abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 april 2019 @ 10:45:49 #26
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_186116030
1 tip : WEGWEZEN...Met een bloedgang!

Ik spreek uit ervaring. Bij mij waren ook alleen de eerst 6 - 7 maanden prima.
Maar door allerlei omstandigheden heb ik het ook veel te lang voor mij uitgeschoven.
Je hebt alleen jezelf en je kinderen ermee.
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  dinsdag 9 april 2019 @ 10:53:14 #27
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_186116129
Komen jullie uit dezelfde cultuur / achtergrond?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_186116233
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 10:53 schreef Tyr80 het volgende:
Komen jullie uit dezelfde cultuur / achtergrond?
Ja we zijn allebei 100 procent nederlands.
  dinsdag 9 april 2019 @ 11:15:51 #29
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_186116446
Wat een vreselijke relatie moet dit zijn zeg. Dat houd je toch niet vol.
Meid....het word tijd om deze relatie te beëindigen, dit word helemaal niks.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_186116459
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 11:12 schreef Onzekereshizzle het volgende:

[..]

Ik heb altijd gestudeerd,gewerkt hoor. Alleen omdat zijn kinderen hier nu wonen gaat dat op dit moment even niet. Zijn kinderen wonen hier nog maar kort. En zoals ik al aangaf zou ik graag weer financieel onafhankelijk zijn. Bedankt trouwens,voor je wijze raad.
Werken als de kindjes op school zitten nog een idee?
pi_186116516
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 11:19 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

En ze vindt het steeds moeilijker om aandacht van andere mannen te negeren :')
En? Dat is toch normaal als je kerel nooit naar je omkijkt. Er staat toch niet dat ze ondertussen al met 10 kerels in bed ligt. Jij had al moeite na een paar maanden geen sex, dus ik denk dat je de laatste bent die hier raar over moet doen.

[ Bericht % gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2019 12:36:26 ]
pi_186116538
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 11:21 schreef Miss-X het volgende:

[..]

En? Dat is toch normaal als je kerel nooit naar je omkijkt. Er staat toch niet dat ze ondertussen al met 10 kerels in bed ligt. Jij had al moeite na een paar maanden geen sex, dus ik denk dat je de laatste bent die hier raar over moet doen.
Goed om te weten dat het normaal is dan.

[ Bericht % gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2019 12:36:29 ]
pi_186116578
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 10:10 schreef Onzekereshizzle het volgende:
Miss-X, ja goeie vraag. Daar kan ik eigenlijk geen antwoord op geven... ik wou al eens bij hem weg gaan maar toen werd hij agressief en mocht ik niet meer aan de rekening komen om boodschappen te doen. Ook zei hij dat ik hem gebruikt had enzo. En ik wil al die ellende niet. Ik heb toen besloten het toch maar weer te proberen. En toen ging het een tijdje goed. Een tijdje...
Ja doei, wegwezen joh bij die mafkees.
Je hebt toch ook een mening ? De mijnes was al 100x weg geweest, en maar goed ook...

En qua financiën... je krijgt zo ongelofelijk veel toeslagen met 4 kids dat je echt wel rond komt zo lang als het nodig is.
Ik was hier...
pi_186116587
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 11:17 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Werken als de kindjes op school zitten nog een idee?
Ja daar ben ik inderdaad al een tijdje naar opzoek. Maar een baantje vinden met zulke werktijden is lastig.
  dinsdag 9 april 2019 @ 11:27:16 #35
475456 Samuel24
pi_186116616
Bovendien moet je vriend gewoon lekker blijven betalen gelukkig. Alimentatie.
pi_186116617
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 11:25 schreef Onzekereshizzle het volgende:

[..]

Ja daar ben ik inderdaad al een tijdje naar opzoek. Maar een baantje vinden met zulke werktijden is lastig.
Kinderen laten overblijven?
Schoonmaak of thuiszorg is meestal wel goed te combineren met schooltijden.
  dinsdag 9 april 2019 @ 11:28:22 #37
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_186116630
Herkenbaar. Ik denk oprecht dat je man depressief is.
Beati pauperes spiritu
pi_186116661
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 10:42 schreef Onzekereshizzle het volgende:
Er schiet mij nu trouwens ook te binnen dat hij in het openbaar mijn hand niet vast wil houden, mij een kus wil geven. Ook iets wat voor mij heel vernederend voelt.
Dit klinkt allemaal totaal niet gezond, zeker niet op jullie leeftijd!

Ik zou hem een ultimatum stellen dat hij zich eens als een man, lover en vader moet gaan gedragen ipv als een puber die bij papa en mama in het hotel woont.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_186116682
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 11:22 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Goed om te weten dat het normaal is dan.
Ja dat is normaal ja. Als jij als vent je vrouw nooit ook maar enige affectie toont en op die leeftijd al 5 maanden tot een jaar geen seks hebt, dan is het DOODNORMAAL dat zij het lastig vindt aandacht van mannen die nog wel testosteron hebben te negeren. Sterker nog, ik vind het bizar dat ze het een jaar vol kan houden!
  dinsdag 9 april 2019 @ 11:34:07 #40
475456 Samuel24
pi_186116696
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 11:31 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Dit klinkt allemaal totaal niet gezond, zeker niet op jullie leeftijd!

Ik zou hem een ultimatum stellen dat hij zich eens als een man, lover en vader moet gaan gedragen ipv als een puber die bij papa en mama in het hotel woont.
Dat heeft geen zin joh. Dan belooft hij beterschap, daarna gaat het een maandje goed. En daarna zal hij toch weer in zijn oude patroon vallen.
Dit word helemaal niks meer.
pi_186116764
Iedereen bedankt voor de reacties, maar zijn er ook nog mensen die tips hebben om dit wel een fijne relatie te laten worden? Relatietherapie wil hij niet dat heb ik al gevraagd. Helaas..
pi_186116806
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 11:32 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ja dat is normaal ja. Als jij als vent je vrouw nooit ook maar enige affectie toont en op die leeftijd al 5 maanden tot een jaar geen seks hebt, dan is het DOODNORMAAL dat zij het lastig vindt aandacht van mannen die nog wel testosteron hebben te negeren. Sterker nog, ik vind het bizar dat ze het een jaar vol kan houden!
Ik durf geen eens vreemd te gaan. Ik denk oprecht dat hij mij dan vermoord ofzo... dat zou hij echt niet accepteren. En dat snap ik, dat zou ik ook niet doen.
  dinsdag 9 april 2019 @ 11:42:48 #43
475456 Samuel24
pi_186116845
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 11:40 schreef Onzekereshizzle het volgende:

[..]

Ik durf geen eens vreemd te gaan. Ik denk oprecht dat hij mij dan vermoord ofzo... dat zou hij echt niet accepteren. En dat snap ik, dat zou ik ook niet doen.
Kan hij soms agressief worden toevallig? Heeft hij jou wel eens bedreigd? Geslagen?
pi_186116949
Nee dat niet maar hij kan wel degelijk agressief worden, dingen kapot maken. Hij heeft ook een erg kort lontje. Kan niet goed dingen relativeren.
  dinsdag 9 april 2019 @ 11:55:35 #45
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_186117033
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 11:38 schreef Onzekereshizzle het volgende:
Iedereen bedankt voor de reacties, maar zijn er ook nog mensen die tips hebben om dit wel een fijne relatie te laten worden? Relatietherapie wil hij niet dat heb ik al gevraagd. Helaas..
Het spijt mij voor je, maar dit is niet meer te redden.
Gewoon wegwezen en voor je jezelf en kids kiezen...
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  dinsdag 9 april 2019 @ 11:56:07 #46
475456 Samuel24
pi_186117041
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 11:48 schreef Onzekereshizzle het volgende:
Nee dat niet maar hij kan wel degelijk agressief worden, dingen kapot maken. Hij heeft ook een erg kort lontje. Kan niet goed dingen relativeren.
Oke, dat is echt foutje boel. Ik raad je wel aan om alvast wat mensen in te lichten voordat je de relatie gaat uitmaken. En uh....zorg dat er iemand (een vriendin ofzo) bij je is op het moment dat je het uitmaakt. Dat lijkt mij wel zo veilig.
Ik vind dit persoonlijk een beetje eng allemaal. Ik wil je niet bang maken natuurlijk. Maar dit klinkt mij allemaal niet zo goed in de oren.
pi_186117078
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 11:40 schreef Onzekereshizzle het volgende:

[..]

Nu ja, als je je vrouw maanden tot een jaar niet aanraakt, dan is dat toch echt volledig zijn eigen schuld.
pi_186117083
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 11:56 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Oke, dat is echt foutje boel. Ik raad je wel aan om alvast wat mensen in te lichten voordat je de relatie gaat uitmaken. En uh....zorg dat er iemand (een vriendin ofzo) bij je is op het moment dat je het uitmaakt. Dat lijkt mij wel zo veilig.
Ik vind dit persoonlijk een beetje eng allemaal. Ik wil je niet bang maken natuurlijk. Maar dit klinkt mij allemaal niet zo goed in de oren.
Nee dat lijkt mij juist niet goed. Ik wil het ook helemaal niet uitmaken dat is het hem nou juist. Ik zit er serieus over na te denken om dan maar gewoon zo door te leven als we nu doen. Ik wil hem niet kwetsen. Hij heeft geen contact meer met zijn familie dus als ik weg zou gaan zou hij niemand meer hebben. Daarbij de vorige keer toen ik zei dat ik bij hem zou gaan ging hij niet meer naar zijn werk toe. Straks verliest hij zijn baan en heeft hij helemaal niks meer. Ik wil deze relatie juist redden...
pi_186117088
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 11:44 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Zo deze ga ik onthouden. Dank u.
Werkt ook de andere kant op hoor.
pi_186117100
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 11:59 schreef Onzekereshizzle het volgende:

[..]

Nee dat lijkt mij juist niet goed. Ik wil het ook helemaal niet uitmaken dat is het hem nou juist. Ik zit er serieus over na te denken om dan maar gewoon zo door te leven als we nu doen. Ik wil hem niet kwetsen. Hij heeft geen contact meer met zijn familie dus als ik weg zou gaan zou hij niemand meer hebben. Daarbij de vorige keer toen ik zei dat ik bij hem zou gaan ging hij niet meer naar zijn werk toe. Straks verliest hij zijn baan en heeft hij helemaal niks meer. Ik wil deze relatie juist redden...
Je moet niet teveel aan hem denken. Jij wil graag deze relatie redden, maar je hebt er zelf op geen enkele manier invloed op als hij er zelf geen tijd in wil stoppen. Ik neem aan dat jullie het hier vaak genoeg over gehad hebben?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')