En dan maar roepen "ik ben hier nog niet klaar het is mijn tijd nog niet".quote:Op maandag 8 april 2019 15:01 schreef snetje het volgende:
[..]
Die anderen weer mogen voorbereiden...
Kansloos.quote:Op maandag 8 april 2019 15:05 schreef puzziepie het volgende:
Ger heeft het idee dat de vrouwen een beetje in opstand komen
Joh
quote:Op maandag 8 april 2019 15:09 schreef puzziepie het volgende:
Ger:'Sjell, blijven we zo doen tegen elkaar'
Sjell:'Blijkbaar'
Vind dat dat mokkel ook wel genoeg tijd heeft gehad om te leren voelen.quote:Op maandag 8 april 2019 15:09 schreef puzziepie het volgende:
Ger:'Sjell, blijven we zo doen tegen elkaar'
Sjell:'Blijkbaar'
quote:Op maandag 8 april 2019 15:11 schreef krabje het volgende:
[..]hopelijk gaat shel aan eind van de maand weg.
Eensquote:Op maandag 8 april 2019 15:12 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Vind dat dat mokkel ook wel genoeg tijd heeft gehad om te leren voelen.
Weg met die dooie.
Had ik nog niet eens aan gedacht.quote:Op maandag 8 april 2019 15:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hebben ze toch al, inclusief goudvissen
Het ging Mylène totaal niet over de fotograaf Christel. Ze vond het een verkeerde uitstraling hebben om in lingerie te staan.quote:Op maandag 8 april 2019 15:01 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, er zijn foto's van haar bekend
Maar die zijn gemaakt door een professionele fotograaf, met goede belichting, goede lingerie en goede visagie
niet door christel die denkt dat ze kan fotograferen.
Als je dan al weet hoe het kan zijn als er een echte fotoshoot wordt gedaan, met alles er op en eraan, vind ik dat je dus de twijfelachtige manier van fotograferen van Christel mag weigeren.
Net zo goed als je dus het broddelwerk van Dylan mag weigeren op je lichaam.
En ook daar kan ik me iets bij voorstellenquote:Op maandag 8 april 2019 15:17 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het ging Mylène totaal niet over de fotograaf Christel. Ze vond het een verkeerde uitstraling hebben om in lingerie te staan.
Dat zijn 2 totaal verschillende dingen
Misschien moeilijk om te zeggen van je bent niet goed genoeg.....quote:Op maandag 8 april 2019 15:17 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het ging Mylène totaal niet over de fotograaf Christel. Ze vond het een verkeerde uitstraling hebben om in lingerie te staan.
Dat zijn 2 totaal verschillende dingen
eind van de week kunnen ze weer sjaals en winterkleding aan hahahahahquote:Op maandag 8 april 2019 15:18 schreef Zeyina het volgende:
Mylène vraagt aan Jessie of er extra zakgeld kan komen om zonnebrand olie te kunnen kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |