relatietherapie wil niet direct zeggen dat alles opgelost is.
Mssn is het voor jezelf wel handig, om te bepalen hoe je met bepaalde situaties wil omgaan.

Het moeilijkste komt nu nog....
Ja dat weet ik. Ik voel me heel opgelucht maar ik ben ook verdrietig en kwaad dat het niet heeft gewerkt..
  donderdag 11 april 2019 @ 11:39:25 #272
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_186153778
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 17:50 schreef Onzekereshizzle het volgende:
We hebben gepraat. Nouja gepraat, vooral geschreeuwd. Hij zegt dat alles mijn schuld is, dat hij niks met de kinderen doet om het van mij niet mag???? En al wil al zijn geld terug dat ik heb opgemaakt aan boodschappen en ga zo maar door. Ik heb gewoon terug geschreeuwd en gezegd dat hij vanaf nu zijn eigen boontjes maar gaat doppen. Dat het klaar is en dat ik hem niet meer wil zien. Hij ging in eerste instantie rustig achter zn tel zitten toen hij thuis kwam. Echt ongelofelijk. Ik heb ook gezegd dat hij niet van mij houdt maar gebruikt voor de kinderen. Toen zei hij ja als jij dat denkt. Er is meer gezegd maar ga niet alles openbaar gooien. Hij ligt nu in ieder geval op bed, want hij was moe van het werken... ongelofelijk.
GOED VAN JE!!...

En inderdaad een vrij narcistisch antwoord...

Houd vol!
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_186161168
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 11:13 schreef Onzekereshizzle het volgende:

[..]

Ja dat weet ik. Ik voel me heel opgelucht maar ik ben ook verdrietig en kwaad dat het niet heeft gewerkt..
Hoe is het nu? Gaat het een beetje :)
pi_186162007
Heb het hele topic gelezen. Wow, that escalated quickly. Weet niet of dat nou zo hard nodig was... Direct de eindconclusie stellen ('rennen, TS'), maar waar blijft de reflectie?

Mij vielen wel een aantal dingen op in de OP (en een aantal latere posts) waarin ik dacht: kom op TS, laat niet over je heen lopen. Maar om dan direct te concluderen: 'geef maar op, dit wordt niets meer, want bij mij was dat ook het geval....'?

Wel een goede post was van Scary_Mary, met concrete adviezen wat je zelf kan doen.

Als ik je post lees, dan zie ik ook een glijdende schaal van dingen steeds maar weer toelaten en dingen van hem gedogen, in plaats van een streep trekken en zeggen: stop, tot hier, en niet verder. Je werkt aan jezelf, of je communiceert helder met mij wat er aan de hand is, of ik ben weg (oid). Ja, dan wrodt h et op een gegeven moment wel lastig om daar nog tegenin te gaan en assertiever te worden dan hij van jou gewend was. En dan is een rigoureuze oplossing ineens wel het makkelijkste, want hoe kan je anders het tij nog keren?

Dat waren mijn gedachten bij het lezen van dit topic. Niet bedoeld om je aan het twijfelen te brengen, wel bedoeld ter reflectie. Sterkte met de keuze.

[ Bericht 97% gewijzigd door Postbus100 op 11-04-2019 20:49:00 ]
Somebody that I used to know
pi_186168726
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 19:30 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Hoe is het nu? Gaat het een beetje :)
Ja het gaat wel. Voel me nog steeds kut en schuldig maar weet dat dit de juiste beslissing is.
pi_186168758
quote:
2s.gif Op donderdag 11 april 2019 20:10 schreef Postbus100 het volgende:
Heb het hele topic gelezen. Wow, that escalated quickly. Weet niet of dat nou zo hard nodig was... Direct de eindconclusie stellen ('rennen, TS'), maar waar blijft de reflectie?

Mij vielen wel een aantal dingen op in de OP (en een aantal latere posts) waarin ik dacht: kom op TS, laat niet over je heen lopen. Maar om dan direct te concluderen: 'geef maar op, dit wordt niets meer, want bij mij was dat ook het geval....'?

Wel een goede post was van Scary_Mary, met concrete adviezen wat je zelf kan doen.

Als ik je post lees, dan zie ik ook een glijdende schaal van dingen steeds maar weer toelaten en dingen van hem gedogen, in plaats van een streep trekken en zeggen: stop, tot hier, en niet verder. Je werkt aan jezelf, of je communiceert helder met mij wat er aan de hand is, of ik ben weg (oid). Ja, dan wrodt h et op een gegeven moment wel lastig om daar nog tegenin te gaan en assertiever te worden dan hij van jou gewend was. En dan is een rigoureuze oplossing ineens wel het makkelijkste, want hoe kan je anders het tij nog keren?

Dat waren mijn gedachten bij het lezen van dit topic. Niet bedoeld om je aan het twijfelen te brengen, wel bedoeld ter reflectie. Sterkte met de keuze.
Bedankt voor je reflectie. Je hebt idd gelijk. That escalated quickly... Maar dat komt ook omdat ik weet dat de mensen hier gelijk hebben en ik er echt een punt achter moest zetten. Ik bedoel als vreemde mensen het al zeggen die er open minded in gaan, zegt dat wel genoeg. En er is ook een flinke last van mijn schouders gevallen.
pi_186168768
En dat praten heb ik vaak genoeg gedaan. Maar dat lijkt helaas niet te helpen.
  vrijdag 12 april 2019 @ 10:52:38 #278
483602 pferdfahrer
UI door @Nine
pi_186170824
Dumpen die lapzwans, hij ziet je gewoon als een fulltime oppas voor zn kinderen. Laat hem zn eigen boontjes maar doppen.

En als het dan uit is, ga je ding doen en gebruik je vagina wat meer. Zal je zien dat het leven een stuk leuker is dan voor een frigide koude volwassenenkleuter te zorgen.
pi_186174257
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 10:52 schreef pferdfahrer het volgende:
Dumpen die lapzwans, hij ziet je gewoon als een fulltime oppas voor zn kinderen. Laat hem zn eigen boontjes maar doppen.

En als het dan uit is, ga je ding doen en gebruik je vagina wat meer. Zal je zien dat het leven een stuk leuker is dan voor een frigide koude volwassenenkleuter te zorgen.
Haha, je hebt gelijk dat weet ik ook, maar ik ga echt niet rond slettebakken. Zo ben ik niet 😉 maar ik denk dat als alles straks geregeld is dit wel heel veel rust gaat geven inderdaad.
  vrijdag 12 april 2019 @ 15:15:35 #280
483602 pferdfahrer
UI door @Nine
pi_186174547
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 14:53 schreef Onzekereshizzle het volgende:

[..]

Haha, je hebt gelijk dat weet ik ook, maar ik ga echt niet rond slettebakken. Zo ben ik niet 😉 maar ik denk dat als alles straks geregeld is dit wel heel veel rust gaat geven inderdaad.
Lees ook dat die agressief is, je weet dat je heden ten dage alles op een ongeluk kan laten lijken he?
pi_186175647
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 15:15 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Lees ook dat die agressief is, je weet dat je heden ten dage alles op een ongeluk kan laten lijken he?
Nouuu... dat zal ook wel weer wat mee vallen. Hij heeft een kort lontje inderdaad maar hij zal nooit fysiek worden hoor. Het is al over he tussen ons? En het is hier gewoon heel rustig. Denk dat het wel goed komt.
pi_186175695
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 16:13 schreef Onzekereshizzle het volgende:

[..]

Nouuu... dat zal ook wel weer wat mee vallen. Hij heeft een kort lontje inderdaad maar hij zal nooit fysiek worden hoor. Het is al over he tussen ons? En het is hier gewoon heel rustig. Denk dat het wel goed komt.
Die heeft waarschijnlijk al iemand anders.
  Moderator vrijdag 12 april 2019 @ 19:17:45 #283
441859 crew  Lenny77
pi_186178925
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 16:13 schreef Onzekereshizzle het volgende:

[..]

Maar hij zou je wel vermoorden als je iemand anders hebt?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_186181445
Ik bedoelde het niet letterlijk. Maar gewoon dat die dan boos zou worden, wat logisch is. Zou ik ook worden.
pi_186181457
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 16:17 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Die heeft waarschijnlijk al iemand anders.
Nou ik denk eerder dat ie denkt dat het toch wel weer goed komt
pi_186186234
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 21:23 schreef Onzekereshizzle het volgende:

[..]

Nou ik denk eerder dat ie denkt dat het toch wel weer goed komt
Denkt hij dat omdat je de vorige keren ook hebt ingebonden wbt uit elkaar gaan?
Hoe serieus is deze breuk eigenlijk voor jou?
pi_186187915
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 07:59 schreef Onzekereshizzle het volgende:

[..]

Bedankt voor je reflectie. Je hebt idd gelijk. That escalated quickly... Maar dat komt ook omdat ik weet dat de mensen hier gelijk hebben en ik er echt een punt achter moest zetten. Ik bedoel als vreemde mensen het al zeggen die er open minded in gaan, zegt dat wel genoeg. En er is ook een flinke last van mijn schouders gevallen.
Nog wat reflectie: Jij post hier een bak negativiteit over hem zonder enig tegenwicht. Dan kun je fluiten naar die openmindedheid, want wij kunnen alleen reageren op hetgeen jij hier deelt en dat is best wel gekleurd. Met je focus op vooral praten solliciteerde je gewoon naar medestanders die jou, oh arme opofferende meid, groot gelijk geven. En dan trek je vervolgens de stekker er ook meteen uit. Gewoon omdat het kan.
Beetje te makkelijk van de regen in de drup lekker op naar je ouders, kun je weer onder andermans juk gaan leven tot je je shizzle bij elkaar hebt leren rapen en echt volwassen wordt. Gemiste kans dit, maar bij je ouders zitten je kinderen tenminste tijdelijk in een voor hen bekende omgeving. Dat is dan wel weer een voordeel als je niet kiest voor in 1x door naar een eigen woning waar je voor langere tijd kan verblijven. Stabiliteit ditdat, het is al chaotisch genoeg voor ze zo.

Doe je kinderen en jezelf een lol en blijf minimaal het eerste jaar dat je alleen woont ook gewoon single zodat je eerst leert hoe het is om echt alleenstaand te zijn. En niet weer in een zelfde valkuil stapt zodat je je weer achter een ander kan verschuilen.
pi_186188359
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 09:51 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Nog wat reflectie: Jij post hier een bak negativiteit over hem zonder enig tegenwicht. Dan kun je fluiten naar die openmindedheid, want wij kunnen alleen reageren op hetgeen jij hier deelt en dat is best wel gekleurd. Met je focus op vooral praten solliciteerde je gewoon naar medestanders die jou, oh arme opofferende meid, groot gelijk geven. En dan trek je vervolgens de stekker er ook meteen uit. Gewoon omdat het kan.
Beetje te makkelijk van de regen in de drup lekker op naar je ouders, kun je weer onder andermans juk gaan leven tot je je shizzle bij elkaar hebt leren rapen en echt volwassen wordt. Gemiste kans dit, maar bij je ouders zitten je kinderen tenminste tijdelijk in een voor hen bekende omgeving. Dat is dan wel weer een voordeel als je niet kiest voor in 1x door naar een eigen woning waar je voor langere tijd kan verblijven. Stabiliteit ditdat, het is al chaotisch genoeg voor ze zo.

Doe je kinderen en jezelf een lol en blijf minimaal het eerste jaar dat je alleen woont ook gewoon single zodat je eerst leert hoe het is om echt alleenstaand te zijn. En niet weer in een zelfde valkuil stapt zodat je je weer achter een ander kan verschuilen.
Ik weet niet waar dit allemaal op slaat hoor... maar ik ga helemaal niet bij mijn ouders wonen. Moeilijk he lezen? Jullie doen verdorie net alsof dit voor mij heel makkelijk is ofzo flikker toch op zeg. Ik doelde als ik het financieel niet red. En ik hoef ook echt GEEN andere man. Ik ben al opzoek naar een huisje voor onszelf en heb me al ingeschreven voor een opleiding. Wat nou leven van iemand? Ik heb altijd gewerkt, pakte alles wat ik krijgen kon. Rot toch op zeg je doet net alsof ik een of andere golddigger ben... en hoe serieus het einde van de relatie voor mij betekend? Heel serieus!!! Anders had ik het niet negen fucking jaar geprobeerd!!!!
pi_186188385
Maar ik ben er wel klaar mee met al die negative rotzooi van jullie. Ik heb al genoeg negative dingen meegemaakt de laatste tijd. Bedankt voor de mensen die mij wel serieus namen en alle prive berichten die ik heb ontvangen. Ik ga nu stoppen met posten hier.
pi_186188498
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 10:28 schreef Onzekereshizzle het volgende:

[..]

Ik weet niet waar dit allemaal op slaat hoor... maar ik ga helemaal niet bij mijn ouders wonen. Moeilijk he lezen? Jullie doen verdorie net alsof dit voor mij heel makkelijk is ofzo flikker toch op zeg. Ik doelde als ik het financieel niet red. En ik hoef ook echt GEEN andere man. Ik ben al opzoek naar een huisje voor onszelf en heb me al ingeschreven voor een opleiding. Wat nou leven van iemand? Ik heb altijd gewerkt, pakte alles wat ik krijgen kon. Rot toch op zeg je doet net alsof ik een of andere golddigger ben... en hoe serieus het einde van de relatie voor mij betekend? Heel serieus!!! Anders had ik het niet negen fucking jaar geprobeerd!!!!
Oh my bad, maar terugvallen op je ouders, ook al is het alleen maar financieel, kan ook een emotionele afhankelijkheid geven.

Ik beweer nergens dat het makkelijk is, ik beweer wel dat het voor iemand die zich jarenlang achter andermans mening geschaard heeft moeilijk kan zijn om uit dat patroon te komen. En dat het daarom, en dus niet per se financieel gemotiveerd, moeilijk kan zijn om zoiets te (leren) doorbreken.
Daarom zou ik ook nog even nadenken over gelijk inschrijven voor een studie. Er gaat behoorlijk veel op je af komen en een degelijke studie gaat toch de nodige tijd kosten. Is het niet handiger om eerst je draai te vinden met je kids, hun vader en je huishouden en een financiële buffer op te bouwen enzo?

Voor de toekomst, ook op een ander forum eventueel, kan het handig zijn om in gedachten te houden dat wat en hoe jij een en ander schrijft ook verantwoordelijk is voor het soort reacties je krijgt. Als jij duidelijker bent over wat je allemaal wel zelf hebt geregeld, dan kunnen mensen daar ook wat meer op reageren. We zijn niet allemaal helderziend en of kwaadwillend ofzo.

Evengoed wens ik jou en je kinderen al het goeds, succes en wijsheid toe.
pi_186188729
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 10:31 schreef Onzekereshizzle het volgende:
Maar ik ben er wel klaar mee met al die negative rotzooi van jullie. Ik heb al genoeg negative dingen meegemaakt de laatste tijd. Bedankt voor de mensen die mij wel serieus namen en alle prive berichten die ik heb ontvangen. Ik ga nu stoppen met posten hier.
Is dat iets nieuws ofzo? Je moet toch een week lid zijn voor je DM/PM kunt lezen?

Succes ermee iig.
Ik heb nog steeds niet begrepen of het nou aan of uit is maar ik begrijp uit je laatste post dat het er ook niet meer toe doet.
  Moderator zaterdag 13 april 2019 @ 11:11:22 #292
184769 crew  Deisyy
pi_186188888
Ben ik de enige die dit topic ongeloofwaardig vindt?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_186188996
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2019 11:11 schreef Deisyy het volgende:
Nu pas?
pi_186189157
Vervolgopleiding volgen of werk zoeken zodat je enigszins financieel zelfstandig kan worden. Scheiden. Zelfstandig wonen. Voogdij over de 2 kinderen die van jou zijn.

Of stap 1 skippen en meteen scheiden, mocht het écht niet uit te houden zijn. Maar leren / sparen is nu nog makkelijker nu je er nog niet helemaal alleen voor staat (nouja .. ik bedoel .. he ..).

Edit: Probeer is veel te laat op het feestje. Ik ga verder lezen.

[ Bericht 23% gewijzigd door probeer op 13-04-2019 12:08:53 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_186189251
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 11:17 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Ze hebben al een OTS. Ze zijn al uit huis geplaatst. Als pa niet naar zijn eigen jong omkijkt lijkt mij dat jeugdzorg daar wel weet van moet hebben.
Kan je het woord zelfreflectie überhaupt wel spellen?

Edit: Mocht je niet helemaal begrijpen wat ik bedoel ... Als er onder aan dit topic een klein vragenlijstje zou staan met daarin de vraag 'Is er een FoK-user die jou aan de man van TS doet denken?' dan zou 95% van de reguliere R&P bezoekers jouw naam noemen. En de hier iets minder bekende users zouden meerdere van je users-namen noemen.

[ Bericht 21% gewijzigd door probeer op 13-04-2019 12:01:13 ]
pi_186189339
-

[ Bericht 100% gewijzigd door probeer op 13-04-2019 11:47:59 ]
pi_186189427
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 18:23 schreef Onzekereshizzle het volgende:

[..]

Ik vind het prima dat je meedenkt maar ik ga niet overal antwoord op geven he. Het gaat er om dat ik tips wou voor mijn relatie. Financiele dingen gaat je verder geen flikker aan 😉
Je bent dus niet financieel afhankelijk van hem? En die al dan niet aanwezige financiële afhankelijkheid speelt geen enkele rol in hoe jullie in deze situatie terecht gekomen zijn, en is ook totaal irrelevant voor je toekomstige stappen? Nul invloed op je kinderen ook?

Mooi, dat maakt alles namelijk echt een heel heel heel stuk makkelijker. Dan kan je vandaag nog weg.
pi_186189923
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2019 11:11 schreef Deisyy het volgende:
Ja samen met die andere zeikerd die denkt dat hij raad kan geven, daarna commentaar terwijl ik wel lees dat het net zo'n klootzak is als die inmiddel ex van mij!
pi_186190555
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 12:23 schreef Onzekereshizzle het volgende:

[..]

Ja samen met die andere zeikerd die denkt dat hij raad kan geven, daarna commentaar terwijl ik wel lees dat het net zo'n klootzak is als die inmiddel ex van mij!
Twee jaar geleden was die klootzak nog goed genoeg om de vader van je tweede kind te worden. :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 11:40 schreef probeer het volgende:

[..]

Kan je het woord zelfreflectie überhaupt wel spellen?

Edit: Mocht je niet helemaal begrijpen wat ik bedoel ... Als er onder aan dit topic een klein vragenlijstje zou staan met daarin de vraag 'Is er een FoK-user die jou aan de man van TS doet denken?' dan zou 95% van de reguliere R&P bezoekers jouw naam noemen. En de hier iets minder bekende users zouden meerdere van je users-namen noemen.
En wat wil je nu zeggen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')