daar ben je dan rijkelijk te laat meequote:Op maandag 8 april 2019 14:29 schreef TARDIS. het volgende:
Zin om het christendom uit @:naatje_1 te neuken
ohja, maar het is een vraag dus dan is het minder ergquote:Op maandag 8 april 2019 14:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
niet je norm projecteren pls, mss vindt hij het juist heel nodig
quote:Op maandag 8 april 2019 14:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee ik ga vanavond gaymen met mij homovriendjes
gaymenquote:Op maandag 8 april 2019 14:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee ik ga vanavond gaymen met mij homovriendjes
super nodig is ook weer overdrevenquote:Op maandag 8 april 2019 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee laat maar is echt super nodig je hebt gelijk
Omdat?quote:Op maandag 8 april 2019 14:30 schreef Crack_ het volgende:
ik moet samenwerken met gelovig meisje en ze zegt dat ik naar de hel ga
BURN MATTAFAAKAKAKAKAA
Nja zeg.quote:Op maandag 8 april 2019 14:31 schreef TARDIS. het volgende:
wat een kutleven waren jullie allemaal maar dood, vooral ik en ook jullie
Ik voel me keigoed.quote:Op maandag 8 april 2019 14:31 schreef TARDIS. het volgende:
was het maar kutquote:Op maandag 8 april 2019 14:31 schreef TARDIS. het volgende:
kom samen ontspannen in de zonquote:Op maandag 8 april 2019 14:31 schreef TARDIS. het volgende:
zou jij een hagedis willenquote:Op maandag 8 april 2019 14:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom blijft dat staan en als ik vraag wanneer we weer kanker mogen zeggen dan is dat weg
zo zie je maar weer, een doodsverwensing in het algemeen is altijd beter dan een specifieke richting 1 userquote:Op maandag 8 april 2019 14:31 schreef TARDIS. het volgende:
Nou meid het is wat. Ik wens je alle kracht en sterkte toe voor de komende tijd.quote:Op maandag 8 april 2019 14:33 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb te weinig schone kleding nu, dus moet een wasje draaien, maar ik ga deze nacht al vertrekken en ik ben nu op de VU#planning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |