Nogmaals, dit is NIET te redden.quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:59 schreef Onzekereshizzle het volgende:
[..]
Nee dat lijkt mij juist niet goed. Ik wil het ook helemaal niet uitmaken dat is het hem nou juist. Ik zit er serieus over na te denken om dan maar gewoon zo door te leven als we nu doen. Ik wil hem niet kwetsen. Hij heeft geen contact meer met zijn familie dus als ik weg zou gaan zou hij niemand meer hebben. Daarbij de vorige keer toen ik zei dat ik bij hem zou gaan ging hij niet meer naar zijn werk toe. Straks verliest hij zijn baan en heeft hij helemaal niks meer. Ik wil deze relatie juist redden...
Vooral niet uitmaken dan. Lekker bij hem blijven en je leventje voorzetten. Blijkbaar ben je daar erg tevreden mee.quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:59 schreef Onzekereshizzle het volgende:
[..]
Nee dat lijkt mij juist niet goed. Ik wil het ook helemaal niet uitmaken dat is het hem nou juist. Ik zit er serieus over na te denken om dan maar gewoon zo door te leven als we nu doen. Ik wil hem niet kwetsen. Hij heeft geen contact meer met zijn familie dus als ik weg zou gaan zou hij niemand meer hebben. Daarbij de vorige keer toen ik zei dat ik bij hem zou gaan ging hij niet meer naar zijn werk toe. Straks verliest hij zijn baan en heeft hij helemaal niks meer. Ik wil deze relatie juist redden...
Zo'n 30 keer... zonder te overdrijven. Maar ik hou wel heel veel van hem. Hij is ook de vader van mijn kinderen en ik wil hem niet ongelukkig zien. Dan speel ik liever zelf mooi weer. Dan is alles tenminste goed.quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:02 schreef igi0n het volgende:
[..]
Je moet niet teveel aan hem denken. Jij wil graag deze relatie redden, maar je hebt er zelf op geen enkele manier invloed op als hij er zelf geen tijd in wil stoppen. Ik neem aan dat jullie het hier vaak genoeg over gehad hebben?
Ik wil gewoon graag tips van mensen die misschien in dezelfde situatie hebben gezeten en bij wie het nu wel goed is.quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:05 schreef Najieto het volgende:
[..]
Vooral niet uitmaken dan. Lekker bij hem blijven en je leventje voorzetten. Blijkbaar ben je daar erg tevreden mee.
Die mensen zijn er niet omdat het nooit goed komt. Simpelquote:Op dinsdag 9 april 2019 12:08 schreef Onzekereshizzle het volgende:
[..]
Ik wil gewoon graag tips van mensen die misschien in dezelfde situatie hebben gezeten en bij wie het nu wel goed is.
Er zijn grofweg 3 opties:quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:38 schreef Onzekereshizzle het volgende:
Iedereen bedankt voor de reacties, maar zijn er ook nog mensen die tips hebben om dit wel een fijne relatie te laten worden? Relatietherapie wil hij niet dat heb ik al gevraagd. Helaas..
Nee, hij is nu de gene die echt egoïstisch is.quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:19 schreef Onzekereshizzle het volgende:
Maar als ik hij hem wegga, dan kunnen zijn kinderen uit een eerdere relatie hier niet meer wonen ook. Dus die heb ik er dan ook mee.
Maar jullie advies zou wezen, gewoon uitmaken, eigen kinderen meenemen en laat het hem allemaal maar uitzoeken? Is dat dan niet egoistisch?
Waarom niet? Het zijn jouw kinderen niet. Je bent niks aan hun verplicht.quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:19 schreef Onzekereshizzle het volgende:
Maar als ik hij hem wegga, dan kunnen zijn kinderen uit een eerdere relatie hier niet meer wonen ook. Dus die heb ik er dan ook mee.
Ditquote:Op dinsdag 9 april 2019 12:21 schreef Najieto het volgende:
[..]
Waarom niet? Het zijn jouw kinderen niet. Je bent niks aan hun verplicht.
Dus dat ..en nee, dat is zijn eigen schuld!quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:19 schreef Onzekereshizzle het volgende:
Maar jullie advies zou wezen, gewoon uitmaken, eigen kinderen meenemen en laat het hem allemaal maar uitzoeken? Is dat dan niet egoistisch?
Voor wie is alles goed? Waarom offer je jezelf op?quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:06 schreef Onzekereshizzle het volgende:
[..]
Zo'n 30 keer... zonder te overdrijven. Maar ik hou wel heel veel van hem. Hij is ook de vader van mijn kinderen en ik wil hem niet ongelukkig zien. Dan speel ik liever zelf mooi weer. Dan is alles tenminste goed.
Stel je eens voor hoe goed je je zou voelen als die constante dreiging weg is uit je leven. Dit is vreselijk slecht voor je gezondheid en die van je kinderen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:20 schreef Onzekereshizzle het volgende:
[..]
Ja stom is dat he... ik blijf het voor me uitschuiven. Ik heb havo gedaan. Dus mijn baankans is redelijk groot. Ik kan niet bij mijn vriendinnen en of ouders terecht qua woonruimte helaas..maar eigenlijk wil ik nog steeds proberen de relatie te redden. Ik wordt al zenuwachtig van het idee dat ik moet zeggen dat het over is namelijk.
Oké, hij wil helemaal niks. Dan is er ook niks meer. Dan zit je aan een dood paard te trekken.quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:38 schreef Onzekereshizzle het volgende:
Iedereen bedankt voor de reacties, maar zijn er ook nog mensen die tips hebben om dit wel een fijne relatie te laten worden? Relatietherapie wil hij niet dat heb ik al gevraagd. Helaas..
Jammer genoeg heeft natuurlijk niet iedereen ouders die dat doen. Het hoe en waarom maakt dan niet uit.quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Stel je eens voor hoe goed je je zou voelen als die constante dreiging weg is uit je leven. Dit is vreselijk slecht voor je gezondheid en die van je kinderen.
Waarom kun je niet bij je ouders terecht? Het gaat om hun kind en kleinkinderen, natuurlijk helpen ze je om een nieuwe start te maken als ze weten hoe slecht je situatie werkelijk is.
Vrouwen in de situatie van TS laten de buitenwereld ook vaak een mooi plaatje zien aan hun familie. Dat kan doorslag geven bij wel of geen hulp krijgen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:01 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Jammer genoeg heeft natuurlijk niet iedereen ouders die dat doen. Het hoe en waarom maakt dan niet uit.
Voor zijn reactie,wat hij gaat doen (niet fysiek) de mening van anderen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:04 schreef Boca_Raton het volgende:
Waar ben je bang voor wanneer je de relatie beëindigt....?
Klopt, maar buiten dat zijn er genoeg mensen die echt niet terecht kunnen bij ouders.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Vrouwen in de situatie van TS laten de buitenwereld ook vaak een mooi plaatje zien aan hun familie. Dat kan doorslag geven bij wel of geen hulp krijgen.
Oh wauw, die zit wel even inderdaad. Ik had gewoon niet verwacht dat iedereen zou zeggen dat ik weg moet gaan.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:15 schreef loveli het volgende:
Als de mening van anderen belangrijk voor je is, hoop ik dat je naar iedereen op Fok luistert.
Uiteindelijk is het voor ons wel een beetje makkelijk praten natuurlijk, omdat wij er niet midden in zitten. Je zegt dat je een goede band hebt met zijn kinderen die ook bij jullie wonen, dus ik snap dat dat het best wat moeilijker maakt.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:17 schreef Onzekereshizzle het volgende:
[..]
Oh wauw, die zit wel even inderdaad. Ik had gewoon niet verwacht dat iedereen zou zeggen dat ik weg moet gaan.
En dat ze waarschijnlijk nog nooit alleen gewoond heeft...quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:21 schreef FordSierra het volgende:
Het speelt ook mee dat je op je 16e een relatie met hem aangegaan bent, en niet goed beseft wat een gezonde en gelukkige relatie inhoudt. Daardoor weet je niet wat je misloopt, terwijl je nog jong bent en maar 1 keer leeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |