Moest hier toch wel om lachenquote:Op zondag 7 april 2019 23:02 schreef Che_ het volgende:
Myrr je denkt trouwens echt topmodel ofzo![]()
Average vrouw van loempia kraampje
Ja hou jij je er maar buiten rare gekquote:
Anders kan ik net zo goed niets posten en alles negeren, zou een beetje het idee van dit forum verneuken.quote:Op zondag 7 april 2019 23:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ken jou toch niet, waarom trek je je zo veel aan van wat ik zeg
Hoe ruikt hij gemiddeld, doordeweeks zeg maar?quote:Op zondag 7 april 2019 23:03 schreef JimmyDean het volgende:
Kleine pik valt ook nog wel mee, gewoon average lengte
Zullen we dat eens proberenquote:Op zondag 7 april 2019 23:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja hou jij je er maar buiten rare gek
[..]
Anders kan ik net zo goed niets posten en alles negeren, zou een beetje het idee van dit forum verneuken.
Ze liggen op bedquote:
Reageren is iets anders dan het je persoonlijk aantrekken en jij trekt het je persoonlijk aanquote:Op zondag 7 april 2019 23:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Snap weinig van jou. Godse kutkarakter zeggen en dan janken dat ik daarop reageer.
Ja ging 3 keer doodquote:Op zondag 7 april 2019 23:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zozo, heel je game op pauze gezet hiervoor
Kan wel, heb gedronken, maar dus?quote:Op zondag 7 april 2019 23:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Reageren is iets anders dan het je persoonlijk aantrekken en jij trekt het je persoonlijk aan
Oh jesus fuckquote:
romantische frustratie*quote:Op zondag 7 april 2019 23:06 schreef UitStraling het volgende:
De echte gekken komen vanzelf bovendrijven en het gaat altijd om seksuele frustratie.
Is hetzelfde.quote:Op zondag 7 april 2019 23:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
romantische frustratie*
Heeft met seks weinig te maken, raar dat je daar meteen aan denkt ook.
Che plsquote:
Directheid word niet door iedereen geapprecieerd, vooral niet door vrouwen en al helemaal niet als 't gaat om sex.quote:Op zondag 7 april 2019 23:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat een onzin, zo is het meteen duidelijk waar het heen gaat, dit was ook gewoon tindermeisje en geen relatiemateriaal ofzo.
Wat doe je dan op tinder?quote:Op zondag 7 april 2019 23:09 schreef Braavosi het volgende:
[..]
Directheid word niet door iedereen geapprecieerd, vooral niet door vrouwen en al helemaal niet als 't gaat om sex.
Let's talk about sex babyquote:Op zondag 7 april 2019 23:11 schreef Trollscience het volgende:
mensen die "seks" met een 'x' schrijven wil ik echt helemaal niks mee te maken hebben
Sorry, mn baarmoeder doet pijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |