Waar gaan we naartoe?quote:Op maandag 8 april 2019 18:11 schreef Themeparktommy het volgende:
Na zo'n dag heb ik echt weer zin in de zomer!![]()
En ik moet weer een keer op vakantie... wie wil er mee?
Ergens waar de cocktails goedkoop zijn, de stranden dichtbij en we ook lekker kunnen springen op de muziek!quote:
En whiskey en bierquote:Op maandag 8 april 2019 18:16 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ergens waar de cocktails goedkoop zijn, de stranden dichtbij en we ook lekker kunnen springen op de muziek!
En bananen en ananas natuurlijk
Vietnamquote:Op maandag 8 april 2019 18:18 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Deal!
Maar waar vinden we dit paradijs?
Waarschijnlijk is naar de zon toch niets voor mijquote:Op maandag 8 april 2019 18:18 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Deal!
Maar waar vinden we dit paradijs?
Ik wil de rest van Zweden en Noorwegen nog verder ontdekken, daar is alleen alles zo duurquote:Op maandag 8 april 2019 18:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is naar de zon toch niets voor mij
Heb je er meer aan om met eNGine10 te gaan. Maar voor een reisje Schotland of Finland ben ik altijd in
Lijkt me ook leuk hoor. Beide nog nooit geweest.quote:Op maandag 8 april 2019 18:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is naar de zon toch niets voor mij
Heb je er meer aan om met eNGine10 te gaan. Maar voor een reisje Schotland of Finland ben ik altijd in
Zal ook prachtig zijnquote:
Goed sparen danquote:Op maandag 8 april 2019 18:31 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik wil de rest van Zweden en Noorwegen nog verder ontdekken, daar is alleen alles zo duur
Nee, ik ook nog nooit. Maar die staan wel ver bovenaan mijn lijstjequote:Op maandag 8 april 2019 18:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lijkt me ook leuk hoor. Beide nog nooit geweest.
Zo'n afgezaagde bestemming lijkt me dat, met zo'n verheerlijkt beeld dat iedereen daar sigaartjes rookt, in oldtimers rijdt en rum drinkt.quote:
Een reden waarom of gewoon omdat?quote:Op maandag 8 april 2019 18:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Goed sparen dan
[..]
Nee, ik ook nog nooit. Maar die staan wel ver bovenaan mijn lijstje
Ik ga niet voor het verheerlijkte beeld hoor. No worriesquote:Op maandag 8 april 2019 18:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Zo'n afgezaagde bestemming lijkt me dat, met zo'n verheerlijkt beeld dat iedereen daar sigaartjes rookt, in oldtimers rijdt en rum drinkt.
Om je geld aan het regime te donerenquote:Op maandag 8 april 2019 18:39 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik ga niet voor het verheerlijkte beeld hoor. No worries
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |