Wat bedoel je hier precies mee? Omdat hij wel eens gewonnen heeft?quote:Op maandag 8 april 2019 14:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Die Luuk is wel een winnaar. Kutkop, maar desalniettemin wel een winnaar.
quote:Op maandag 8 april 2019 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier precies mee? Omdat hij wel eens gewonnen heeft?
Rosario>Hendrixquote:Op maandag 8 april 2019 14:57 schreef PSVCL het volgende:
Had Fer gehaald voor op het middenveld en je was zo goed als zeker kampioen geworden,de mislukte Guendouzi(Rosario) loopt alleen maar in de weg op het middenveld,rendement is 0,0 ,positionering is waardeloos en veel te veel onnodig balverlies.
Met Fer haal je minimaal 5 doelpunten in huis,regelmatig in de 16 te vinden,kopsterk en heeft loopvermogen.
Dan had je Rosario als sub kunnen gebruiken of een jaartje kunnen verhuren aan Utrecht ofzo.
Gaat je uiteindelijk het kampioenschap kosten.
In praktisch alle wedstrijden in de eredivisie sowieso. Er zijn een paar wedstrijden waar Hendrix wel nuttig is, maar die zijn op één hand te tellen.quote:
Jij denkt omdat je een meme bent geworden met je Fer op psvnetwerk dat we dat hier wel serieus nemen?quote:Op maandag 8 april 2019 14:57 schreef PSVCL het volgende:
Had Fer gehaald voor op het middenveld en je was zo goed als zeker kampioen geworden,de mislukte Guendouzi(Rosario) loopt alleen maar in de weg op het middenveld,rendement is 0,0 ,positionering is waardeloos en veel te veel onnodig balverlies.
Met Fer haal je minimaal 5 doelpunten in huis,regelmatig in de 16 te vinden,kopsterk en heeft loopvermogen.
Dan had je Rosario als sub kunnen gebruiken of een jaartje kunnen verhuren aan Utrecht ofzo.
Gaat je uiteindelijk het kampioenschap kosten.
Ben serieus en je moet niks.quote:Op maandag 8 april 2019 16:04 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Jij denkt omdat je een meme bent geworden met je Fer op psvnetwerk dat we dat hier wel serieus nemen?
ik weet ook niet waarom Van Bommel maar blijft volhouden met 2 verdedigende middenvelders en tegen Ajax zelfs met 3 die nauwelijks vooruit denken, is toch wel leuk als er minimaal eentje bij zit die een bal snel naar voren kan geven en dan bedoel ik niet een ram naar voren wat ze nu doenquote:Op maandag 8 april 2019 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fer kan er toch geen reet van.
Zo'n Gutierrez lijkt me niet minder.
Lijkt me sterk dat hij dit blijft doen in de komende potjes waar PSV veel moet scoren.quote:Op maandag 8 april 2019 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet ook niet waarom Van Bommel maar blijft volhouden met 2 verdedigende middenvelders en tegen Ajax zelfs met 3 die nauwelijks vooruit denken, is toch wel leuk als er minimaal eentje bij zit die een bal snel naar voren kan geven en dan bedoel ik niet een ram naar voren wat ze nu doen
het zou me eerder verbazen als hij het verandertquote:Op maandag 8 april 2019 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat hij dit blijft doen in de komende potjes waar PSV veel moet scoren.
We zeggen hier al 3 maanden nu ongeveer dit.quote:Op maandag 8 april 2019 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat hij dit blijft doen in de komende potjes waar PSV veel moet scoren.
Hij is wel koppig ja. Maar als hij dat blijft doen is hij ook nog een debiel van de orde Frank de Boer.quote:Op maandag 8 april 2019 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zou me eerder verbazen als hij het verandert
Toen stond PSV bovenaan en kwamen ze ermee weg door slechts te winnen.quote:Op maandag 8 april 2019 16:42 schreef TehRocks het volgende:
[..]
We zeggen hier al 3 maanden nu ongeveer dit.
'Tegen die kutploegen zal ie toch niet weer met die twee beginnen'.
Hij doet het steeds.
We gaan het zien, ik verwacht niets positiefs meer. Na de winterstop zit ik alleen maar met de gedachte 'hoe kut zal het vandaag worden?'quote:Op maandag 8 april 2019 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen stond PSV bovenaan en kwamen ze ermee weg door slechts te winnen.
Nu moeten ze winnen met monsterscores.
maar dan nog, ze blaken nu niet van zelfvertrouwen dus zal hij het achterin dicht willen houden, gewoon de punten pakken en hopen op een misstap meer van Ajaxquote:Op maandag 8 april 2019 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen stond PSV bovenaan en kwamen ze ermee weg door slechts te winnen.
Nu moeten ze winnen met monsterscores.
Tegen De Graafschap en ADO-thuis kan je wel risico nemen hoor.quote:Op maandag 8 april 2019 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dan nog, ze blaken nu niet van zelfvertrouwen dus zal hij het achterin dicht willen houden, gewoon de punten pakken en hopen op een misstap meer van Ajax
Zo denk jij ja (en ben het ermee eens hoor) maar Mark is daar wat conservatiever in.quote:Op maandag 8 april 2019 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen De Graafschap en ADO-thuis kan je wel risico nemen hoor.
kunnen is wat anders dan doenquote:Op maandag 8 april 2019 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen De Graafschap en ADO-thuis kan je wel risico nemen hoor.
En dat terwijl hij toen hij begon nog praatjes had dat hij aanvallend wil voetballen (en bepaalde jeugdvolgers zoals @Lange_Lans dit ook zagen).quote:Op maandag 8 april 2019 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo denk jij ja (en ben het ermee eens hoor) maar Mark is daar wat conservatiever in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |