True, 2cb is anders dan xtc, maar 2cb heeft wel degelijk dat gelukzalige gevoel. De knuffelwens is alleen wellicht wat minder. Vind het beide topspul overigens.quote:Op maandag 8 april 2019 14:54 schreef Myrr het volgende:
Alleen is 2cb dus totaal anders dan xtc en Dus idd dat je serotonine niet wordt aangetast is het verschil. Het gaat juist om dat vrijkomen van je serotonine wat het zo geweldig maakt.
Dat waren wel de beste nachten.quote:Op maandag 8 april 2019 14:55 schreef Solotovski het volgende:
Ik heb alles heel veel gebruikt ook door elkaar
Nu ben ik heftruckchauffeur
ja, want dat is echt de plek waar je moet gaan bespreken welke drugs je gaat gebruikenquote:Op maandag 8 april 2019 14:55 schreef Der_Mann het volgende:
ga dit lekker bespreken in een afkickkliniek
daar gaat het nu toch ook niet overquote:Op maandag 8 april 2019 14:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, want dat is echt de plek waar je moet gaan bespreken welke drugs je gaat gebruiken
drugs zijn voor 16-jarigen die stoer willen doen bij hun vriendjes op de middelbarequote:Op maandag 8 april 2019 14:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, want dat is echt de plek waar je moet gaan bespreken welke drugs je gaat gebruiken
ja, je moet daarna een tekst in je signature zettenquote:Op maandag 8 april 2019 14:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doen jullie dat wel controleren? als dat niet zo is krijg je binnenkort meerdere mailtjes met de vraag om accounts te verwijderen
Wel ja bij xtc blijf je redelijk helder verder bij normaal gebruik. Bij 2cb gaan de muren en alles helemaal leip doen, moet je nadenken over hoe je gaat lopen omdat diepte helemaal vaag en golvend is. Je hoort koningin Máxima lachen in de lucht en de wind buiten in de bomen terwinl je binnen zit is alsof je midden in een metaalwerkplaats bent.quote:Op maandag 8 april 2019 14:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
True, 2cb is anders dan xtc, maar 2cb heeft wel degelijk dat gelukzalige gevoel. De knuffelwens is alleen wellicht wat minder. Vind het beide topspul overigens.
En toch vloeit het witte poeder hier rijkelijk op de zogeheten snuifasquote:Op maandag 8 april 2019 14:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
drugs zijn voor 16-jarigen die stoer willen doen bij hun vriendjes op de middelbare
Goodbye from FOK! ?quote:Op maandag 8 april 2019 14:58 schreef Danny het volgende:
[..]
ja, je moet daarna een tekst in je signature zetten
Ervaring mee? 2cb is echt super mild als het op vervorming aankomt in mijn ervaring.quote:Op maandag 8 april 2019 14:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wel ja bij xtc blijf je redelijk helder verder bij normaal gebruik. Bij 2cb gaan de muren en alles helemaal leip doen, moet je nadenken over hoe je gaat lopen omdat diepte helemaal vaag en golvend is. Je hoort koningin Máxima lachen in de lucht en de wind buiten in de bomen terwinl je binnen zit is alsof je midden in een metaalwerkplaats bent.
No thanks.
heb je niks aanquote:Op maandag 8 april 2019 15:01 schreef TARDIS. het volgende:
gebruikt iedereen hier drugs wat een kloteplek.
De bodyload is wel een beetje kut bij 2cb, maar daar ga ik wel stukje beter op dan het kaakschaatsen van xtcquote:Op maandag 8 april 2019 14:59 schreef Myrr het volgende:
Godver en werd gebeld door mensen en hun stemmen klonken alsof ze aam de helium zaten. Geen grap. Voelde ook de hele tijd alsof ik in mijn broek aan het zeiken was.
Best wel kutspul.
heb je nou al een mail gestuurd?quote:Op maandag 8 april 2019 15:01 schreef TARDIS. het volgende:
gebruikt iedereen hier drugs wat een kloteplek.
Ga jij om 3 uur snachts GoT kijken?quote:Op maandag 8 april 2019 15:02 schreef Crack_ het volgende:
Waarom is GoT pas vanaf 21.00 beschikbaar en niet gewoon vanaf 03.00 zodra het uitgezonden wordtkut
Ziggo
omdat het zo isquote:Op maandag 8 april 2019 15:02 schreef Crack_ het volgende:
Waarom is GoT pas vanaf 21.00 beschikbaar en niet gewoon vanaf 03.00 zodra het uitgezonden wordtkut
Ziggo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |