Wat moet je hebben k heb alles vet goede kwaliteitquote:Op maandag 8 april 2019 14:46 schreef Crack_ het volgende:
ik heb echt alleen nog maar wiet gebruikt in mn levenpil staat wel op planning dit jaar maar weet nog niet of ik het wel ga doen eigenlijk
TR TR TR TRquote:Op maandag 8 april 2019 14:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat moet je hebben k heb alles vet goede kwaliteit
kan je beter 2cb doen, minder verslavend effect en je serotonine raakt niet op zoals bij mdma wel kan waardoor je dipje krijgt enzoquote:Op maandag 8 april 2019 14:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik raak verslaafd aan alles wat ik aanraak en hou daarom graag de drempel hoog om andere drugs te gebruiken. Dus niet dat ik bang ben verslaafd te raken aan mdma ofzo want weet wel dat dat niet kan, maar wel dat ik dan ook andere shit ga gebruiken en eindig met speedverslaving![]()
wat bij alles of gaat dit over n specifieke drugquote:Op maandag 8 april 2019 14:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen zou ik fan zijn.
Bij mij is die hele space inmiddels volledig afgestompt, maar die eerste keren waren echt magisch.
quote:Op maandag 8 april 2019 14:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kan je beter 2cb doen, minder verslavend effect en je serotonine raakt niet op zoals bij mdma wel kan waardoor je dipje krijgt enzo
Xtc. Heb verder nooit echt iets (met regelmaat) gebruikt. Alleen xtc en sos.quote:Op maandag 8 april 2019 14:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat bij alles of gaat dit over n specifieke drug
ohquote:Op maandag 8 april 2019 14:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Op zich kun je wel redelijk vaak verlangen naar mdma. Heb het vroeger echt heel vaak gedaan en echt gezond was dat niet.
Hmm misschien toch niet doen dan.
thanksquote:Op maandag 8 april 2019 14:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kan je beter 2cb doen, minder verslavend effect en je serotonine raakt niet op zoals bij mdma wel kan waardoor je dipje krijgt enzo
nooit psychedelica gedaan?quote:Op maandag 8 april 2019 14:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Xtc. Heb verder nooit echt iets (met regelmaat) gebruikt. Alleen xtc en sos.
ah, maar komt dat niet meer terug danquote:Op maandag 8 april 2019 14:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Xtc. Heb verder nooit echt iets (met regelmaat) gebruikt. Alleen xtc en sos.
kon ik maar escapen aan deze drugsverhalenquote:Op maandag 8 april 2019 14:53 schreef Myrr het volgende:
Maar ik heb dat verslavingsgevoelige totaal niet verder. Was vroeger denk ik meer een escape.
Nooit last vanquote:Op maandag 8 april 2019 14:51 schreef naatje_1 het volgende:
zoals bij mdma wel kan waardoor je dipje krijgt enzo
quote:Op maandag 8 april 2019 14:53 schreef Myrr het volgende:
Maar ik heb dat verslavingsgevoelige totaal niet verder. Was vroeger denk ik meer een escape.
die mogelijkheid is er en heeft Danny net gegevenquote:Op maandag 8 april 2019 14:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kon ik maar escapen aan deze drugsverhalen
Kruisje.quote:Op maandag 8 april 2019 14:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kon ik maar escapen aan deze drugsverhalen
maar ik moest blijven van @Mortaxxquote:Op maandag 8 april 2019 14:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die mogelijkheid is er en heeft Danny net gegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |