quote:Op maandag 8 april 2019 23:24 schreef Vanillekwark het volgende:
Volgens je profiel ben je een vrouw derhalve is dit een onterechte klacht.
quote:Op maandag 8 april 2019 23:34 schreef einzeinz het volgende:
Altijd zo'n klein beetje naast de pot pissen zodat het spat op zijn schoenen. Mega grappig, zeker als ze daarna hun piet afschudden, handjes wassen en weer braaf naar hun vrouw toe lopen met hun schoenen vol zeik die uit jouw penor liep.
Onderbouw eens waarom het een onterechte klacht is?quote:Op maandag 8 april 2019 23:24 schreef Vanillekwark het volgende:
Dat weet hij niet.quote:Op maandag 8 april 2019 23:22 schreef Nikonlover het volgende:
Ik was dus vanavond in een restaurant en moest pissen. Eenmaal aangekomen op het toilet waren de normale toiletten bezet dus MOEST ik in zo'n urinoir. Met opzet heb ik de achterste gekozen. Komt er gvd evengoed een kerel naast me staan pissenFlikker op man, doe niet zo asociaal en laat er 1 pot tussen. Ik ben geen homo.
Aangezien ts zichzelf vrouw voelt (zie profiel), is dat aan zn uiterlijk/gedrag waarschijnlijk ook te herkennen. Deze mam kwam het toilet binnen en zag in het hoekje een verwijfde bitch-boy staan en raakte daar enigszins opgewonden van. Lijkt me logisch. Derhalve is deze klacht ongegrond verklaard.quote:
Mee eens.quote:Op dinsdag 9 april 2019 05:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Aangezien ts zichzelf vrouw voelt (zie profiel), is dat aan zn uiterlijk/gedrag waarschijnlijk ook te herkennen. Deze mam kwam het toilet binnen en zag in het hoekje een verwijfde bitch-boy staan en raakte daar enigszins opgewonden van. Lijkt me logisch. Derhalve is deze klacht ongegrond verklaard.
Hmm heeft met homo denk ik niks te maken, maar voor de rest terechte klacht. Etiquette en afstand graag als je staat te pissen.quote:Op maandag 8 april 2019 23:22 schreef Nikonlover het volgende:
Ik was dus vanavond in een restaurant en moest pissen. Eenmaal aangekomen op het toilet waren de normale toiletten bezet dus MOEST ik in zo'n urinoir. Met opzet heb ik de achterste gekozen. Komt er gvd evengoed een kerel naast me staan pissenFlikker op man, doe niet zo asociaal en laat er 1 pot tussen. Ik ben geen homo.
Vervelend dat je dit hebt meegemaakt. Inderdaad, die ipne had er één pot tussen vrij kunnen laten.quote:Op maandag 8 april 2019 23:22 schreef Nikonlover het volgende:
quote:
Helaas...quote:Op maandag 8 april 2019 23:24 schreef Vanillekwark het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |