Ik weigerquote:Op maandag 8 april 2019 14:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vind anders wel dat iedereen toch een keer wat pillen moet slikken.
ja waarom, vind bij pillen echt zoiets van je mist het echt niet want je komt nog geen eens in de buurt van dat gevoel zonderquote:Op maandag 8 april 2019 14:45 schreef Myrr het volgende:
Dat gevoel moet je gewoon echt eens meegemaakt hebben voor je dood gaat.
nee hoorquote:Op maandag 8 april 2019 14:45 schreef Myrr het volgende:
Dat gevoel moet je gewoon echt eens meegemaakt hebben voor je dood gaat.
Wat staat hier nou.quote:Op maandag 8 april 2019 14:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja waarom, vind bij pillen echt zoiets van je mist het echt niet want je komt nog geen eens in de buurt van dat gevoel zonder
nooit gedronken, nooit gerookt, nooit drugs gebruiktquote:Op maandag 8 april 2019 14:46 schreef Crack_ het volgende:
ik heb echt alleen nog maar wiet gebruikt in mn levenpil staat wel op planning dit jaar maar weet nog niet of ik het wel ga doen eigenlijk
Ik gun gewoon iedereen dat gevoel.quote:Op maandag 8 april 2019 14:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja waarom, vind bij pillen echt zoiets van je mist het echt niet want je komt nog geen eens in de buurt van dat gevoel zonder
nee je bent dik doeiquote:Op maandag 8 april 2019 14:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nooit gedronken, nooit gerookt, nooit drugs gebruikt
wat ben ik een voorbeeldige burger met een prachtig gezond leven
Is wel spannend maar tenzij je een verborgen hartstoornis hebt ga je er echt geen spijt van krijgen.quote:Op maandag 8 april 2019 14:46 schreef Crack_ het volgende:
ik heb echt alleen nog maar wiet gebruikt in mn levenpil staat wel op planning dit jaar maar weet nog niet of ik het wel ga doen eigenlijk
jij gebruikt de pil niet?! onverantwoordelijk kind...quote:Op maandag 8 april 2019 14:46 schreef Crack_ het volgende:
ik raak verslaafd aan alles wat ik aanraak en hou daarom graag de drempel hoog om andere drugs te gebruiken. Dus niet dat ik bang ben verslaafd te raken aan mdma ofzo want weet wel dat dat niet kan, maar wel dat ik dan ook andere shit ga gebruiken en eindig met speedverslavingquote:Op maandag 8 april 2019 14:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Is wel spannend maar tenzij je een verborgen hartstoornis hebt ga je er echt geen spijt van krijgen.
Als dat zou kunnen zou ik fan zijn.quote:
quote:Op maandag 8 april 2019 14:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen zou ik fan zijn.
Bij mij is die hele space inmiddels volledig afgestompt, maar die eerste keren waren echt magisch.
Op zich kun je wel redelijk vaak verlangen naar mdma. Heb het vroeger echt heel vaak gedaan en echt gezond was dat niet.quote:Op maandag 8 april 2019 14:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik raak verslaafd aan alles wat ik aanraak en hou daarom graag de drempel hoog om andere drugs te gebruiken. Dus niet dat ik bang ben verslaafd te raken aan mdma ofzo want weet wel dat dat niet kan, maar wel dat ik dan ook andere shit ga gebruiken en eindig met speedverslaving![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |