abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186136752
Dat gesprek komt vanavond echt wel, maar nu is het hoge woord er tenminste uit. Ik weet van mezelf dat ik het anders toch niet durf te zeggen. Heel zwak van mij maar het gaat toch wel pijn doen. Nu kan ik in ieder geval niet meer terug en er valt een enorme last van mijn schouders als ik eerlijk ben.
  woensdag 10 april 2019 @ 13:38:35 #202
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_186136860
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 13:33 schreef Onzekereshizzle het volgende:
Dat gesprek komt vanavond echt wel, maar nu is het hoge woord er tenminste uit. Ik weet van mezelf dat ik het anders toch niet durf te zeggen. Heel zwak van mij maar het gaat toch wel pijn doen. Nu kan ik in ieder geval niet meer terug en er valt een enorme last van mijn schouders als ik eerlijk ben.
Ontzettend goed van je dat je het gezegd hebt. Dit is de moeilijkste stap. De volgende moeilijke stap is volhouden.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_186136911
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 13:33 schreef Onzekereshizzle het volgende:
Goed dat je het gezegd hebt en die eerste stap hebt genomen! Fijn dat dit stukje nu oplucht.

Hoe reageerde hij?

Heb je al iemand in je omgeving iets verteld?
pi_186137013
Hij zei alweer? Lekker moment ook. We zitten midden in een verhuizing. Maarja een goed moment is er nooit toch? En verder negeert ie mij.
  Vis een optie? woensdag 10 april 2019 @ 13:47:39 #205
70532 loveli
N
pi_186137064
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 13:45 schreef Onzekereshizzle het volgende:
Hij zei alweer?
Nee, 'nog steeds' omdat er niets veranderd is sinds de laatste keer.
crap in = crap out
pi_186137181
Ja precies. Hij beseft het niet... zo frustrerend
pi_186137185
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 13:45 schreef Onzekereshizzle het volgende:
Hij zei alweer? Lekker moment ook. We zitten midden in een verhuizing. Maarja een goed moment is er nooit toch? En verder negeert ie mij.
Idd een goed moment is er nooit en altijd zijn er wel redenen te vinden om die moeilijke stap niet te nemen. En juist daarom is het goed van je dat je die stap toch genomen hebt.

Dat ie even niet reageert is misschien wel slim en goed. Dan krijg je ook geen ingewikkelde gesprekken over de app en je afvragend hoe jij zijn woorden moet interpreteren zonder intonatie en non-verbale communicatie te horen en te zien.
pi_186137207
Tja als ik dit lees moet ik denken aan de relatie van een bekende van mij, totaal onder gesneeuwd door haar man is ze erg onzeker en loopt inmiddels ook bij de psycholoog..
Hij komt op ons nogal narcistisch over. Wij zijn nogal recht voor z'n raap zegmaar en dat bevalt hem duidelijk niet.

Ik krijg haar maar niet aan dr verstand dat het probleem bij die vent ligt, maar ze blijft het maar zoeken bij zichzelf.
pi_186137248
Inderdaad. Een goed moment is er nooit.

Heel goed bezig.
  woensdag 10 april 2019 @ 13:59:11 #210
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_186137270
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2019 12:58 schreef Lingue het volgende:
Als je besluit met hem te gaan praten dan zou ik vooraf iemand in vertrouwen nemen zodat je daar ook een uitlaatklep hebt.
Maar vooral ook om je waardevolle bezittingen veilig te stellen.
Foto’s, sieraden, paspoort(en) etc.

Heb helaas vaak zat gezien en gelezen dat de andere partij dat als eerste kapot of kwijt maakt om de persoon ‘terug te pakken’.

Ook al denk je dat ie dat niet doet, voorzorg voor waardevolle bezittingen nemen kan nooit kwaad.

Verder veel sterkte. Er is veel goed advies gegeven. En het enige juiste is om voor jezelf te kiezen en daarmee kies je ook voor je kinderen en wat je hun mee wilt geven.

Je bent nog hartstikke jong en je kunt nog een heel leven wel gelukkig zijn. Een opleiding volgen en een mooie baan vinden!
Dus dit!!!...
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_186137646
Hij stuurt nu dus dingen dat hij het wel goed vind zo want hij was er wel klaar mee om gebruikt en als oud vuil gebruikt te worden.. en dat hij dus niet meer gaat verhuizen terwijl we het huis al hebben opgezegd. Ik wordt hier heel erg onzeker van. Ik heb gewoon gezegd dat hij mij gebruikt voor de kinderen. Dit wordt wat vanavond...
  woensdag 10 april 2019 @ 14:32:45 #212
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_186137808
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 14:22 schreef Onzekereshizzle het volgende:
Hij stuurt nu dus dingen dat hij het wel goed vind zo want hij was er wel klaar mee om gebruikt en als oud vuil gebruikt te worden.. en dat hij dus niet meer gaat verhuizen terwijl we het huis al hebben opgezegd. Ik wordt hier heel erg onzeker van. Ik heb gewoon gezegd dat hij mij gebruikt voor de kinderen. Dit wordt wat vanavond...
Hij schuift alles op jou. Kwalijke zaak.
pi_186137874
quote:
Hij maakt in ieder geval duidelijk dat je voor jezelf een juiste beslissing hebt genomen.
Succes vanavond.
  Vis een optie? woensdag 10 april 2019 @ 14:47:00 #214
70532 loveli
N
pi_186138039
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 10:10 schreef Onzekereshizzle het volgende:
Miss-X, ja goeie vraag. Daar kan ik eigenlijk geen antwoord op geven... ik wou al eens bij hem weg gaan maar toen werd hij agressief en mocht ik niet meer aan de rekening komen om boodschappen te doen. Ook zei hij dat ik hem gebruikt had enzo. En ik wil al die ellende niet. Ik heb toen besloten het toch maar weer te proberen. En toen ging het een tijdje goed. Een tijdje...
Heb je een plan voor als hij weer dingen gaat verbieden? De vorige keer werkte het (voor hem dan). Een tweede keer is altijd lastiger om vol te houden als je de eerste keer al hebt toegegeven, want hij weet inmiddels hoe hij je in het gareel houdt.
crap in = crap out
pi_186138196
quote:
Regel voor jezelf een plek om met iig je eigen 2 kinderen tijdelijk te kunnen verblijven. En evt met 4 kinderen als hij het toelaat.

Ga niet nu alles uit de kast trekken om te kunnen verhuizen en dat jij dat ook nog moet regelen omdat het huis is opgezegd.
Laat hem daar als man maar eens wat verantwoordelijkheid in nemen. Dat gespreide bedje is wel klaar als er niets voor terug komt.
Laat hem maar voelen hoe het is om er alleen voor te staan.
Hij speelt nu op je gevoel in, trap daar ajb niet in!
Je verdient veel beter dan dat.
  woensdag 10 april 2019 @ 15:05:07 #216
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_186138355
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 13:53 schreef Onzekereshizzle het volgende:
Ja precies. Hij beseft het niet... zo frustrerend
Omdat je nooit consequenties aan zijn gedrag hebt verbonden. Waarom zou hij dan moeite doen te veranderen? Als hij dat al echt zou willen.

quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2019 13:55 schreef Sport_Life het volgende:
Tja als ik dit lees moet ik denken aan de relatie van een bekende van mij, totaal onder gesneeuwd door haar man is ze erg onzeker en loopt inmiddels ook bij de psycholoog..
Hij komt op ons nogal narcistisch over. Wij zijn nogal recht voor z'n raap zegmaar en dat bevalt hem duidelijk niet.

Ik krijg haar maar niet aan dr verstand dat het probleem bij die vent ligt, maar ze blijft het maar zoeken bij zichzelf.
Misschien moet ze eens inlezen in gaslighting en zien of ze zich daarin herkent.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 13:58 schreef rival het volgende:
Inderdaad. Een goed moment is er nooit.

Heel goed bezig.
Hoe zou jij reageren als je op je werk zat en je partner ging over relatie shit zitten appen?
Nee er zijn ook gradaties in 'geen goede momenten'.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_186138738
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 14:36 schreef rival het volgende:

[..]

Hij maakt in ieder geval duidelijk dat je voor jezelf een juiste beslissing hebt genomen.
Succes vanavond.
Dat dus. Sterkte, TS!

@Tinkepink Daar heb je een goed punt, my bad.
pi_186138803
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 15:05 schreef Elpis het volgende:

[..]

[..]

Misschien moet ze eens inlezen in gaslighting en zien of ze zich daarin herkent.
[..]

Dat kan kloppen.
Ze vindt hem fantastisch. Dat begrijp ik, want hij heeft altijd hele mooie verhalen, die na enig doorvragen vaak overdreven of zelfs onwaar zijn. Maar als je zo lang in een relatie zit wil je vaak niet anders denken. Ik herken het zelf vanuit de tunnelvisie van wie is de Mol.
Het ironische aan het verhaal is dat zij psychologie (WO) heeft gestudeerd, en dus bekend is met de diverse stoornissen. Echter niet vanuit de praktijk, aangezien haar carrière niet van de grond is gekomen (doet mbo werk voor 3 dagen en de overige dagen verzorgt ze de kinderen).

We hebben inmiddels geen contact meer.
  woensdag 10 april 2019 @ 15:44:27 #219
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_186138901
quote:
Nou, mooi toch? Spullen pakken, uitschrijven bij de BS en wegwezen. Liefst vandaag nog. De kinderen kun je eventueel even onderbrengen bij een familielid of vriendin totdat duidelijk is bij wie ze gaan wonen. Ik zou ze nu niet al uit elkaar halen. Alternatief is zijn kinderen ook meenemen, maar dat gaat mogelijk extra problemen opleveren.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_186139019
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2019 15:44 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nou, mooi toch? Spullen pakken, uitschrijven bij de BS en wegwezen. Liefst vandaag nog. De kinderen kun je eventueel even onderbrengen bij een familielid of vriendin totdat duidelijk is bij wie ze gaan wonen. Ik zou ze nu niet al uit elkaar halen. Alternatief is zijn kinderen ook meenemen, maar dat gaat mogelijk extra problemen opleveren.
Nee ik ga zijn kinderen sowieso niet meenemen. Ik heb ook geen rechten wat die kinderen betreft alleen hij en zijn ex. Hij belde net al boos op ook.
pi_186139110
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2019 14:47 schreef loveli het volgende:

[..]

Heb je een plan voor als hij weer dingen gaat verbieden? De vorige keer werkte het (voor hem dan). Een tweede keer is altijd lastiger om vol te houden als je de eerste keer al hebt toegegeven, want hij weet inmiddels hoe hij je in het gareel houdt.
Nee heb ik niet. Ik ga het gewoon volhouden. Zoals hier ook gezegd wordt dan maar even ellende. Anders over 20 jaar nog ellende.
  Vis een optie? woensdag 10 april 2019 @ 16:02:53 #222
70532 loveli
N
pi_186139138
Heb je je paspoort/identiteitskaart/pinpas/telefoon/andere belangrijke spullen binnen handbereik?
crap in = crap out
pi_186139187
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2019 16:02 schreef loveli het volgende:
Heb je je paspoort/identiteitskaart/pinpas/telefoon/andere belangrijke spullen binnen handbereik?
Ja. Alles zit in mijn tas. Hoezo?
pi_186139226
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2019 12:58 schreef Lingue het volgende:
Als je besluit met hem te gaan praten dan zou ik vooraf iemand in vertrouwen nemen zodat je daar ook een uitlaatklep hebt.
Maar vooral ook om je waardevolle bezittingen veilig te stellen.
Foto’s, sieraden, paspoort(en) etc.

Heb helaas vaak zat gezien en gelezen dat de andere partij dat als eerste kapot of kwijt maakt om de persoon ‘terug te pakken’.

Ook al denk je dat ie dat niet doet, voorzorg voor waardevolle bezittingen nemen kan nooit kwaad.

Verder veel sterkte. Er is veel goed advies gegeven. En het enige juiste is om voor jezelf te kiezen en daarmee kies je ook voor je kinderen en wat je hun mee wilt geven.

Je bent nog hartstikke jong en je kunt nog een heel leven wel gelukkig zijn. Een opleiding volgen en een mooie baan vinden!
Hierom.

Het gebeurt echt vaker dan je denkt dat waardevolle spullen kapot gemaakt worden en/of verdwijnen.

Uit boosheid zijn mensen tot rare dingen in staat. Foto’s en sieraden zijn niet vervangbaar....
pi_186139248
Oh nee dat zal wel wat meevallen denk. Hij is over een half uur thuis. We gaan het wel zien. Ik post vanavond (als ik er dan nog zin in heb) wel hoe en wat. Bedankt iedereen!
pi_186139283
Succes!
pi_186139330
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2019 16:09 schreef Lingue het volgende:

[..]

Hierom.

Het gebeurt echt vaker dan je denkt dat waardevolle spullen kapot gemaakt worden en/of verdwijnen.

Uit boosheid zijn mensen tot rare dingen in staat. Foto’s en sieraden zijn niet vervangbaar....
Ruim 15 jaar geleden zo’n “vriend” gehad inderdaad, heeft zelfs mijn babyfoto’s weggegooid, plakboeken van de kleuterschool enzovoort. Mensen kunnen gekke sprongen maken als ze boos zijn (en gefrustreerd)
  woensdag 10 april 2019 @ 16:21:37 #228
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_186139366
Moedig Shizzle, succes!
pi_186140033
quote:
Onbegrijpelijk dat je met de verantwoording van twee kinderen het tijdens zo een hectische periode op de spits gaat zitten drijven. Niet omdat je niet voor jezelf op zou mogen komen, maar omdat als je a zegt je ook b moet kunnen zeggen. Met een degelijk backupplan was het een stukje minder stressvol wat hij al dan niet gaat doen.
pi_186140598
Soms moet je ook meteen doorpakken ipv alles tot in detail te regelen.

Na weggaan zal het niet makkelijk zijn zonder voorbereiding. Maar de dag nemen zoals hij komt en echt op eigen benen gaan staan levert meer op dan te blijven in een situatie waar ze doodongelukkig is en denkt niet te kunnen of durven gaan.

Als ze vertrekt komt ze echt wel op haar pootjes terecht en kan ze eindelijk aan een toekomst werken die bij haar past zoals zij het voor ogen heeft. Doorpakken is nu dan ook belangrijk ipv als redpectloos slaafje behandeld te worden al 9jr lang.
  woensdag 10 april 2019 @ 17:48:57 #231
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_186140901
Maar je hebt een prima ingang! Bel de gezinsvoogd en bespreek met hem of haar wat je hier typt. Jb is er voor de kinderen en juist die zijn er het meest bij gebaat als jouw relatie met hun vader goed blijft gaan. Je gv zal zeker openstaan om jou en vader te helpen, hulpverlening in teczetten, relatietherapie of wat je denkt nodig te hebben.
Prrrrr
pi_186140926
We hebben gepraat. Nouja gepraat, vooral geschreeuwd. Hij zegt dat alles mijn schuld is, dat hij niks met de kinderen doet om het van mij niet mag???? En al wil al zijn geld terug dat ik heb opgemaakt aan boodschappen en ga zo maar door. Ik heb gewoon terug geschreeuwd en gezegd dat hij vanaf nu zijn eigen boontjes maar gaat doppen. Dat het klaar is en dat ik hem niet meer wil zien. Hij ging in eerste instantie rustig achter zn tel zitten toen hij thuis kwam. Echt ongelofelijk. Ik heb ook gezegd dat hij niet van mij houdt maar gebruikt voor de kinderen. Toen zei hij ja als jij dat denkt. Er is meer gezegd maar ga niet alles openbaar gooien. Hij ligt nu in ieder geval op bed, want hij was moe van het werken... ongelofelijk.
  woensdag 10 april 2019 @ 17:53:10 #233
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_186140959
.

[ Bericht 99% gewijzigd door mspoez op 10-04-2019 17:53:36 (Quote ipv wijzig) ]
Prrrrr
pi_186140973
En wat ga jij nu doen?
Blijf je vannacht daar of ga je even weg om je beslissing ook jracht bij te zetten?

Hoe gaat het nu met je na het gesprek? Lucht het een beetje op?

Schreeuwen kan soms opluchten maar constructief praten over hoe je uit elkaar wilt gaan zet uiteindelijk straks natuurlijk meer zoden aan de dijk. Maar hij moet wrs ook even wennen aan het nieuws en jouw beslissing.
  woensdag 10 april 2019 @ 17:57:06 #235
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_186141031
Shizzle, probeer rustig te blijven met het oog op de kinderen.
pi_186141152
De kinderen waren niet hier. Ik ga geen ruzie zoeken met de kinderen erbij. Ik ga straks even een stuk lopen als hij wakker is. We gaan gewoon verhuizen, allebei wat sparen en dan ieder ons eigen weg. Moet eerst een huisje vinden maar dat wordt toch particulier. Heb het wel een beetje uitgedacht. Hoop over max twee maanden op mezelf te wonen. Hij is overdag aan het werk en ik zorg gewoon dat ik s' avonds weg ben. Moet lukken. Heb lang genoeg alles geslikt dus dan kan dit er ook nog wel bij.
pi_186141192
Het lucht heel erg op zelfs. Ik ben blij dat ik ervan af ben terwijl we nog een huis delen. Nu mijn ouders nog vertellen.
pi_186141252
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 18:04 schreef Onzekereshizzle het volgende:
De kinderen waren niet hier. Ik ga geen ruzie zoeken met de kinderen erbij. Ik ga straks even een stuk lopen als hij wakker is. We gaan gewoon verhuizen, allebei wat sparen en dan ieder ons eigen weg. Moet eerst een huisje vinden maar dat wordt toch particulier. Heb het wel een beetje uitgedacht. Hoop over max twee maanden op mezelf te wonen. Hij is overdag aan het werk en ik zorg gewoon dat ik s' avonds weg ben. Moet lukken. Heb lang genoeg alles geslikt dus dan kan dit er ook nog wel bij.
Sparen zonder werk?
pi_186141315
quote:
Goed zo. Hopelijk kunnen jullie tot die tijd de lieve vrede bewaren en zover mogelijk respectvol met elkaar omgaan.
Hebben jullie iets van een samenlevingscontract oid om op terug te vallen?
Hopelijk kun je snel een woning vinden en een baan om op eigen benen te staan.
Hebben jullie na het schreeuwen nog wel netjes kunnen praten en is bovenstaande daar de uitkomst van?
pi_186141331
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 18:09 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Sparen zonder werk?
Hij moet daar staan.
pi_186141362
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 18:13 schreef Onzekereshizzle het volgende:

[..]

Hij moet daar staan.
Waar?
pi_186141363
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2019 18:12 schreef Lingue het volgende:

[..]

Goed zo. Hopelijk kunnen jullie tot die tijd de lieve vrede bewaren en zover mogelijk respectvol met elkaar omgaan.
Hebben jullie iets van een samenlevingscontract oid om op terug te vallen?
Hopelijk kun je snel een woning vinden en een baan om op eigen benen te staan.
Hebben jullie na het schreeuwen nog wel netjes kunnen praten en is bovenstaande daar de uitkomst van?
Dat klopt inderdaad. Daarna is hij op bed gegaan. Nee geen samenlevingscontract niks. Maar ik kan wel altijd op mijn ouders terug vallen als ik wat nodig ben. Niet dat ik dat graag zou willen maar het is nu even niet anders. Kan dat altijd terug betalen als ik mijn eigen inkomsten heb.
pi_186141368
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 18:16 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Waar?
Hij ipv allebei sparen
pi_186141471
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 18:16 schreef Onzekereshizzle het volgende:

[..]

Hij ipv allebei sparen
Dus nu moet hij sparen zodat jij dat niet hoeft te doen? Zelf gaan werken nog een idee? Wie gaat de torenhoge huur van je particuliere woning te betalen?
pi_186141487
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 18:21 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Dus nu moet hij sparen zodat jij dat niet hoeft te doen? Zelf gaan werken nog een idee? Wie gaat de torenhoge huur van je particuliere woning te betalen?
Ik vind het prima dat je meedenkt maar ik ga niet overal antwoord op geven he. Het gaat er om dat ik tips wou voor mijn relatie. Financiele dingen gaat je verder geen flikker aan 😉
pi_186141506
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 18:23 schreef Onzekereshizzle het volgende:

[..]

Ik vind het prima dat je meedenkt maar ik ga niet overal antwoord op geven he. Het gaat er om dat ik tips wou voor mijn relatie. Financiele dingen gaat je verder geen flikker aan 😉
Nou die tips heb je in overvloed gekregen. Veel succes ermee
pi_186141599
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 18:24 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Nou die tips heb je in overvloed gekregen. Veel succes ermee
Bedankt
  woensdag 10 april 2019 @ 18:34:55 #248
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_186141674
quote:
Als hij nu al eist dat je alle uitgegeven kosten voor boodschappen terugbetaalt gaat dat vast leuk samenwonen worden. Denk je dat je nog een broodkorstje krijgt?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_186141689
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 18:34 schreef Elpis het volgende:

[..]

Als hij nu al eist dat je alle uitgegeven kosten voor boodschappen terugbetaalt gaat dat vast leuk samenwonen worden. Denk je dat je nog een broodkorstje krijgt?
Vragen over hoe het financieel gaat mogen niet. Foei!
  woensdag 10 april 2019 @ 18:54:56 #250
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_186142017
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 18:35 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Vragen over hoe het financieel gaat mogen niet. Foei!
Denk toch eens na.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')