Ja, daar gaan ze natuurlijk geen risico mee nemenquote:It may also have something to do with the fact that The Estate of Michael Jackson is currently suing HBO and Michael’s nephews are raising money to film a counter documentary.
quote:Op woensdag 10 april 2019 17:11 schreef Tengano het volgende:
Is er trouwens al wat meer bekend over de lokatie van dat beeld?
[ afbeelding ]
Opgraven? Forest lawn is net de Febo..quote:Op woensdag 10 april 2019 19:07 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Hem opgraven? Hier ga je de fans echt over horen, zou het zover komen.
Oh johquote:Op woensdag 10 april 2019 20:49 schreef quirina het volgende:
[..]
Opgraven? Forest lawn is net de Febo..
Ze trekken hem gewoon uit de muur.
Goed gezien!quote:Op woensdag 10 april 2019 17:46 schreef bingoman het volgende:
[..]
De Arvizo jongens waren 2 rotzakjes die overal waar ze kwamen spullen jatten. De verdediging had een hele rij getuigen die dit bevestigden. Die 2 maakten er zelf een grote puinhoop van.
Thomas Mesereau:
[..]
https://themichaeljackson(...)-arvizo-allegations/
Echt, heel mooi inhoudelijk. Ongelooflijk dat de advocaat van Michael Jackson het voor Michael Jackson opneemt.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:57 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Goed gezien!
Mooie inhoudelijke post!
Betrokkene verheerlijkt victim bashingquote:Op woensdag 10 april 2019 20:57 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Goed gezien!
Mooie inhoudelijke post!
quote:Op woensdag 10 april 2019 10:20 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Wederom probeer je de 'tegenstander' in diskrediet te brengen
Ik ben ook wel benieuwd naar een podcast van jou!quote:Op woensdag 10 april 2019 21:32 schreef Tengano het volgende:
Dan kun je mij ook wel als maatstaf nemen.
Thanks for the inputquote:Op woensdag 10 april 2019 21:35 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd naar een podcast van jou!
"Waarom ik mijn onderbuik nooit zal verloochenen."
twitter:MJBODYGUARDS twitterde op woensdag 10-04-2019 om 07:50:19If you’ve read my book you know I didn’t meet Mr. Jackson until December 22, 2006, based on that how can I definitively speak on a train station being built? There are permits that state when the train station was built, so why are we even discussing it. reageer retweet
twitter:MJBODYGUARDS twitterde op woensdag 10-04-2019 om 07:22:46The same media outlet that’s taking my book out of context is the same media outlets that offered me $$$$$ to slander Mr. Jackson. I know how they work, now they know how I work! #fuckthem reageer retweet
Ja, ik zit heel erg te wachten op nog weer een interview met hem.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:43 schreef Tengano het volgende:
Dat hele inconsistancy met dat railway station is toch wel een dingetje hoor![]()
Ik ben benieuwd hoe die Safechuck hierop gaat reageren als ie dat hoort
Ja precies. Alleen Safechuck zelf kan hier een passende en geloofwaardige verklaring over af geven,quote:Op woensdag 10 april 2019 21:45 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Ja, ik zit heel erg te wachten op nog weer een interview met hem.
Met het tegenspreken van de verklaring onder ede van Safechuck heeft Dan Reed hem eigenlijk gewoon onder de bus gegooid, om LN te redden.
Wacht ik weet het natuurlijk wel!quote:Op woensdag 10 april 2019 21:56 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik zou niet weten wat een geloofwaardige verklaring zou zijn.
Het ergste in zijn verklaring vind ik nog dat hij er dagelijks! werd misbruikt. Jaren lang elke dag misbruikt in een gebouw wat er niet stondquote:Op woensdag 10 april 2019 21:56 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik zou niet weten wat een geloofwaardige verklaring zou zijn.
- ik heb me vergist in de locatie
dit zou zijn beste kans zijn geweest, ware het niet dat Reed dit al heeft tegengesproken.
bovendien zit het wel erg duidelijk (in woord en beeld) in de film, en zal Safechuck daar zijn goedkeuring over gegeven hebben.
- ik heb me vergist in het jaartal
dit spreekt zijn eigen verklaring onder ede tegen
- ik heb me niet vergist
dit spreekt het treinstation tegen.
Safechuck kwam toch zelf naar Wade toe? Nadat hij Wade had gezien op tv besefte hij zich opeens dat hij ook was misbruikt.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:56 schreef quirina het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten of er meerdere slachtoffers naar buiten komen.
Vooralsnog is het stil, behalve dan wat er in het artikel stond wat ik vanmiddag linkte. Ik vermoed zelf dat het om 1 van de Arvizos gaat ivm vermelding broer van kankerpatiënt. En Wade zocht ook naar meerdere slachtoffers ivm zijn zaak tegen the estate. Zo kwam hij ook aan Safechuck.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |